Filtreeri
MIS TÜÜPI LAADIJAID ON ELEKTRISÕIDUKITELE SAADAVAL?
Elektrisõidukitega saab kasutada 3 liiki laadijaid.<br><br> <ul> <li>Laadija, mille saab ühendada kodus tavalisse seinakontakti.</li> <li>Kodune seinapealne vahelduvvoolulaadija, mis paigaldatakse mugavasse kohta.</li> <li>Kiirlaadija, mis võimaldab laadida oluliselt kiiremini ning mis on tavaliselt saadaval avalikus laadimispunktis.</li> </ul>
KUIDAS LÄHEDUSES ASUVAID LAADIJAID LEIDA?
Meelerahu huvides on alati hea teada, kus asub lähim laadimispunkt. Saate kasutada info- ja meelelahutussüsteemi ekraani, et otsida laadimispunkte ja vaadata nende üksikasju.
KUIDAS SAAKSIN LAADIMISPUNKTI OMA KOJU?
Kodune laadimine on hea variant elektrisõiduki laadimiseks endale kõige mugavamal ajal. Küsige lisateavet kohalikust müügiesindusest.
KUI PIKK ON AKU GARANTII?
ARIYAl, 2022. mudeliaasta LEAFil ja Townstaril on 8 aastat või 160 000 km kestev akugarantii, mis kehtib defektidele ja mahtuvuse kaotusele.
KAS ELEKTRISÕIDUKITEL ON KÄIGUD?
Elektrisõidukitel ei pea käike olema, sest rattaid edasi vedav elektrimootor saavutab maksimaalse jõumomendi koheselt. See muudab sõidud üldiselt sujuvamaks ja mugavamaks.
MIS ON KILOVATT (kW)?
Kilovatt (kW) on mõõtühik, millega mõõdetakse elektrimootori väljundvõimsust. Sarnaselt hobujõududele – mida suurem see number on, seda rohkem võimsust autol on.
MIS ON KILOVATT-TUND (kWh)?
Kilovatt-tund (kWh) näitab kui palju energiat on tarvis, et käitada sõidukit 1 h jooksul vastava võimsustarbe korral.<br><br> Kui autol on võimsam mootor, kulub energiat kiiremini.
KAS ELEKTRISÕIDUKIGA SAAB TEHA KA PIKKI SÕITE?
Elektrisõidukid on viimaste aastate jooksul kõvasti edasi arenenud ning Nissanil on mudeleid, mis võimaldavad sõita ühe laadimiskorraga ka pikki otsi. Ja tänu kasvavale avalike laadijate võrgustikule saate võtta oma elektriautoga ette ka väga pikki sõite. Lisateavet vt ARIYA, LEAFi ja Townstari lehtedelt.
MIS ON AC- JA DC-LAADIMISE ERINEVUSED?
Vahelduvvoolu (AC) kasutatakse, kui ühendate sõiduki kodulaadija, koduse seinakontakti või tavalise avaliku laadijaga. Sõiduk peab selle muundama alalisvooluks, et laadida akut. AC-laadimine on aeglasem kui DC-laadimine.<br><br> Alalisvoolu (DC) kasutatakse siis, kui laete kiirlaadijaga (mis on tavaliselt saadaval avalikes laadimispunktides). DC-laadijad on suurema võimsusega kui AC-laadijad ning toetavad kiiremat laadimist. Need võimaldavad laadida akut otse ilma voolu muundamata, mis aitab muuta laadimise kiiremaks.<br><br> Kõige lihtsam viis laadija laadimiskiiruse hindamiseks on vaadata selle nimivõimsust – mida suurem on number (nt 150 kW), seda kiiremini on võimalik sellega laadida. Laadimiskiirus sõltub aku seisundist, laetusest, temperatuurist jt teguritest.
KUIDAS ERINEB KERGHÜBRIID TAVA- VÕI PISTIKHÜBRIIDIST?
