Ponev elektriline elamus

Nissani hübriidautod

Uued elektrifitseeritud sõiduelamused

Uued elektrifitseeritud sõiduelamused

Uued elektrifitseeritud sõiduelamused

Elektrimootori ja sisepõlemismootori kombinatsioon, mis võimaldab nautida põnevat sõitu

Elektrimootori ja sisepõlemismootori kombinatsioon, mis võimaldab nautida põnevat sõitu

Elektrimootori ja sisepõlemismootori kombinatsioon, mis võimaldab nautida põnevat sõitu

Hybriid tehno

Hübriidtehnoloogia: parim mõlemast maailmast

Linnas, maanteel, kruusateedel – ükski katsumus pole liiga raske. Hübriidsüsteem kombineerib sisepõlemismootori elektrimootoriga ja ainus, mida teie märkate, on suurem sõidurõõm. 

 

Kuidas hübriidauto töötab?

 

 

Kuidas hübriidauto töötab?

 

 

Kuidas hübriidauto töötab?

 

Bensiin, elekter või mõlemad

Bensiin, elekter või mõlemad

Nissani hübriidsüsteem kasutab auto liikumapanekuks nii bensiini- kui ka elektrimootorit. Sõiduk võib kasutada ükskõik kumba jõuallikat või neid kombineerida, et pakkuda teile parimat jõudluse ja ökonoomsuse tasakaalu [1].

Valib sobivaima energiaallika

Valib sobivaima energiaallika

Süsteem optimeerib energiaallikat automaatselt, võttes arvesse, kui tugevalt gaasipedaali vajutatakse ja milline on aku laetuse tase. Teie peate keskenduma ainult juhtimisele.

Lihtne samm sujuvama sõidu suunas

Lihtne samm sujuvama sõidu suunas

e-Pedal võimaldab kiirendada ja aeglustada ühe pedaaliga. Lihtsalt vajutage vastavat nuppu ning süsteem kasutab nüüd rekuperatiivpidurdamist, kui gaasipedaali vabastate, et aidata teil aeglustada. [2]

 

Nissani hübriidsüsteem

 

 

Nissani hübriidsüsteem

 

 

Nissani hübriidsüsteem

 

Millest hübriidsüsteem koosneb?

Hübriidsüsteemi peamised komponendid on elektrimootor, bensiinimootor, generaator, inverter ja suur aku. 

Ikoonide selgitus

Ikoonide selgitus

Ikoonide selgitus

  KaigukastKäigukast SisepolemismootoBensiinimootor ElektrimootorElektrimootor AkuAku InverterInverter GeneraatorGeneraator
  KaigukastKäigukast SisepolemismootoBensiinimootor ElektrimootorElektrimootor AkuAku InverterInverter GeneraatorGeneraator
  KaigukastKäigukast SisepolemismootoBensiinimootor ElektrimootorElektrimootor AkuAku InverterInverter GeneraatorGeneraator

 

Miks on hübriidversiooniga sõitmine unustamatu kogemus?

 

Miks on hübriidversiooniga sõitmine unustamatu kogemus?

 

Miks on hübriidversiooniga sõitmine unustamatu kogemus?

Ponev soit standardvarustuses

Põnevus standardvarustuses

Kui e-Pedal Step alla vajutada, stardib auto erksalt, kuid siiski sujuvalt. Hübriidsüsteem lülitub vaikimisi elektrimootorile ligikaudu 67% ajast[3], et saaksite nautida elektrilise sõidu parimaid eeliseid.

3 soidurežiimi alati mugav kogemus

Kolm sõidurežiimi, alati sujuv sõit

Kui hübriidauto kütusepaak on bensiinijaamas tangitud, saate teele asuda. Seejärel lülitub auto ise ümber elektri- ja bensiinimootori vahel või kasutab mõlemat korraga. Ei mingit vajadust ise midagi seadistada.

Teie vaikne pelgupaik linnaruumis

Teie vaikne pelgupaik linnaruumis

Linnas ühtlase kiirusega sõites kuulete ainult elektrimootori rahulikku suminat. Olenemata maailmast akna taga, valdab teid salongis alati meelerahu.

 

Kogege hübriidtehnoloogia põnevust

 

 

Kogege hübriidtehnoloogia põnevust

 

 

Kogege hübriidtehnoloogia põnevust

 

Kogege hubriidtehnoloogia ponevust

Nissan JUKE

Tutvuge Nissan Juke’iga –
väikese crossoveriga, millel on
suur iseloom. Võimas, põnev ja
värskendavalt ökonoomne.

Avastage Nissan JUKE

 

Väikesed asjad, suur mõju

 

 

Väikesed asjad, suur mõju

 

 

Väikesed asjad, suur mõju

 

Saastlik teie rahakoti suhtes

Säästlik teie rahakoti suhtes

Kui vaatate viimast tanklatšekki, tuleb näole rahulolev naeratus. Kuna süsteem eelistab vaikimisi elektrilist sõitu, kulgevad igapäevased sõidud enamasti kõige ökonoomsemas režiimis. 

Saastlik meie planeedi suhtes

Säästlik meie planeedi suhtes

Hübriidauto suurem kütusetõhusus teeb sõitmise teile soodsamaks ning on keskonnasõbralikum. Lisaks saate südamerahuga maanteedel pikki otsi sõita.

 

Avastage meie elektrifitseeritud jõuallikad 

 

 

Avastage meie elektrifitseeritud jõuallikad 

 

 

Avastage meie elektrifitseeritud jõuallikad 

 

Avastage koiki meie elektrifitseeritud jouallikaid

Vastused kõigile teie küsimustele

Vastused kõigile teie küsimustele

Vastused kõigile teie küsimustele

Mis liiki hübriidsõidukeid Nissan hetkel pakub?

Kuidas erineb täishübriid kerghübriidist?

Kas hübriidsõidukite roolis tuleb käituda kuidagi teisiti võrreldes tavaliste automaatkastiga sõidukitega?

Mis juhtub, kui hübriidsõiduki liitiumaku saab tühjaks?

Kas hübriidsüsteemi akul on garantii?

Pildid ja kirjeldused on illustratiivsed. Mõnedel fotodel olevate autode spetsifikatsioonid ei vasta Eesti nõuetele ega kujuta endast konkreetset mudelit, varustustaset ega pakkumist. On võimalik, et näidatud funktsioonid ei ole saadaval või ei kuulu standardvarustusse või on saadaval lisavarustusena (lisatasu eest).

[1] Nissan Juke HEV - kombineeritud WLTP min/max kütusekulu (l/100 km): 4,9 - 5. Kombineeritud WLTP CO2 emissioon min/max (g/km): 112 - 113.

[2] Funktsioonid on saadaval olenevalt mudelist ja versioonist, standardvarustuses või ainult lisavarustusena (lisatasu eest). Te ei tohiks loota ainult juhi mugavusfunktsioonidele. e-Pedal Step ei pruugi kõikides sõidutingimustes sobida, õigete sõiduvõtete eest vastutab juht. Sõidukiirus tuleb seadistada vastavalt kohalikele liikluseeskirjadele. Kehtivad kiirus- ja muud piirangud.

[3] 67% elektrirežiimil sõitmise näitajatest põhineb WLTP standardsetel testimistingimustel. Näitajad on soovituslikud ja võrdluse eesmärgil. Tegelikud sõidutulemused võivad erineda olenevalt varustustasemest, hooldusest ja sõidustiilist ning mitte tehnoloogilisted tegurid nagu näiteks ilmastikuolud võivad tegelikke sõidutulemusi mõjutada.