Korduma kippuvad küsimused
Kõik alltoodud küsimused ja vastused puudutavad teenuseid, mida saab NissanConnecti info- ja meelelahutussüsteemi ning rakenduse NissanConnect Services kaudu kasutada.
Konto
Registreerumine ja konto loomine
Kuidas registreerida kasutajakonto rakenduse NissanConnect Services kaudu?
Kasutajakonto saate registreerida otse rakenduses NissanConnect Services.
Laadige rakendus alla App Store’ist või Google Play Store’ist. Kasutajakonto registreerimiseks järgige ekraanijuhiseid.
Mida saan teha, kui mul kasutajakonto registreerimine ebaõnnestub?
Kui teil tekib kasutajakonto registreerimisel probleeme, vaadake allolevat nimekirja:
- Kas olete juba rakenduse NissanConnect Services kasutajakonto registreerinud? Sellisel juhul ei saa te sama e-posti aadressiga uut kasutajakontot registreerida. Klõpsake lihtsalt nuppu „Forgot your password?” (Unustasite oma salasõna?), et saada uus salasõna ja tagasi sisse logida.
- Kas kirjutasite oma e-posti aadressi õigesti? (Veenduge, et selles pole tühikuid ja mõni täht ei jäänud vahele.)
- Kas kõik väljad on täidetud?
- Kas teie salasõna on õige?
Kui probleem ei lahene, võib põhjuseks olla see, et sõiduk on registreeritud eelmisele kasutajale – klienditeenindus saab teid sellega aidata. Võtke nendega ühendust siin.
Miks süsteem minu sõiduki tehasetähist (VIN-koodi) ei aktsepteeri?
Alustuseks kontrollige veebisaidilt, kas teie sõiduk ühildub rakendusega.
Samuti kontrollige sisestatud tehasetähise (VIN-koodi) suurtähestust ja veenduge, et „O” tähe asemel pole sisestatud numbrit „0” või vastupidi.
Veenduge, et see ei sisalda tühikuid ega sümboleid, sest süsteem ei tunne neid ära.
Kust ma leian rakenduse NissanConnect Services kasutusjuhendi?
Lisateavet võrguteenuste kohta leiate siit:
- Kiirjuhend, mis kaasnes teie sõidukiga.
- Üldteavet rakenduse NissanConnect Services kohta leiate siit.
Kuidas teenused aktiveerida?
Teenuste aktiveerimiseks peate oma sõiduki siduma rakendusega NissanConnect Services.
- Alustamiseks installige rakendus NissanConnect Services oma nutitelefoni ja registreerige endale kasutajakonto.
- Seejärel peate sisestama oma sõiduki tehasetähise (VIN-koodi).
Pärast tehasetähise VIN-koodi sisestamist lülitage oma info- ja meelelahutussüsteem sisse ning valige avalehelt:
- Info (Teave) >
- NissanConnect Services >
- Information Channels (Teabekanalid) >
- Account Information (Kasutajakonto andmed) >
- Car Pairing Code (Auto sidumiskood).
Palun sisestage see kood oma nutitelefoni rakendusse. Kui olete seda teinud, ongi kõik valmis.
Ma ei saanud kinnitus e-maili. Mida saan teha?
E-mail peaks saabuma teie postkasti mõned minutid pärast kasutajakonto registreerimist.
Veenduge, et sisestasite oma e-posti aadressi õigesti.
Kui seda teie e-maili postkastis ei ole, vt oma postkasti ülejäänud kaustu (nt rämpsposti).
Kui sellest pole abi, võtke ühendust meie klienditeenindusega numbril +372 606 4070 või külastage järgmist linki, et täita kontaktvorm või alustada otsevestlust.
Mida peaksin tegema, kui kasutajakonto registreerimine ei toimi?
Kui teil tekib kasutajakonto registreerimisel probleeme, vaadake seda kasulikku kontrollnimekirja.
- Kas NissanConnecti kasutajakonto on juba registreeritud? Sellisel juhul ei saa te sama e-posti aadressiga uut kasutajakontot registreerida. Uue salasõna saamiseks klõpsake nuppu „Forgotten password” (Ununenud salasõna) ja logige uuesti sisse.