Kerghübriidi puhul kasutatakse CO2 emissiooni vähendamiseks liitiumaku abi. Aku aitab stopp-start-süsteemil seisata sisepõlemismootori kauemaks ja sagedamini ning juba enne, kui sõiduk on täielikult seisma jäänud (ainult Xtronic).<br><br> Sõidukogemus kerghübriidi roolis on väga sarnane sellele, mida kogete traditsioonilist sisepõlemismootoriga autot juhtides.
KAS KERGHÜBRIID SAAB SÕITA KA AINULT ELEKTRIMOOTORI JÕUL?
Ei. Kerghübriidi puhul on elektrimootoril ainult toetav roll, et aidata CO2 emissiooni vähendada. Sõidukit liigutab edasi ikka sisepõlemismootor.
MIS KOMPONENTE KERGHÜBRIIDSÜSTEEM KASUTAB NING KUIDAS NEED TÖÖTAVAD?
Nissani kerghübriidsüsteem sisaldab 12 V liitiumakut, mis varustab autot elektriga, kui sisepõlemismootor on seisatud. See on ühendatud rihmülekandega starter-generaatoriga, et võimaldada kahesuunalist energiaülekannet mootori ja aku vahel.<br><br> Selle abil saab stopp-start-süsteem seisata sisepõlemismootori kauemaks ja sagedamini ning juba enne, kui sõiduk on täielikult seisma jäänud (ainult Xtronic).
KUI PIKK ON KERGHÜBRIIDSÜSTEEMI KOMPONENTIDE GARANTIIPERIOOD?
Teie Nissani kerghübriidsüsteemi komponentidele kehtib meie uue sõiduki standardgarantii – 3 aastat või 100 000 km.
MIS LIIKI HÜBRIIDSÕIDUKEID NISSAN HETKEL PAKUB?
Nissani praeguste hübriidsõidukite valikusse kuulub Juke Hybrid, mis on täishübriid (või „tavahübriid”). Tavahübriid kasutab rataste vedamiseks nii sisepõlemis- kui ka elektrimootorit, mis võivad töötada eraldi või koos, sõltuvalt sellest, mida on parajasti vaja.<br><br> Hübriidsüsteem valib energiaallika automaatselt ning laeb liitiumakut sõidu ajal sisepõlemismootori abil. See, kuidas erinevaid energiaallikaid kasutatakse, sõltub gaasipedaalile rakendatavast survest ja aku laetuse tasemest.Vastupidiselt pistikhübriidile pole tavahübriidi kunagi tarvis vooluvõrku ühendada ning traditsioonilise sisepõlemismootoriga sõidukitega võrreldes saate kogeda head minekut ja suuremat ökonoomsust.<br><br> Kui soovite lisateavet Nissani muude elektrifitseeritud mudelite kohta, külastage kerghübriidsüsteemi ja e-POWERI lehti.
KUIDAS ERINEB TÄISHÜBRIID KERGHÜBRIIDIST?
Kerghübriid kasutab peamise jõuallikana bensiinimootorit ning liitiumakuga elektrimootorit paralleelse abimootorina. Stopp-start-tehnoloogia suurendab kütusetõhusust ja seiskab bensiinimootori vabaveeremise ajaks ning siis, kui jalg gaasipedaalilt tõsta ja sõidukiirus on 18 km/h madalam (automaatkäigukasti korral), vähendades heitkoguseid ja ülalpidamiskulusid.<br><br> Täishübriid kasutab auto liikumapanekuks nii bensiini- kui ka elektrimootorit. Sõiduk saab kasutada ükskõik kumba mootorit või neid kombineerida, et pakkuda teile parimal tasemel jõudlust ja ökonoomsust.<br><br> Kui soovite lisateavet Nissani kerghübriidsõidukite kohta, külastage kerghübriidsüsteemi lehte.
