Hübriid
MOOTOR
Nissan Juke pakub võimsamaid ja põnevamaid elamusi ja muudab täielikult seda, mida seni hübriidtehnoloogiast arvatakse. Nissan Juke hübriid ühendab elektrimootori bensiinimootoriga, et crossover oleks erksama minekuga, vaiksem ja võimsam. Kuni 19% väiksem kütusekulu teeb kõik sõidud ökonoomsemaks.(1) Saadaval ka DIG-T 85 kW (114 hj) bensiinimootoriga ning manuaalkäigukastiga või DCT-automaatkäigukastiga mudelitena.
NISSAN JUKE HÜBRIID
Hübriid
MOOTOR
Hübriid
MOOTOR
Hübriid
MOOTOR
143 HJ
JÕUDLUS
143 HJ
JÕUDLUS
143 HJ
JÕUDLUS
Jah, ka hübriidajam võib pakkuda põnevust. Hübriidajam valib automaatselt kõige tõhusama jõuallika – elektrimootori, bensiinimootori või nende kombinatsiooni – et tagada optimaalne jõudlus ja ökonoomsus. Nissan Juke hübriid töötab linnasõidul peamiselt elektrilises režiimis, et pakkuda maksimaalset mugavust ja vaikust ka tiheda liiklusega linnatänavatel.
143 HJ
143 HJ
143 HJ
Teie igapäevasõidud töö ja kodu vahel on nüüd päeva parimaks osaks. Linnaliikluseks vajalik erksus ja kapoti all huugavad 107 kW (143 hj) koos nutika mitmerežiimilise käigukastiga teevad hübriidajami silmapilkse väändemomendi ja vaikuse kogemise eriti mõnusaks.
Kuni
67%
Kuni
67%
Kuni
67%
Kogege maksimaalset põnevust ja ökonoomsust.(2) Kuni 67% Nissan Juke’i sõiduajast võib-olla elektrilises režiimis, et saaksid nautida vaiksemat ja erksamat sõitu. (3)
Kuni
19%
Kuni
19%
Kuni
19%
Ökonoomsus ja iseloom. See ainulaadne hübriidauto suudab pidurdamisel tekkivat energiat rekupereerida aku laadimiseks ning seega toimub enamik linnasõidust elektrimootori jõul ning bensiinimootor sekkub ainult siis, kui seda on tõesti vaja. Kütusekulu on kuni 19% väiksem kombineeritud sõidu puhul ja kuni 40% väiksem linnas, võrreldes samaväärse Nissan JUKE DIG-T 114 DCT versiooniga.(1)
e-Pedal on Nissani ainulaadne tehnoloogia, mis võimaldab kasutada kiirustel üle 10 km/h kiirendamiseks ja aeglustamiseks ainult ühte pedaali. Piduripedaali läheb tarvis ainult järsuks pidurdamiseks või peatumiseks.
BENSIINIMOOTOR
DIG-T
BENSIINIMOOTOR
DIG-T
BENSIINIMOOTOR
DIG-T
BENSIINIMOOTOR
114 HJ
JÕUDLUS
114 HJ
JÕUDLUS
114 HJ
JÕUDLUS
200 NM
MAX PÖÖRDEMOMENT
200 NM
MAX PÖÖRDEMOMENT
200 NM
MAX PÖÖRDEMOMENT
Lisaks uuele hübriidajamile on saadaval ka 1-liitrise sisepõlemismootoriga versioon. Saadaval manuaalkäigukastiga või DCT-automaatkäigukastiga.
Kiire ja mugav käiguvahetus annab teile maksimaalse kontrolli oma sõidu üle. Nissan Juke’i 6-käiguline manuaalkäigukast teeb iga reisi lõbusamaks.
Nissan Juke’i 7-käiguline topeltsiduriga automaatkäigukast (DCT) on sama mugav kui traditsiooniline käigukast, kuid alati valmis eriti kiireks käiguvahetuseks.(4)
ÖKOREŽIIM annab parima kütusetõhususe, STANDARDREŽIIM tagab parima tasakaalu kütusekulu ja jõudluse vahel ning SPORTREŽIIM pakub suurimat sõidurõõmu.
Nissan Juke'i täiustatud 7-käigulisel DCT-automaatkäigukastil on roolile kinnitatud käiguvahetuslabad, et saaksite lülitada käike ilma käsi roolilt tõstmata.
(1) Võrdluse aluseks on võetud Nissan Juke N-Connecta 1.0 114 hj DCT ja Nissan Juke N-Connecta hübriid 143 hj. Nissan Juke N-Connecta 114hj DCT: kütusekulu (l/100 km): aeglane kiirus: 7,5; keskmine kiirus: 5,6; kiire kiirus: 5,1; maksimum kiirus: 6,6; kombineeritud: 6,0; kombineeritud CO2 heitkogused (g/km): 137. Nissan Juke N-Connecta hübriid 143 hj: kombineeritud kütusekulu (l/100 km): 5,1; kombineeritud CO2 heitkogused (g/km): 115. Sõiduk on homologeeritud vastavalt EL-i määrustele, kasutades realistlikumat WLTP-testimenetlust.
(2) Need andmeid võrreldakse Nissan Juke’i bensiinimootoriga versiooniga.
(3) 67% elektrirežiimil sõitmise näitajatest põhineb WLTP standardsetel testimistingimustel. Näitajad on soovituslikud ja võrdluse eesmärgil. Tegelikud sõidutulemused võivad erineda olenevalt varustustasemest, hooldusest ja sõidustiilist ning mitte tehnoloogilisted tegurid nagu näiteks ilmastikuolud võivad tegelikke sõidutulemusi mõjutada.
(4) Hübriidversiooni standardvarustuses ei ole, vajalik on DCT-käigukast.
(5) Sõidurežiimid on saadaval ainult teatud varustusklasside korral ning mõjutavad roolivõimendit, gaasipedaali reaktsiooni ja kliimaseadme tööd.
Sõiduulatuse andmed pärinevad laborikatsetest, mis vastavad Euroopa Liidu normidele ning on mõeldud erinevat tüüpi autode võrdlemiseks. Need andmed ei viita konkreetsele sõidukile ja ei moodusta osa pakkumisest. Sõiduulatuse andmed ei pruugi kajastada tegelikke sõidutulemusi. Lisavarustus, sõiduki seisukord, sõidustiil ja mittetehnilised tegurid nagu ilmaolud võivad tegelikke tulemusi mõjutada. Väärtused selgitati välja uue väikesõidukite ülemaailmse ühtlustatud katsemenetluse (WLTP) katsetsükliga.
Pildid ja kirjeldused on illustratiivsed. Mõnedel fotodel olevate autode spetsifikatsioonid ei vasta Eesti nõuetele ega kujuta endast konkreetset mudelit, varustustaset ega pakkumist. On võimalik, et näidatud funktsioonid ei ole saadaval või ei kuulu standardvarustusse või on saadaval lisavarustusena (lisatasu eest).