- Kas e-posti aadress on kirjutatud õigesti? Kontrollige tühikuid ja suuri tähti, sest need on tõstutundlikud.
- Kas kõik väljad on täidetud?
- Kas teie salasõna on õige?
Kui sellest pole abi, võtke ühendust meie klienditeenindusega numbril +372 606 4070 või külastage järgmist linki, et täita kontaktvorm või alustada otsevestlust.
Kas ma pean nende teenuste aktiveerimiseks viibima oma sõidukis?
Jah, sidumisprotseduuri lõpuleviimiseks peate olema oma sõidukis.
Kust leian oma „sidumiskoodi”?
Oma „sidumiskoodi” saamiseks lülitage sisse oma info- ja meelelahutussüsteem ja valige ekraanilt:
- Info (Teave) >
- NissanConnect Services >
- Information Channels (Teabekanalid) >
- Account Information (Kasutajakonto andmed) >
- Car Pairing Code (Auto sidumiskood).
Kui kaust „Account Information” (Kontoteave) pole teie sõidukis nähtav, peate kasutama funktsiooni „Update Channel List” (Kanalite loetelu uuendamine).
Selleks valige oma navigatsioonisüsteemi menüüst: Sätted > NissanConnecti teenused > Infokanali sätted > Kanalite loetelu redigeerimine > Kanalite loetelu värskendamine > Jah. Kui nüüd tagasi kuvale Account Information (Kontoteave) liigute, peaks seal olema kuvatud sidumiskood.
Ekraanil ei kuvata minu „sidumiskoodi”. Mida saan teha?
Veenduge, et olete järginud häälestusprotsessi täpselt ning sõiduk on hea leviga kohas.
Kui kaust „Account Information” (Kontoteave) pole teie sõidukis nähtav, peate kasutama funktsiooni „Update Channel List” (Kanalite loetelu uuendamine).
Selleks valige oma navigatsioonisüsteemi menüüst:
- Settings (Sätted) >
- NissanConnect Services >
- Information Channel (Teabekanal) >
- Edit Channel List (Kanalite loetelu redigeerimine) >
- Update Channel List (Kanalite loetelu uuendamine) >
- Yes (Jah).
Teie „sidumiskood” peaks nüüd ekraanile ilmuma.
Kas saan registreerida kasutajakonto, kasutades sõiduki info- ja meelelahutussüsteemi?
Ei, te ei saa registreerida kasutajakontot otse sõiduki info- ja meelelahutussüsteemist.
Olen üritanud korduvalt registreeruda, kuid mulle kuvatakse iga kord veateade. Mis võib olla põhjuseks?
Põhjuseid võib olla mitu, nt võib teie sõiduk olla seotud teise kasutajakontoga. Või siis on teie e-posti aadress juba kasutusel. Põhjuseks võib olla ka see, et teie salasõna ei vasta turvanõuetele.
Probleemi korral võtke ühendust meie klienditeenindusega numbril +372 606 4070 või külastage järgmist linki, et täita kontaktvorm või alustada otsevestlust.
Kui kaua kasutajakonto registreerimine peaks aega võtma?
Registreerumine ja sidumine peaks kokku võtma alla 15 minuti.
Kõigi teenuste aktiveerimiseks võib kuluda kuni 24 tundi. Veenduge, et teie auto on hea mobiilileviga asukohas ja uuendage oma rakendust.
Soovi korral saate rakenduse ka sulgeda ja seejärel uuesti avada.
Kui 24 tundi on möödunud, saate valida Profile > Vehicle Data (Profiil > Sõiduki andmed) ning jaotise Status (Olek) olekuks on nüüd „Activated” (Aktiveeritud).
Kui kõik teenused pole aktiveeritud, võtke ühendust klienditeenindusega.
Kas kasutajakonto registreerimiseks tuleb luua Bluetooth-ühendus?
Te ei pea oma sõiduki registreerimiseks Bluetooth-ühendust looma.
