Maalilisel maanteel sõitva auto pealtvaade

NISSANI ELEKTRIFITSEERITUD SÕIDUKID

Elektrifitseeritud sõidukid on tulevik, mis on juba kohal.

Elektrifitseeritud sõidukid on tulevik, mis on juba kohal.

Elektrifitseeritud sõidukid on tulevik, mis on juba kohal.

Elektrifitseeritud sõidukile üleminek ei pea olema suur muutus.
Meie elektrifitseeritud mudelite hulgast leiate kindlasti endale sobivaima.

Elektrifitseeritud sõidukile üleminek ei pea olema suur muutus.
Meie elektrifitseeritud mudelite hulgast leiate kindlasti endale sobivaima.

Elektrifitseeritud sõidukile üleminek ei pea olema suur muutus.
Meie elektrifitseeritud mudelite hulgast leiate kindlasti endale sobivaima.

Isa aitab last autosse ja ema vaatab pealt.

Kerghübriid auto – kütusekulu optimeerimine

Kerghübriid jõuallikaga autodelt on kõige lihtsam üle minna 100% elektrifitseeritud autodele. Bensiinimootor teeb vedamisel põhitöö ja elektrimootor töötab sellega paralleelselt, et abistada kiirendamisel, mäkketõusul ja kiiruse hoidmisel. Juht märkab ainult suuremat kütusetõhusust ja mugavamat sõitu – ennekõike tihedas liikluses.

Käsi ühendab laadija elektriauto porti.

100% elektriline jõuallikas – tulevik on kohal

Elektrimootori- ja akuga auto, mille omanikuna ei pea te enam kunagi kütust tankima. Elektriauto on keskkonnasäästlik, vaikne, tõhus ja soodne, kuid seda tuleb laadida.  Teil on võimalik  paigaldada kodune kiirlaadija, mis teeb laadimise eriti lihtsaks ja mugavaks. Pikematel sõitudel saate teekonna planeerida vastavalt laadimisjaamade asukohtadele.

Meie elektrifitseeritud mudelite valiku ülevaade

Meie elektrifitseeritud mudelite valiku ülevaade

Meie elektrifitseeritud mudelite valiku ülevaade

  KERGHÜBRIID

100% ELEKTRILINE

KUIDAS SEE TÖÖTAB Elektrimootor töötab paralleelselt bensiinimootoriga ning toetab seda kiirendamisel ja kiiruse hoidmisel. Täielikult elektriline sõiduk, millel on elektrimootor ja aku.
MIS RATTAID EDASI VEAB? Bensiinimootor Elektrimootor
KUIDAS AKUT LAETAKSE? Akut laetakse sõidu ajal rekuperatiivpidurdamise abil. Tuleb laadimiseks elektrivõrku ühendada.
KAS SEE VAJAB BENSIINI? Jah Ei
MILLINE ON SÕIDUKOGEMUS? Pöördemomendi toetamine kiirenduse parandamiseks Silmapilkne väändemoment ja vaikne sõit
CO₂ EMISSIOON Väiksem emissioon Nullemissioon
  KERGHÜBRIID

100% ELEKTRILINE

KUIDAS SEE TÖÖTAB Elektrimootor töötab paralleelselt bensiinimootoriga ning toetab seda kiirendamisel ja kiiruse hoidmisel. Täielikult elektriline sõiduk, millel on elektrimootor ja aku.
MIS RATTAID EDASI VEAB? Bensiinimootor Elektrimootor
KUIDAS AKUT LAETAKSE? Akut laetakse sõidu ajal rekuperatiivpidurdamise abil. Tuleb laadimiseks elektrivõrku ühendada.
KAS SEE VAJAB BENSIINI? Jah Ei
MILLINE ON SÕIDUKOGEMUS? Pöördemomendi toetamine kiirenduse parandamiseks Silmapilkne väändemoment ja vaikne sõit
CO₂ EMISSIOON Väiksem emissioon Nullemissioon
  Mild hybrid POWER

e-POWER

100% Electric POWER

How it works A petrol engine is supported by a battery during acceleration and cruising A combination of a petrol engine which charges the battery and an electric motor that turns the wheels Entirely powered by an electric motor using a battery
What powers the wheels? Petrol engine Electric motor Electric motor
How is the battery charged? Charges while driving through regenerative braking Charges while driving by the combustion engine and regenerative braking Must be plugged in to charge
Does it need petrol? Yes Yes No
What is the driving experience? Torque assist with responsive acceleration Instant torque and a silent drive Instant torque and a silent drive
CO2 emissions Reduced emissions Minimal emissions Zero emissions

Kogege elektrifitseeritud põnevust

Kogege elektrifitseeritud põnevust

Kogege elektrifitseeritud põnevust

Uus stiilne Nissan QASHQAI.

