• Liigu põhisisu juurde

FAQs to Help and Support

"Username"
Open Menu
  • SÕIDUKID
  • OSTMA
    • PAKKUMISED
    • HINNAKIRJAD JA BROŠÜÜRID
    • FINANTSEERIMINE
    • ÄRIKLIENDILE
    • BRONEERIGE PROOVISÕIT
    • OTSIGE EDASIMÜÜJAT
  • ELEKTRIFITSEERIMINE
    • ELEKTRIFITSEERITUD SÕIDUKID
    • 100% ELEKTRILISED
    • HÜBRIIDAUTOD JA E-POWER
    • e-4ORCE
    • SÕIDUULATUS JA LAADIMINE
    • KODULAADIMINE
    • ELEKTRIFITSEERITUD SÕIDUKID - KKK
    • AKUDE JA PATAREIDE OHUTU UTILISEERIMINE
  • OMAMINE
    • ERIPAKKUMISED NISSANI OMANIKELE
    • NISSANCONNECT SERVICES RAKENDUS
    • BRONEERIGE TEENINDUS
    • KÕIK TEENUSED
    • LISAVARUSTUS
    • NISSANI GARANTII
    • SÕIDUKI HOOLDUS
    • NISSANI KINDLUSTUS
    • NISSAN ASSISTANCE AUTOABI
    • NUTITELEFONI ÜHENDAMINE AUTOGA
    • NISSANI OMANIKU KÄSIRAAMATUD
    • KAARTIDE UUENDAMINE
    • ÖKOSÕIT
    • OTSI EDASIMÜÜJAT
  • AVASTAGE NISSAN
    • ELEKTRIFITSEERITUD SÕIDUKID
    • JUHIABITEHNOLOOGIAD
    • NISSANI RAKENDUSED
    • AUTOSISESED SÜSTEEMID
    • KESTLIKKUS
    • LEGENDAARSED NISSANI SÕIDUKID
    • IDEEAUTOD
    • KLIENDILUBADUS
    • UUDISED
    • NISSANI 90. AASTAPÄEV
  • OTSIGE EDASIMÜÜJAT
  • BRONEERIGE PROOVISÕIT
  • BRONEERIGE TEENINDUS
  • ÄRIKLIENDILE
  • KONTAKTID
  • TELLIGE UUDISKIRI
  • NISSAN ASSISTANCE AUTOABI
  • KÕIK SÕIDUKID
  • 100% ELEKTRILISED
  • HÜBRIID JA E-POWER
  • BENSIIN
TÄIESTI UUS NISSAN MICRA
Nissan LEAF
Uus Nissan Juke
Nissan X-Trail
Nissan Ariya
TÄIESTI UUS NISSAN MICRA
Nissan LEAF
Nissan Ariya
Uus Nissan Juke
Nissan X-Trail
Uus Nissan Juke
Nissan X-Trail

KKK abi ja toe jaoks


ÜHENDATUD SÕIDUKI ANDMED

Allalaadimise sobivus

Allalaadimise sobivus

Allalaadimise sobivus

Kas on olemas samm-sammuline protsess minu sõiduki andmete saamiseks?

Jah, protsess on järgmine:

  1. Kontrollige, kas teie sõiduk on sobilik
    Sobivus sõltub teie sõiduki mudelist, varustusest ja tootmisaastast. Mõned vanemad Nissan mudelid ei pruugi koguda ega salvestada ühendatud andmeid.

  2. Veenduge, et teie sõiduk on seotud
    Peate olema ühendatud oma sõidukiga NissanConnect Services rakenduse kaudu. Kui te pole seda veel teinud, saate rakenduse alla laadida ja oma sõiduki siin ühendada.
    Sõiduki sidumine rakendusega on eeltingimus kasutaja tuvastamiseks ja autentimiseks.

  3. Esitage oma taotlus
    Täitke see vorm, kasutades sama e-posti aadressi, mida kasutate NissanConnect Services rakenduses. Pärast esitamist saate 4 nädala jooksul allalaadimislingi.

Millistest sõidukitest saan ühendatud kasutusandmeid alla laadida?

Ühendatud kasutusandmeid saate alla laadida järgmistest Nissani sõidukitest, kui need on toodetud alates allpool loetletud kuupäevadest:

  • Nissan LEAF – alates maist 2019
  • Nissan NAVARA – alates juulist 2019
  • Nissan JUKE – alates novembrist 2019
  • Nissan QASHQAI – alates 2021. aasta juulist
  • Nissan ARIYA – alates 2022. aasta juulist
  • Nissan X-TRAIL – alates septembrist 2022

Ühendatud kasutusandmetele juurdepääsuks ja allalaadimiseks peab teie sõiduk olema seotud ka NissanConnecti teenuste rakendusega.

