Ainulaadne elektrifitseeritud sõidukitehnoloogia, mis pakub dünaamilist, vaiksemat ja efektiivsemat linnasõitu ilma laadimist vajamata. See on uutmoodi hübriid.
Ainulaadne elektrifitseeritud sõidukitehnoloogia, mis pakub dünaamilist, vaiksemat ja efektiivsemat linnasõitu ilma laadimist vajamata. See on uutmoodi hübriid.

Uus e-POWER – mängu muutvalt uuendatud kogemus
Efektiivsem, dünaamilisem ja veelgi töökindlam. Läbisõiduga üle 1200 km (1) täispaagiga läheb uus e-POWER kaugemale kui paljud traditsioonilised pistikhübriidid, nii et saate oma hirmud läbisõiduulatuse pärast unustada. CO2-heidet vähendati 12%, 102 g/km-ni, ning kütusekulu on üks parimaid – 4,5 l/100 km (2) –, see vähendab teie kulusid ja süsiniku jalajälge. Nautige 11 kW suuremat võimsust „Sport“ režiimis, et nautida erutavat sõitu, müra vähendati 5,6 dB ja tänu mootori täiustatud kalibreerimisele pikenevad hooldusintervallid 20 000 km/1 aastani.
Kuidas see kõik töötab?
Kuidas see kõik töötab?
Kuidas see kõik töötab?

Kütuseks on bensiin, rattaid veab elektrimootor
Avastage uus sõiduelamus, mis ei nõua teilt harjumuste muutmist. Saate endiselt kasutada bensiiniauto eeliseid, kuid samas nautida elektriauto pakutavat sõidumõnu.

Laadimine toimub sõidu ajal
e-POWERiga autot pole tarvis laadimiseks elektrivõrku ühendada. Bensiinimootor toimib generaatorina, mis laeb vastavalt vajadusele sõiduki akut. Elektrimootor saab energia akust ja paneb auto edasi liikuma.

Taaskasutab pidurdamisel tekkivat energiat
Pidurdamisega kaasnev hõõrdumine tekitab energiat ja e-POWER ei lase sellel raisku minna. Rekuperatiivpidurduse süsteem muundab mehaanilise energia elektrienergiaks ning suunab selle tagasi akusse ja suurendab sellega kütusetõhusust.
Millised on e-POWERi ja hübriidi erinevused?
Millised on e-POWERi ja hübriidi erinevused?
Millised on e-POWERi ja hübriidi erinevused?
e-POWER

Hübriid

Ikoonide selgitused
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Ikoonide selgitused
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Ikoonide selgitused
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Joonistel on näidatud WLTP tsükkel, ootab andmete salvestamise ajal ametlikku kinnitamist. Kuvatud WLTP on esitatud ainult võrdluseks. Tegelikud reaalsed sõidutulemused võivad erineda olenevalt ilmastikutingimustest, sõidustiilidest, sõiduki koormusest, pärast registreerimist paigaldatud lisaseadmetest ja muudest teguritest.
Nautige ainulaadset ja põnevat elektrifitseeritud sõidukogemust.
Nautige ainulaadset ja põnevat elektrifitseeritud sõidukogemust.
Nautige ainulaadset ja põnevat elektrifitseeritud sõidukogemust.

Keskkonnasõbralikum
Kohene kiirendus aitab teil linnaliikluses sujuvalt äsja vabanenud koha hõivata ning vaikse elektrifitseeritud mootoriga tunnete end rahulikult ja omate kontrolli ka kõige keerulisemates olukordades.

Sõitmise nauding
Kuna rattaid veab elektrimootor, saate nautida samasugust momentaalset pöördemomenti ja sujuvat kiirendust, millesse on armunud elektrisõidukite omanikud. Kui teil on tuju lõbusamaks ja sportlikumaks sõiduks, on olemas ka e-Pedali Step funktsioon.