NISSAN QASHQAI

Tõeline linna-crossover.

Crossoverite segmendi teerajaja Nissan QASHQAI on tänu tehnoloogiarikkale varustusele, luukpära dünaamikale ja väikemaasturi praktilisusele fännide lemmik juba 2007. aastast.

Elegantne Nissan LEAF maanteel.

NISSAN LEAF

Täiselektriline pereauto.

Võimas 40 kWh või 62 kWh aku, aerodünaamiline kere ja tipptasemel tehnoloogiad, mis pakuvad teel rohkem juhtimiskindlust. Avastage täiesti uus sõiduelamus. Laske uuel Nissan LEAFIL end üllatada.

Rabav Nissan ARIYA mägiteel

NISSAN ARIYA

Elektriline crossover.

e4ORCE-tehnoloogiaga crossover Nissan ARIYA tähistab uue ajastu algust pakkudes ülimat mugavust, intuitiivsust ja kohandatavust nii auto sees kui muudes aspektides. See kõik peitub elegantse disainiga keres, mis on inspireeritud ajatust Jaapani futurismist.

Nissani säästev kasutustsükkel

Nissani säästev kasutustsükkel

Nissani säästev kasutustsükkel

Kaks jooksjat vaatamas kaugusse

Säästev tootmine

Tootmisprotsessis tekib enamik heitkogustest, kuid me pingutame kõvasti, et emissiooni vähendada. Nissani Amsterdami varuosakeskuse päikesepaneelid toodavad 70% keskuse iga-aastasest energiavajadusest ning üleliigne energia suunatakse tagasi jaotusvõrku.

Nissani auto, millele on projitseeritud pimestavad neoontuled.

Teekond nullemissiooni suunas

Rohkem kui 500 000 Nissan LEAFi sõidab teedel üle maailma ning igasugusteks elustiilideks sobivad uued mudelid näitavad, et nullemissiooniga sõidukid mängivad Nissani tulevikus aina suuremat rolli. Teeme koostööd riikide ja kohalike omavalitsustega, konkurentidega ja teiste valdkondade ettevõtetega, et aidata kaasa nullemissiooniga tulevikuks vajaliku taristu rajamisele.

Taaskasutatud Nissan LEAFi akud hoonet energiaga varustamas

Taastuvenergia

Üheks meie prioriteediks on muuta elektriauto kasutustsükkel algusest lõpuni säästlikuks. Taastatud Nissani akusid kasutatakse energia salvestamiseks hoonetes – nt päikesepaneelidega kodudes ja Johan Cruijffi staadionil Amsterdamis. Tegu on Euroopa suurima selletaolise akupangaga, mis on piisav terve staadioni naabruskonna elektriga varustamiseks.

Avastage meie kogu mudelivalik

Avastage meie kogu mudelivalik

Avastage meie kogu mudelivalik

Kogu Nissani mudelivalik

Pildid ja kirjeldused on illustratiivsed. Mõnedel fotodel olevate autode spetsifikatsioonid ei vasta Eesti nõuetele ega kujuta endast konkreetset mudelit, varustustaset ega pakkumist. On võimalik, et näidatud funktsioonid ei ole saadaval või ei kuulu standardvarustusse või on saadaval lisavarustusena (lisatasu eest).

Funktsioonide saadavus sõltub sõiduki mudelist, aastast, varustustasemest ja võimalustest.

Te ei peaks tuginema ainult juhiabifunktsioonidele. Kõik funktsioonid ei pruugi kõigis oludes ja olukordades töötada. Kehtivad kiirusest ja muudest asjaoludest tingitud piirangud.