Millised kasutajad saavad oma ühendatud sõiduki andmeid alla laadida?

Ühendatud sõiduki andmeid saavad alla laadida ainult kasutajad, kes on registreerunud NissanConnecti teenuste rakenduses ja nõustunud oma sõiduki avakuval andmekasutuslepinguga. Kui lepingut ei aktsepteerita, jääb sõiduk privaatsusrežiimi ja andmeid ei koguta.

Andmetele pääsevad ligi ka kolmandad isikud, kui kasutaja on neile loa andnud.

Millistes riikides pääsevad kasutajad oma ühendatud sõiduki andmetele juurde?

Praegu saab andmeid koguda 27 riigis, mis on Euroopa Liidu (EL) liikmed, kus Nissan Connecti teenuseid pakutakse.

Andmetele juurdepääsu taotlemine

Andmetele juurdepääsu taotlemine

Andmetele juurdepääsu taotlemine

Miks pean ühendatud sõiduki andmetele juurdepääsuks esitama oma mobiiltelefoni numbri?

Allalaadimisele juurdepääsuks saadame teile teatise koos turvalise lingiga. Turvalisuse huvides saadame teile SMS-iga OTP (ühekordse parooli). Kui olete sisestanud OTP ettenähtud väljale, saate oma andmed alla laadida. See aitab tagada, et sisule pääsevad juurde ainult volitatud kasutajad.

Kuidas saan oma ühendatud sõiduki andmeid kolmanda osapoolega jagada?

Kui soovite jagada oma ühendatud sõiduki andmeid kolmanda osapoolega, täitke palun vormis „Taotle oma andmeid“ kohustuslikud väljad, sealhulgas:

  • teie nõusolek andmete jagamiseks,
  • kolmanda osapoole nimi, kolmanda osapoole telefoninumber (isiku tuvastamiseks),
  • kolmanda osapoole e-posti aadress (allalaadimislingi saatmiseks).

Teie konto või sõiduki number (valikuline – ainult kolmanda osapoole viiteks).  

Kasutame kahefaktorilist autentimist (2FA), et teie allalaadimised oleksid turvalised.  

Turvalisuse huvides peab kolmas osapool taotlema ühekordset parooli (OTP), mis saadetakse SMS-iga nende mobiiltelefonile.  Kolmas osapool peab registreerima oma telefoninumbri meie iseteenindustööriista kaudu kasutajaliideses (UI), enne kui nad saavad OTP.  

Andmeid vastuvõttev kolmas osapool peab nõustuma andmete jagamise eritingimustega vastavalt ELi andmeseadusele.

Kui kaua võtab minu taotluse töötlemine aega?

Kui olete taotluse esitanud, töötleb Nissan selle põhjendamatu viivituseta. Palun arvestage, et taotluse töötlemine võib võtta kuni 4 nädalat. Kui te pole 4 nädala jooksul oma andmeid saanud, võtke ühendust meie ELi andmeseaduse tugitiimiga.
Palun arvestage, et kui samal päeval esitatakse mitu kattuva kuupäevaga taotlust, töödeldakse ainult viimast taotlust.

Kas juhi identifitseerimisandmeid kasutatakse selleks, et teha kindlaks, kellel on juurdepääs ühendatud sõiduki andmetele?

Jah. Teatavate sõidukimudelite puhul on ette nähtud süsteem, mis võimaldab andmeid taotlevatel isikutel pääseda ligi ainult oma sõiduandmetele. See põhineb viimasel kasutajal, kes oli NissanConnecti teenustesse sisse logitud enne sõiduki mootori väljalülitamist.

Tehnilised probleemid / tõrkeotsing

Tehnilised probleemid / tõrkeotsing

Tehnilised probleemid / tõrkeotsing

Millal on andmed allalaadimiseks saadaval?

Esitame teile töötlemise ajal kättesaadavad andmed. Andmeid uuendatakse iga 24 tunni järel, kuid sideprobleemide tõttu võib esineda viivitusi. Kui see juhtub, on andmed tavaliselt kättesaadavad järgmisel päeval.

Miks ma ei saanud allalaadimiseks andmeid?