Vaikne ja lõõgastav
Elektrimootor töötab vaikselt ja bensiinimootoriga kombineerituna aitab hoida heitkoguseid minimaalsena. Seetõttu on e-POWER jõuallikaga auto juhtimine rahulik ja meeldiv kogemus.
Kogege e-POWER tehnoloogia põnevust
Kogege e-POWER tehnoloogia põnevust
Kogege e-POWER tehnoloogia põnevust


Avastage e-POWERi omamise eelised.
Avastage e-POWERi omamise eelised.
Avastage e-POWERi omamise eelised.

Piiramatu sõiduulatus
e-POWER eemaldab tõrked, mis takistavad mõnedel inimestel elektrisõidukitele üle minna. Kuna akut laetakse bensiinimootoriga, saate minna pikale automatkale sõiduulatuse pärast muretsemata. Lihtsalt tankige autot tavalises bensiinijaamas ning olete kiiresti teel tagasi.

Vähem tankimisi, väiksemad ülalpidamiskulud
e-POWER võimaldab sõita ühe paagitäiega palju kaugemale, sest bensiinimootorit kasutatakse ainult aku laadimiseks ja alati optimaalsetel pööretel. Akut laetakse ka pidurdamise ajal, mis aitab samuti kütusekulu vähendada.

Vähem väsitav sõiduviis
Vajutage lülitit, et aktiveerida e-Pedali Step režiim, mille puhul kasutatakse kiirendamiseks ja pidurdamiseks ühte pedaali. e-Pedali Step kasutamisel pole tarvis tihedas liikluses või kallakul startides kahe pedaaliga mängida. Koostöös vaikse mootoriga annab see teile parema kontrollitunnetuse ning muudab sõitmise vähem väsitavaks.
Avastage kõiki meie elektrifitseeritud jõuallikaid
Avastage kõiki meie elektrifitseeritud jõuallikaid
Avastage kõiki meie elektrifitseeritud jõuallikaid

Vastused kõigile teie küsimustele
Vastused kõigile teie küsimustele
Vastused kõigile teie küsimustele
Kuidas erineb e-POWER täiselektrilisest või hübriidajamiga sõidukist?
Mis komponente e-POWER kasutab ning kuidas need töötavad?
Mis juhtub, kui elektrimootorit energiaga varustav liitiumaku saab tühjaks?
Kas e-POWERIL on neljarattavedu?
KUI PIKK ON e-POWERI KOMPONENTIDE GARANTIIPERIOOD?
Kui suur on e-POWERI aku võrreldes tavalise elektrisõidukiga?
Mis vahe on teise põlvkonna e-POWERil ja uuel – kolmanda põlvkonna e-POWERil?
Pildid ja kirjeldused on illustratiivsed. Mõnedel fotodel olevate autode spetsifikatsioonid ei vasta Eesti nõuetele ega kujuta endast konkreetset mudelit, varustustaset ega pakkumist. On võimalik, et näidatud funktsioonid ei ole saadaval või ei kuulu standardvarustusse või on saadaval lisavarustusena (lisatasu eest).
(1) Näidatud andmed on näitlikud ja esitatud ainult võrdluseks. More than 1200 km sõiduulatus põhineb WLTP kombineeritud tsüklil kolmanda põlvkonna e-POWER'ga. Tegelikud sõidutulemused reaalsetes oludes võivad erineda sõltuvalt teguritest, sealhulgas autole paigaldatud lisatarvikutest, ilmastikutingimustest, sõidustiilist, sõiduki koormusest ja muust.
(2) Näidatud andmed on soovituslikud ja hinnangulised, mis põhinevad praegustel andmetel ja WLTP kombineeritud tsüklil põhinevatel standardsetel kasutusmustrite for third generation e-POWER. Tegelik kütusekulu ja CO2 heide võivad reaalses maailmas erineda sõltuvalt teguritest, sealhulgas autole paigaldatud lisatarvikutest, ilmastikutingimustest, sõidustiilist, sõiduki koormusest ja muust. Neid näitajaid tuleks kasutada üldise juhisena, mitte lõplike väärtustena.