Maalilisel maanteel sõitva auto pealtvaade

NISSANI ELEKTRIFITSEERITUD SÕIDUKID

Elektrifitseeritud sõidukid on tulevik, mis on juba kohal.

Elektrifitseeritud sõidukid on tulevik, mis on juba kohal.

Elektrifitseeritud sõidukid on tulevik, mis on juba kohal.

Elektrifitseeritud sõidukile üleminek ei pea olema suur muutus.
Meie elektrifitseeritud mudelite hulgast leiate kindlasti endale sobivaima.

Elektrifitseeritud sõidukile üleminek ei pea olema suur muutus.
Meie elektrifitseeritud mudelite hulgast leiate kindlasti endale sobivaima.

Switching to an electrified vehicle doesn't have to be a big step.
With a range of electrification options, there’s a vehicle that's perfect for you.

Kerghübriid auto – kütusekulu optimeerimine

Kerghübriid auto – efektiivsuse optimeerimine

Kerghübriid jõuallikaga autodelt on kõige lihtsam üle minna 100% elektrifitseeritud autodele. Bensiinimootor teeb vedamisel põhitöö ja elektrimootor töötab sellega paralleelselt, et abistada kiirendamisel, mäkketõusul ja kiiruse hoidmisel. Juht märkab ainult suuremat kütusetõhusust ja mugavamat sõitu – ennekõike tihedas liikluses.

100% elektriline jõuallikas – tulevik on kohal

Hübriid, põnev elektrifitseeritud sõiduelamus

Hübriidsõiduki puhul on autol lisaks bensiinimootorile ka elektrimootor, et saaksite nautida mitmeid elektrilise sõidu eeliseid, ilma et peaksite autot laadima. Süsteem lülitub automaatselt ümber elektrimootori ja sisepõlemismootori vahel või kasutab neid koos, sõltuvalt sellest, kui tugevalt pedaali vajutate.

e-POWER – võimas kombinatsioon

e-POWER – võimas kombinatsioon

e-POWERI puhul laeb bensiinimootor ainult akut ja elektrimootor paneb rattad pöörlema. Heitkogused ja ülalpidamiskulud on sarnaselt elektriautole oluliselt väiksemad, aga kuna seda pole tarvis laadimiseks elektrivõrku ühendada, pole teil vaja oma sõiduharjumusi muuta. Sarnaselt elektriautole kasutatakse siin pidurdusenergia rekupereerimist, et selle abil akut laadida.

100% elektriline jõuallikas – tulevik on kohal

100% elektriline jõuallikas – tulevik on kohal

Elektrimootori- ja akuga auto, mille omanikuna ei pea te enam kunagi kütust tankima. Elektriauto on keskkonnasäästlik, vaikne, tõhus ja soodne, kuid seda tuleb laadida.  Teil on võimalik  paigaldada kodulaadija, mis teeb laadimise eriti lihtsaks ja mugavaks. Te ei pea pikematel sõitudel muretsema, kiirlaadijad on juba teid ootamas.  

Meie elektrifitseeritud mudelite valiku ülevaade

Meie elektrifitseeritud mudelite valiku ülevaade

Our electrified options at a glance

  KERGHÜBRIID

HÜBRIID

e-POWER

100% ELEKTRILINE

KUIDAS SEE TÖÖTAB Elektrimootor töötab paralleelselt bensiinimootoriga ning toetab seda kiirendamisel ja kiiruse hoidmisel.

Bensiinimootor ja elektrimootor veavad koos edasi

Bensiinimootor laeb akut ja elektrimootor paneb rattad pöörlema. Täielikult elektriline sõiduk, millel on elektrimootor ja aku.
MIS RATTAID EDASI VEAB? Bensiinimootor

Mõlemad, nii elektri- kui bensiinimootor

Elektrimootor Elektrimootor
KUIDAS AKUT LAETAKSE? Akut laetakse sõidu ajal rekuperatiivpidurdamise abil.