On mitu põhjust, miks te ei pruugi olla oma päringu vastuseks andmeid saanud. Teie privaatsuse kaitsmiseks ja teabe täpsuse tagamiseks kontrollime, kas taotleja vastab valitud ajavahemiku jooksul juhile. Palun vaadake üle järgmised võimalikud põhjused:


Ajavahemik või kasutusprobleem:

  • Valitud ajavahemik ei ühti teie omandi- või kasutusperioodiga.
  • Sõidukiga taotletud perioodil ei sõidetud.
  • Sõiduk oli privaatsusrežiimis, nii et andmeid ei edastatud.
  • Sõiduk oli halva mobiilsidevastuvõtuga piirkonnas, nii et andmeid ei pruukinud salvestada.

Juhiprofiili probleem:

  • Kui sõidukit jagati ja mootorit ei lülitatud juhtide vahel välja, seotakse andmed viimase kasutajaga enne mootori väljalülitamist.
  • Kui sõiduki sõidu ajal valiti mõni muu juhiprofiil, omistatakse andmed sellele profiilile. Kasutajaprofiilide vahetamine sõidu ajal jõustub alles pärast mootori väljalülitamist.

Sõiduki sidumise ja kontoga seotud probleemid:

  • Taotluses kasutatud e-posti aadress ei ühti teie Nissan Connected Services (NCS) kontoga lingitud e-posti aadressiga.
  • Ühendatud teenuseid ei aktiveeritud või sõiduk ei olnud soovitud perioodi jooksul teie NCS-i kontoga seotud.
  • Teie NCS-i konto on kustutatud – sellega seotud andmed pole enam saadaval.
    Kui teie sõiduk seoti uuesti sama kontoga, ei pruugi esimese sidumise andmed enam kättesaadavad olla.

Sõiduki sobivuse probleem:

  • Sisestatud VIN-kood oli vale. Palun kontrollige uuesti ja esitage uus taotlus.
  • Teie sõidukit ei toetata, kuna see on pärandmudel, imporditud sõiduk või partneri toodetud sõiduk.
  • Teie sõiduki ühendatud teenused võivad olla aegunud. Palun kontrollige nõuetele vastavate sõidukite nimekirja.
  • Teie sõiduki puhul ei toetata konkreetseid taotletud andmeid (näiteks mitteelektrilise sõiduki kõrgepingeaku andmed).

Riigipiirangute probleem:

  • Teie NCS-i konto loodi riigis, mis ei kuulu 27 ELi liikmesriiki (näiteks Ühendkuningriik, Norra, Šveits). Andmete allalaadimine on praegu kättesaadav ainult EL 27 kasutajatele.
  • Väljaspool ELi 27 liikmesriiki asuvatest riikidest imporditud sõidukid ei ole praegu andmete allalaadimiseks kõlblikud.

Ajastuse probleem:

  • Andmeid uuendatakse iga 24 tunni järel. Viimase 24 tunni jooksul loodud teave ei pruugi veel saadaval olla.
  • Nissan võib teie taotlust endiselt töödelda. Palun oodake kuni 4 nädalat, enne kui esitate uue dokumendi.

Kuidas kahefaktoriline autentimine (2FA) teie andmete allalaadimisel töötab?

Kasutame teie allalaadimiste turvalisuse tagamiseks kahefaktorilist autentimist (2FA). See toimib järgmiselt.

1. Sisestage oma sisselogimisandmed:
Kui alustate allalaadimist, logige esmalt sisse oma kasutajanime ja parooliga.

2. Saate OTP (ühekordne parool):

  • Taotlejatele: kui olete taotleja, saadetakse OTP automaatselt SMS-iga telefoninumbrile, mille esitasite Nissani veebisaidil päringuvormi täitmisel.
  • Kolmandatele osapooltele: kui olete kolmanda osapoole kasutaja, peate enne OTP saamist registreerima oma telefoninumbri, kasutades meie iseteenindustööriista kasutajaliideses.

See lisasamm tagab, et ainult volitatud kasutajad pääsevad turvaliselt juurde vajalikele andmetele ja saavad neid alla laadida.

Mida peaksin tegema, kui ma ei saa OTP-d (ühekordne parool)?

Kontrollige, kas sisestasite õige telefoninumbri:

  • Kui taotleja: taotluse esitamise ajal  
  • Kui kolmas osapool: kinnituskoodi taotlemisel.

Kui teie number on õige, kuid te pole 5–10 minuti pärast ikka veel ühekordset parooli (OTP) saanud, võtke ühendust meie Data Acti tugimeeskonnaga siin.

Mida teha, kui andmete allalaadimise link ei tööta?

Allalaadimislink kehtib ainult 7 päeva. Kui link on aegunud, esitage uus taotlus. Kui link ei tööta, kuid pole veel aegunud, võtke ühendust meie andmeseaduse tugimeeskonnaga siin.

