ELEKTRILINE, LIHTNE JA TASKUKOHANE
ELEKTRILINE, LIHTNE JA TASKUKOHANE
ELEKTRILINE, LIHTNE JA TASKUKOHANE
Nissan LEAF, mis oli esimene 100% elektriline masstootmise sõiduk, ühendab endas jõudluse, tehnoloogiad ja jätkusuutlikkuse – jäädes samal ajal uute autode ostjatele kättesaadavaks ning mängides võtmerolli elektriautode populaarsuse kasvus ja säästvama liikuvuse edendamises. LEAF ("L" – "Leading" (juhtiv), "E" – "Environmentally friendly" (keskonnasõbralik), "A" – "Affordable" (taskukohane), "F" – "Family car" (pereauto)).
Nissan LEAF, mis oli esimene 100% elektriline masstootmise sõiduk, ühendab endas jõudluse, tehnoloogiad ja jätkusuutlikkuse – jäädes samal ajal uute autode ostjatele kättesaadavaks ning mängides võtmerolli elektriautode populaarsuse kasvus ja säästvama liikuvuse edendamises. LEAF ("L" – "Leading" (juhtiv), "E" – "Environmentally friendly" (keskonnasõbralik), "A" – "Affordable" (taskukohane), "F" – "Family car" (pereauto)).
Nissan LEAF, mis oli esimene 100% elektriline masstootmise sõiduk, ühendab endas jõudluse, tehnoloogiad ja jätkusuutlikkuse – jäädes samal ajal uute autode ostjatele kättesaadavaks ning mängides võtmerolli elektriautode populaarsuse kasvus ja säästvama liikuvuse edendamises. LEAF ("L" – "Leading" (juhtiv), "E" – "Environmentally friendly" (keskonnasõbralik), "A" – "Affordable" (taskukohane), "F" – "Family car" (pereauto)).

Null emissioon
Nissan LEAF ei tekita sõidu ajal CO₂ heitkoguseid. Lisaks on Nissan ringmajanduse toetamiseks rakendanud kasutatud akude ringlussevõtu süsteeme.

Mugavus ja ruumikus
LEAFi interjöör on avar ja pakub viit täismõõdus istet. See on valmistatud kvaliteetsetest materjalidest ja kasutab täiustatud tehnoloogiaid, sealhulgas digitaalset armatuurlauda ja puutetundliku ekraaniga teabe- ja meelelahutussüsteemi.

Tehnoloogiad
Nissan LEAF on varustatud mitmete täiustatud tehnoloogiatega, sealhulgas ProPILOT Assist poolautonoomse sõidu jaoks, e-Pedal Step ühe pedaaliga sõitmiseks, ühendatud teenused ja palju muud.
NISSAN LEAF'i VERSTAPOSTID
NISSAN LEAF'i VERSTAPOSTID
NISSAN LEAF'i VERSTAPOSTID
Aasta auto
Tänu oma täiustatud tehnoloogiatele, madalale keskkonnamõjule, sõidukogemusele ja taskukohasusele tähistas Nissan LEAF autotööstuses olulist pöördepunkti – teenides 2011. aastal maailma ja Euroopa aasta auto tiitli.

LEAF NISMO RC
Nissan LEAF NISMO RC ühendab endas suure jõudluse tehnoloogiliste uuendustega, tõestades, et elektriautod võivad olla nii keskkonnasõbralikud kui ka võimsad: 322 hobujõudu (240 kW), 640 Nm pöördemomenti ja kiirendus 0–100 km/h kõigest 3,4 sekundiga – kõik tänu süsinikkiust monokokk-šassiile ja kogukaalule vaid 1220 kilo.

LEAF e+
LEAF e+ on Nissan LEAFi täiustatud versioon, mis pakub suuremat jõudlust ja pikemat sõiduulatust – 214 hobujõudu (160 kW), 62 kWh akut ja kuni 385 km sõiduulatust (WLTP tsükkel) ühe laadimisega.*

NISSAN LEAFi PÄRAND – 2 PÕLVKONDA 13 AASTA JOOKSUL
NISSAN LEAFi PÄRAND – 2 PÕLVKONDA 13 AASTA JOOKSUL
NISSAN LEAFi PÄRAND – 2 PÕLVKONDA 13 AASTA JOOKSUL

LEAF (ZE0)
Alates 2010 kuni 2017.
24 kWh ja 30 kWh akupaketid.

LEAF (ZE1)
Alates 2017 kuni 2024.
40 kWh ja 62 kWh akupaketid.
NISSAN LEAFi TULEVIKU KUJUNDAMINE
NISSAN LEAFi TULEVIKU KUJUNDAMINE
NISSAN LEAFi TULEVIKU KUJUNDAMINE
AVASTAGE LISAKS
AVASTAGE LISAKS
AVASTAGE LISAKS

TÄIESTI UUS NISSAN LEAF
UUDISKIRI
Lisateavet täiesti uue Nissan LEAFi kohta ja värskete uudistega kursis olemiseks tellige kindlasti uudiskiri!

NISSAN ARIYA
100% ELEKTRILINE CROSSOVER
Avasta ARIYA – 100% elektriline crossover, mille sõiduulatus on kuni 536 km,* saadaval kahe akuversiooni ja kahe- või nelikveoga.

ERIPAKKUMISED
SÕIDUKID JA TEENINDUS
Kasutage meie eksklusiivseid pakkumisi uute Nissani ostmiseks ja praegustele omanikele – nautige lisahüvesid, säästke ja saage meelerahu!
*Sõiduulatuse andmed pärinevad laborikatsetest, mis vastavad Euroopa Liidu normidele ning on mõeldud erinevat tüüpi autode võrdlemiseks. Need andmed ei viita konkreetsele sõidukile ja ei moodusta osa pakkumisest. Need väärtused ei pruugi ühtida igapäevasel sõitmisel saavutatavate tulemustega. Lisavarustus, sõiduki seisukord, sõidustiil ja mittetehnilised tegurid, nagu ilmaolud, võivad tegelikke tulemusi mõjutada. Väärtused selgitati välja uue väikesõidukite ülemaailmse ühtlustatud katsemenetluse (WLTP) katsetsükliga.