Akut laetakse sõidu ajal sisepõlemismootoriga ja rekuperatiivpidurdamisega

Akut laetakse sisepõlemismootoriga ja rekuperatiivpidurdamisega. Tuleb laadimiseks elektrivõrku ühendada. Sõitmise ajal tekib energia pidurdamisel.
KAS SEE VAJAB BENSIINI? Jah

Jah

Jah Ei
MILLINE ON SÕIDUKOGEMUS? Suurem pöördemoment ja parem kiirendus.

Silmapilkne pöördemoment ja vaiksem sõit

Silmapilkne pöördemoment ja vaikne sõit Silmapilkne pöördemoment ja vaikne sõit
CO₂ EMISSIOON Väiksem emissioon

Oluliselt vähem heitmeid

Minimaalne emissioon Nullemissioon
KUI PALJU AEGA SÕIDAB AUTO 100% ELEKTRIGA?
0%

67%*

100% 100%
  KERGHÜBRIID

HÜBRIID

e-POWER

100% ELEKTRILINE

KUIDAS SEE TÖÖTAB Elektrimootor töötab paralleelselt bensiinimootoriga ning toetab seda kiirendamisel ja kiiruse hoidmisel.

Bensiinimootor ja elektrimootor veavad koos edasi

Bensiinimootor laeb akut ja elektrimootor paneb rattad pöörlema. Täielikult elektriline sõiduk, millel on elektrimootor ja aku.
MIS RATTAID EDASI VEAB? Bensiinimootor

Mõlemad, nii elektri- kui bensiinimootor

Elektrimootor Elektrimootor
KUIDAS AKUT LAETAKSE? Akut laetakse sõidu ajal rekuperatiivpidurdamise abil.

Akut laetakse sõidu ajal sisepõlemismootoriga ja rekuperatiivpidurdamisega

Akut laetakse sisepõlemismootoriga ja rekuperatiivpidurdamisega. Tuleb laadimiseks elektrivõrku ühendada. Sõitmise ajal tekib energia pidurdamisel.
KAS SEE VAJAB BENSIINI? Jah

Jah

Jah Ei
MILLINE ON SÕIDUKOGEMUS? Suurem pöördemoment ja parem kiirendus.

Silmapilkne pöördemoment ja vaiksem sõit

Silmapilkne pöördemoment ja vaikne sõit Silmapilkne pöördemoment ja vaikne sõit
CO₂ EMISSIOON Väiksem emissioon

Oluliselt vähem heitmeid

Minimaalne emissioon Nullemissioon
KUI PALJU AEGA SÕIDAB AUTO 100% ELEKTRIGA?
0%

67%*

100% 100%
  Mild hybrid POWER

e-POWER

100% Electric POWER

How it works A petrol engine is supported by a battery during acceleration and cruising A combination of a petrol engine which charges the battery and an electric motor that turns the wheels Entirely powered by an electric motor using a battery
What powers the wheels? Petrol engine Electric motor Electric motor
How is the battery charged? Charges while driving through regenerative braking Charges while driving by the combustion engine and regenerative braking Must be plugged in to charge
Does it need petrol? Yes Yes No
What is the driving experience? Torque assist with responsive acceleration Instant torque and a silent drive Instant torque and a silent drive
CO2 emissions Reduced emissions Minimal emissions Zero emissions

Meie jõuallikad

Meie jõuallikad

Our powertrains models

Kerghübriid

WO_T_MILD_HYBRID

Hübriid

WO_THYBRID

e-Power

WO_T_e-Power

100% elektriline

WO_T_100_EV

Ikoonide selgitused

Ikoonide selgitused

LEGEND

  KäigukastKäigukast SisepolemismootorBensiinimootor ElektrimootorElektrimootor AkuAku InverterInverter GeneraatorGeneraator
  KäigukastKäigukast SisepolemismootorBensiinimootor ElektrimootorElektrimootor AkuAku InverterInverter GeneraatorGeneraator
  KäigukastKäigukast SisepolemismootorBensiinimootor ElektrimootorElektrimootor AkuAku InverterInverter GeneraatorGeneraator

Kogege elektrifitseeritud põnevust

Kogege elektrifitseeritud põnevust

Kogege elektrifitseeritud põnevust

Elegantne Nissan LEAF maanteel

NISSAN LEAF

Täiselektriline pereauto.