KAS HÜBRIIDSÕIDUKITE ROOLIS TULEB KÄITUDA KUIDAGI TEISITI VÕRRELDES TAVALISTE AUTOMAATKASTIGA SÕIDUKITEGA?
Te ei pea oma Nissani hübriidsõiduki roolis midagi tavalisest erinevat tegema. Hübriidsüsteem valib automaatselt sobivaima jõuallika, ilma et peaksite muretsema sõiduki laadimise pärast. Teie ülesandeks on ainult vajadusel kütust tankida.
MIS JUHTUB, KUI HÜBRIIDSÕIDUKI LIITIUMAKU SAAB TÜHJAKS?
Õnneks pole tarvis sellise olukorra pärast muretseda. Kui aku tase on madal, kuid kütust on piisavalt, taaskäivitab sõiduk sisepõlemismootori, et hübriidsüsteemi akut laadida. Kui kütus hakkab otsa lõppema, süttib kütusetaseme hoiatustuli ning näidikuplokis kuvatakse sellekohane hoiatusteade.
KAS HÜBRIIDSÜSTEEMI AKUL ON GARANTII?
Lisaks uue sõiduki standardgarantiile (3 aastat või 100 000 km), mis kehtib kõigile tavalistele osadele, on hübriidsüsteemi komponentidel (nagu elektrimootor ja liitiumaku) 5 aastat või 100 000 km kehtiv hübriidsüsteemi garantii.
KUIDAS ERINEB e-POWER TÄISELEKTRILISEST VÕI HÜBRIIDAJAMIGA SÕIDUKIST?
Nissani e-POWER on selle poolest ainulaadne, et saate kogeda elektrisõiduki erksust ja sõiduelamusi, ilma et peaksite kunagi muretsema auto laadimise pärast. Elektrimootor saab energia liitiumakust, mida laetakse sisepõlemismootori abil.
MIS KOMPONENTE e-POWER KASUTAB NING KUIDAS NEED TÖÖTAVAD?
e-POWERI süsteem koosneb järgmistest osadest.<br><br> <ul> <li>Elektrimootor, mis veab edasi rattaid.</li> <li>Liitiumaku, mis varustab energiaga elektrimootorit.</li> <li>Sisepõlemismootor, mille abil genereeritakse elektrienergiat aku laadimiseks.</li> <li>Generaator, mis muundab mehaanilise energia elektrienergiaks.</li> <li>Inverter, mis suunab sisepõlemismootori abil loodud elektrienergia liitiumakusse ja/või elektrimootorisse. </ul>
MIS JUHTUB, KUI ELEKTRIMOOTORIT ENERGIAGA VARUSTAV LIITIUMAKU SAAB TÜHJAKS?
Tänu nutikatele tehnoloogiatele käivitab e-POWER sisepõlemismootori automaatselt, kui liitiumaku tase langeb kindlast piirist madalamale.<br> <br> e-POWER-süsteemi olekut näete sõiduki kombimeetril kuvatavalt energiavoo skeemilt, mis näitab, millal sisepõlemismootor töötab, milline on aku laetuse tase ja palju muud.
KAS e-POWERIL ON NELJARATTAVEDU?
X-Trailil on e-POWER koos e-4ORCE-neljarattaveo tehnoloogiaga.
KUI PIKK ON e-POWERI KOMPONENTIDE GARANTIIPERIOOD?
Lisaks uue sõiduki standardgarantiile (3 aastat või 100 000 km), mis kehtib kõigile tavalistele osadele, on hübriidsüsteemi komponentidel (nagu elektrimootor ja liitiumaku) 5 aastat või 100 000 km kehtiv hübriidsüsteemi garantii.
KUI SUUR ON e-POWERI AKU VÕRRELDES TAVALISE ELEKTRISÕIDUKIGA?
Selleks, et laadimine oleks kiirem, kasutab e-POWER täiselektriliste sõidukitega võrreldes väiksemat liitiumakut