Andmete tõlgendamine

Andmete tõlgendamine

Andmete tõlgendamine

Milliseid ühendatud sõiduki andmeid saab alla laadida?

Saate alla laadida osa andmetest, mida teie ühendatud sõiduk genereerib, sealhulgas sõiduandmed, sõiduki jõudlus, sõiduki olek ja aku ning laadimise teave.

Üksikasjaliku ülevaate kõigist saadaolevatest andmetüüpidest leiate andmesõnastikust.

Milline on ühendatud sõiduki andmete säilitamise periood?

Nissan säilitab ühendatud sõiduki andmeid piiratud aja jooksul, nagu on kirjeldatud NissanConnecti tingimustes (vt jaotist 4.8 – Säilitusperiood). Võite taotleda oma ühendatud sõiduki andmete koopiat, kui taotletud tähtaeg jääb säilitamisperioodi piiresse ja mitte varem kui 12. september 2025 (kuupäev, mil jõustub ELi andmemäärus).

Kuidas ma saan oma ühendatud sõiduki andmeid tõlgendada?

Teie andmed kuvatakse mitme veeruga tabelis.

  • Esimeses veerus kuvatakse sõiduki valmistajatehase number (VIN)
  • Teises veerus kuvatakse kuupäev ja kellaaeg (ajatempel)
  • Kolmandas veerus kuvatakse teie kasutajatunnus
  • Ülejäänud veerud näitavad erinevat tüüpi andmeid ja nende väärtusi, mis on teie sõidukist kogutud

 

VIN Timestamp User ID SpeedObjDisplayedValue.km/h EngineRPM AdaptiveCruiseControlDisplaySpeedSetting
••••••••••••••• 2023-04-06T18:00:00Z XXXX 31.8 2304 0
••••••••••••••• 2023-04-06T18:00:00Z XXXX 0.0 2304 0
••••••••••••••• 2023-04-06T18:01:00Z XXXX 0.4 1536 0

 

Lisateavet iga andmetüübi kohta (sh kirjeldused ja väärtusvahemikud) leiate andmesõnastikust.
Andmed on täpsed nende kogumise ja allalaaditavasse faili koondamise hetke seisuga. Alla 24 tunni vanuseid andmeid ei pruugita lisada.

Kas ühendatud sõiduki kogutud andmed on täpsed?

Andmeid jagatakse täpselt nii, nagu neid kogutakse. Anduri täpsust võib aga mõjutada tunnelites või halva signaaliga piirkondades. Selle tulemusena võivad kogutud andmed aeg-ajalt tunduda ebatavalised või valed.

Miks kuvatakse andmed erinevatel ridadel?

Andmete kogumise ajastus varieerub sõltuvalt anduritest ja seetõttu ei kuvata kõiki andmeid samas reas ja need võivad kategooriate lõikes erineda. Mõned funktsioonid ja andmepunktid on saadaval ainult teatud sõidukimudelitel.

Miks on puuduvad andmed ja/või dubleerivad kirjed?

Mõned andmed, nagu hoiatused või hoiatused, salvestatakse ainult siis, kui on täidetud konkreetsed tingimused. Nõrkade signaalidega piirkondades, näiteks tunnelites, võivad andurid andmeid kahe silma vahele jätta või samu andmeid koguda rohkem kui üks kord. Ei ole tagatud, et kõik andmed salvestatakse iga kord täpselt.

  1. Esileht
  2. Ühendatud sõiduki andmed
  3. Nissan FAQs | FAQs to Help & Support

Toggle KLIENDITEENINDUS menu KLIENDITEENINDUS

  • Sõnastik
  • Kontaktid
  • Контакты
  • WLTP - Uus heitekatse meetod
  • GDPR: teie isikuandmete kaitsmine
  • Ühendatud sõiduki andmed
  • Teave rehvimärgisel
  • Päästeteenistuse leht

Toggle Mudelivalik menu Mudelivalik

  • Crossoverid
  • 100% elektriline
  • e-POWER
  • e-4ORCE
  • Hübriid
  • Kerghübriid

Toggle VÕRGUSTIK menu VÕRGUSTIK

  • Edasimüüja otsimine
  • Intelligentne mobiilsus

Toggle Nissani sotsiaalvõrgustik menu Nissani sotsiaalvõrgustik

  • facebook
  • instagram
  • youtube
  • Sisukaart
  • Uudised
  • Ligipääsetavus
  • Privaatsus
  • Küpsised
  • Tingimused

© Nissan 2025

  • ERIPAKKUMISED
  • PROOVISÕIT
  • LÄHIM EDASIMÜÜJA
  • TELLIGE BROŠÜÜR