Kasutajakonto registreerimiseks ja sõiduki sidumiseks on teil vaja:
- Nutitelefoni, millel on hea mobiililevi
- Peate olema sõidukis ja sõiduk peab olema hea mobiilileviga kohas.
Mida peaksin tegema, kui ma kinnitus e-maili ei saanud?
E-mail peaks saabuma teie postkasti mõned minutid pärast kasutajakonto registreerimist.
Veenduge, et sisestasite oma e-posti aadressi õigesti.
Kui seda teie e-maili postkastis ei ole, vt oma postkasti ülejäänud kaustu (nt rämpsposti).
Kui sellest pole abi, võtke ühendust meie klienditeenindusega numbril +372 606 4070 või külastage järgmist linki, et täita kontaktvorm või alustada otsevestlust.
Kas minu You+Nissani kasutajaandmed toimivad ka rakenduses?
You+Nissani kasutajakontot ei saa rakenduses NissanConnect Services kasutada. Registreerige kasutajakonto kindlasti otse rakendusest, et saaksite seda ühendatud teenustega kasutada.
Teenuste aktiveerimine
Kui kaua pean ootama, enne kui mu teenused aktiveeritakse?
Kõigi teenuste aktiveerimiseks võib kuluda kuni 24 tundi.
Veenduge, et teie auto on hea mobiilileviga asukohas ja uuendage oma rakendust. Soovi korral saate rakenduse ka sulgeda ja seejärel uuesti avada.
Kui 24 tundi on möödunud, saate valida Profile > Vehicle Data (Profiil > Sõiduki andmed) ning jaotise Status (Olek) olekuks on nüüd „Activated” (Aktiveeritud). Kui kõik teenused pole aktiveeritud, võtke ühendust klienditeenindusega.
Kust leian oma teenuse kasutamistingimused?
Kui kasutate juba oma teenuseid, näete kasutamistingimusi rakenduses.
Kui teil on juurdepääs oma mobiilirakendusele, saate vaadata oma profiili ja valida „Terms & Conditions” (Kasutamistingimused) jaotises „About” (Teave).
Kuidas teenused aktiveerida?
Teenuste aktiveerimiseks peate oma sõiduki siduma rakendusega NissanConnect Services.
- Alustamiseks installige rakendus NissanConnect Services oma nutitelefoni ja registreeruge, et luua kasutajakonto.
- Seejärel peate sisestama oma sõiduki tehasetähise (VIN-koodi)
- Pärast tehasetähise VIN-koodi sisestamist lülitage oma info- ja meelelahutussüsteem sisse ning valige avalehelt: Info > NissanConnecti teenused > Infokanalid > Kasutajakonto andmed > Auto sidumiskood
- Palun sisestage see kood oma nutitelefoni rakendusse. Kui olete seda teinud, ongi kõik valmis.
Kui kaust „Account Information” (Kontoteave) pole teie sõidukis nähtav, peate kasutama funktsiooni „Update Channel List” (Kanalite loetelu uuendamine). Selleks valige oma navigatsioonisüsteemi menüüst:
- Settings (Sätted) >
- NissanConnect Services >
- Information Channel Setting (Infokanal) >
- Edit Channel List (Kanalite loetelu redigeerimine) > Update Channel List (Kanalite loetelu värskendamine) > Yes (Jah).
Kui nüüd tagasi kuvale Account Information (Kontoteave) liigute, peaks seal olema kuvatud teie sidumiskood.
Ostsin kasutatud Nissani, kuidas saan teenused aktiveerida?
- Võtke ühendust eelmise omanikuga ja paluge tal auto oma kasutajakontolt eemaldada.
- Võtke ühendust klienditeenindusega. Nende kontaktandmed leiate siit.
Ostsin kasutatud Nissani ja mul ei õnnestu teenuseid aktiveerida. Saan aina veateateid.
Kui teile jätkatakse veateate kuvamist, on teie sõiduk tõenäoliselt endiselt seotud auto eelmise omaniku kasutajakontoga. Probleemi lahendamiseks võite teha järgmist:
- Võtke ühendust eelmise omanikuga ja paluge tal teenused deaktiveerida ja auto oma kasutajakontolt eemaldada.
