Nutikas võimsus muudab maailma

Täiesti uus Nissan Qashqai pakub kahte uut jõuallikat, mille puhul on kasutatud Nissani kogemust elektrisõidukitega, et pakkuda sõidumõnu ja vähendada samas CO2 emissiooni.

Tõhususe suurendamine pole kunagi nii põnev olnud

KERGHÜBRIID

Nissan QASHQAI – mootori illustratsioon, sõitev läbipaistev auto

Entusiastidele sobiv efektiivsus

Entusiastidele sobiv efektiivsus

Entusiastidele sobiv efektiivsus

Kerghübriid suurendab maasturite kütusetõhusust, mis aga võib ka sõidud lõbusamaks muuta. Kerghübriidsüsteemis on liitiumaku, mis salvestab pidurdamisel saadud energia. Salvestatud energia võimaldab mootoril madalal kiirusel (alla 30 km / h) või peatumisel seiskuda, et suurendada kütusesäästlikkust ja vähendada süsinikdioksiidi heitmeid [1]. Täiendavalt on kasutatud alumiiniumi uste, mootorikatte ja tiibade valmistamiseks, et
vähendada kaalu ja parandada sooritust.

Nissan QQ Xtronic Continuous Variable Transmission

Saadaolevad käigukastid

Milline variant teile rõõmu toob? Valige 6-käiguline manuaalkäigukast, et omada täielikku kontrolli oma Nissan Qashqai üle. Kui eelistate automaatset käiguvahetust, pakub Nissan Qashqai uue põlvkonna Xtronic-variaatorkäigukast sujuvat sõitu ning roolile kinnitatud käiguvahetuslabad võimaldavad käike soovi korral ka ise vahetada.

Intelligentne nelikvedu ja 5 režiimi

Nissan Qashqai intelligentne nelikvedu jaotab märkamatult jõumomenti esi- ja tagatelje vahel, et auto oleks alati teie kontrolli all.  Keerulisemates oludes veavad nii esi- kui ka tagarattad, et tagada maksimaalne haarduvus. Siledal maanteel saadab süsteem enamiku jõumomendist esiratastele, et kütusekulu optimeerida. Ning 5 erinevat sõidurežiimi võimaldavad teil Nissan Qashqai roolis jääda iga olukorra peremeheks.

Nissan QQ Intelligent 4x4 Mode

Ökorežiim

Kui soovite külastada tanklat harvemini, valige ökorežiim, mis optimeerib mootorit, ülekannet ja kõiki muid sõidufunktsioone, et seeläbi kütusekulu vähendada.

Normaalrežiim

Normaalrežiimis on leitud tasakaal sportlikkuse ja ökonoomsuse vahel ning see sobib kasutamiseks kõigis oludes.

Sportrežiim [3]

Sportrežiim tagab äkilisema mineku, simuleerides kõrgematel pööretel toimuvat käiguvahetust. Xtronic-käigukasti puhul parandab sportrežiim juhitavust, hoides pöördeid kurvis kõrgel, et kurvist väljudes oleks autol rohkem jõudu.

Lumerežiim [3]

Lumerežiim kohandab gaasipedaali reaktsiooni ja ülekannet, et vähendada libisemist ja suurendada haarduvust. Intelligentne nelikveosüsteem lülitatakse jaotama jõumomenti kõigile neljale rattale.

Maastikurežiim [3]

Mudas, liivas ja kruusal sõitmiseks. Maastikurežiim suurendab veojõudu ja kontrolli, kohandades seguklapi reaktsiooni, ülekannet ja intelligentset nelikveosüsteemi pakkuma optimaalset jõudlust.

Ökorežiim

Kui soovite külastada tanklat harvemini, valige ökorežiim, mis optimeerib mootorit, ülekannet ja kõiki muid sõidufunktsioone, et seeläbi kütusekulu vähendada.

Normaalrežiim

Normaalrežiimis on leitud tasakaal sportlikkuse ja ökonoomsuse vahel ning see sobib kasutamiseks kõigis oludes.

Sportrežiim [3]

Sportrežiim tagab äkilisema mineku, simuleerides kõrgematel pööretel toimuvat käiguvahetust. Xtronic-käigukasti puhul parandab sportrežiim juhitavust, hoides pöördeid kurvis kõrgel, et kurvist väljudes oleks autol rohkem jõudu.

Lumerežiim [3]

Lumerežiim kohandab gaasipedaali reaktsiooni ja ülekannet, et vähendada libisemist ja suurendada haarduvust. Intelligentne nelikveosüsteem lülitatakse jaotama jõumomenti kõigile neljale rattale.

Maastikurežiim [3]

Mudas, liivas ja kruusal sõitmiseks. Maastikurežiim suurendab veojõudu ja kontrolli, kohandades seguklapi reaktsiooni, ülekannet ja intelligentset nelikveosüsteemi pakkuma optimaalset jõudlust.

Seadke end põnevusteks valmis

NISSAN QASHQAI JÕUDLUSE VIDEO

Imetlege Nissan Qashqai pakutavat dünaamilist ja kaasahaaravat sõiduelamust. Kerghübriidajam, nelikvedu ja 5 sõidurežiimi saavad hakkama igas olukorras. Pärast video vaatamist soovite kindlasti minna proovisõidule!

[1] Kombineeritud kütusekulu (l/100km): 6,4 - 7,2; kombineeritud CO2 emissioon (g/km): 144-163.

[2] e-Power on saadaval alates 2022 aastast. Funktsioon on saadaval valitud varustustasemetel.

[3] Saadaval ainult neljarattaveoga versioonil.

Pildid ja kirjeldused on illustratiivsed. Mõnedel fotodel olevate autode spetsifikatsioonid ei vasta Eesti nõuetele ega kujuta endast konkreetset mudelit, varustustaset ega pakkumist. On võimalik, et näidatud funktsioonid ei ole saadaval või ei kuulu standardvarustusse või on saadaval lisavarustusena (lisatasu eest).