Võimas 39 kWh või 59 kWh aku, aerodünaamiline kere ja tipptasemel tehnoloogiad, mis pakuvad teel rohkem juhtimiskindlust. Avastage täiesti uus sõiduelamus. Laske uuel Nissan LEAFIL end üllatada.

Rabav Nissan ARIYA mägiteel

NISSAN ARIYA

Elektriline crossover.

e4ORCE-tehnoloogiaga crossover Nissan ARIYA tähistab uue ajastu algust pakkudes ülimat mugavust, intuitiivsust ja kohandatavust nii auto sees kui muudes aspektides. See kõik peitub elegantse disainiga keres, mis on inspireeritud ajatust Jaapani futurismist.

Uus stiilne Nissan QASHQAI

NISSAN QASHQAI

Tõeline linna-crossover.

Crossoverite segmendi teerajaja Nissan QASHQAI on tänu tehnoloogiarikkale varustusele, luukpära dünaamikale ja väikemaasturi praktilisusele fännide lemmik juba 2007. aastast.

Juke pisipilt

Nissan JUKE

Väike kupee-crossover.

Kõigi pilgud peatuvad Nissan JUKE’IL, mis säilitab tänu intelligentsetele juhiabisüsteemidele ohutuse ja enesekindluse ka kõige tihedamas liikluses. Kupee-crossoveriga võib massi sekka sulandumise ära unustada.

Säästev tootmine

Säästev tootmine

Tootmisprotsessis tekib enamik heitkogustest, kuid me pingutame kõvasti, et emissiooni vähendada. Nissani Amsterdami varuosakeskuse päikesepaneelid toodavad 70% keskuse iga-aastasest energiavajadusest ning üleliigne energia suunatakse tagasi jaotusvõrku.

Nissani auto, millele on projitseeritud pimestavad neoontuled

Teekond nullemissiooni suunas

Rohkem kui 500 000 Nissan LEAFi sõidab teedel üle maailma ning igasugusteks elustiilideks sobivad uued mudelid näitavad, et nullemissiooniga sõidukid mängivad Nissani tulevikus aina suuremat rolli. Teeme koostööd riikide ja kohalike omavalitsustega, konkurentidega ja teiste valdkondade ettevõtetega, et aidata kaasa nullemissiooniga tulevikuks vajaliku taristu rajamisele.

Taaskasutatud Nissan LEAFi akud hoonet energiaga varustamas

Taastuvenergia

Üheks meie prioriteediks on muuta elektriauto kasutustsükkel algusest lõpuni säästlikuks. Taastatud Nissani akusid kasutatakse energia salvestamiseks hoonetes – nt päikesepaneelidega kodudes ja Johan Cruijffi staadionil Amsterdamis. Tegu on Euroopa suurima selletaolise akupangaga, mis on piisav terve staadioni naabruskonna elektriga varustamiseks.

Avastage meie kogu mudelivalik

Avastage meie kogu mudelivalik

Discover our full range of cars

Kogu Nissani mudelivalik

Pildid ja kirjeldused on illustratiivsed. Mõnedel fotodel olevate autode spetsifikatsioonid ei vasta Eesti nõuetele ega kujuta endast konkreetset mudelit, varustustaset ega pakkumist. On võimalik, et näidatud funktsioonid ei ole saadaval või ei kuulu standardvarustusse või on saadaval lisavarustusena (lisatasu eest).

Funktsioonide saadavus sõltub sõiduki mudelist, aastast, varustustasemest ja võimalustest.

Te ei peaks tuginema ainult juhiabifunktsioonidele. Kõik funktsioonid ei pruugi kõigis oludes ja olukordades töötada. Kehtivad kiirusest ja muudest asjaoludest tingitud piirangud.
*Elektrikasutus - Linnas, normaalne sõit ökorežiimis