- Võtke ühendust klienditoega numbril +372 606 4070.
Kust saan näha, millised teenused on minu Nissanile saadaval?
Kui olete sõiduki rakendusega NissanConnect Services sidunud, saate näha, millised teenused on teie sõidukis saadaval, vajutades rakenduse NissanConnect Services avakuval ülemises paremas nurgas olevat ostukäru ikooni. Teid suunatakse edasi NissanStore’i, kus kuvatakse loetelu teenustest, mis on hetkel teie sõidukile saadaval.
Seejärel klõpsates teenustel saate:
- - lugeda kirjeldust
- - vaadata lõppkuupäeva
- - tellimuse deaktiveerida/taasaktiveerida
- - lugeda kasutamistingimusi
Sõiduki lisamine
Kuidas saan rakendusse NissanConnect Services sõidukeid lisada?
Oma Nissani saate rakendusse NissanConnect Services lisada kahe sammuga:
- Sisestage oma sõiduki tehasetähis (VIN-kood). Tehasetähise (VIN-koodi) leiate auto registreerimisdokumentidest, garantiiraamatust või auto armatuurlaualt.
- Sisestage „sidumiskood”, valides menüüst:
- Info (Teave) >
- NissanConnect Services >
- Information Channels (Teabekanalid) >
- Account Information (Kasutajakonto andmed) >
- Car Pairing Code (Auto sidumiskood).
Kui kaust „Account Information” (Kontoteave) pole teie sõidukis nähtav, peate kasutama funktsiooni „Update Channel List” (Kanalite loetelu uuendamine). Selleks valige oma navigatsioonisüsteemi menüüst:
- Settings (Sätted) >
- NissanConnect Services >
- Information Channel Setting (Infokanal) >
- Edit Channel List (Kanalite loetelu redigeerimine) >
- Update Channel List (Kanalite loetelu uuendamine) >
- Yes (Jah).
Kui nüüd tagasi kuvale Account Information (Kontoteave) liigute, peaks seal olema kirjas teie sidumiskood.
Kuidas saan sõidukeid vahetada, kui mul on neid rakenduses NissanConnect Services rohkem kui üks?
Sõidukeid saate vahetada rakenduse NissanConnect Services veebilehelt.
Klõpsake rakenduse ülemises vasakus nurgas sõiduki nimel (nt JUKE, LEAF, NAVARA, ...). Ekraanile ilmub loetelu kõigist autodest, mis on hetkel teie kontoga seotud.
Kuidas saan sõiduki eemaldada?
Kui soovite oma Nissani rakendusest eemaldada, avage oma profiil, klõpsake sõidukil, mille soovite eemaldada, ja seejärel nupul „Remove this Vehicle from the App” (Eemalda see sõiduk rakendusest). See deaktiveerib kõik selle sõiduki teenused.
Teenuste deaktiveerimine
Milliseid teenuseid saan deaktiveerida ja kuidas?
Võrguteenused saate deaktiveerida profiili lehelt, valides deaktiveeritava sõiduki nime ja seejärel käsu „Deactivate” (Deaktiveeri).
Juhime tähelepanu sellele, et teenuseid pole võimalik üksikult deaktiveerida, selle funktsiooni kasutamisel deaktiveeritakse kõik NissanConnecti teenused.
Kuidas saan kontrollida, kas teenus on deaktiveeritud?
Sõiduki deaktiveerimist kinnitab see, et te ei näe rakenduse avakuval sõiduki andmeid.
Kui näete oma Nissani andmeid (läbisõit, lukustuse olek jms), on teie sõiduk endiselt aktiivne.
Kui teil ei õnnestu sõidukit deaktiveerida, võtke rakenduse kaudu ühendust klienditoega.
Ostsin kasutatud Nissani. Kas pean teenused deaktiveerima või toimub see automaatselt?
Kui ostsite kasutatud Nissani, on eelmine omanik tõenäoliselt auto oma rakendusest juba eemaldanud.
Selle kontrollimiseks peate auto lisama, järgides kuuesammulist aktiveerimisprotseduuri, mille juhised leiate siit. Probleemi ilmnemisel võtke ühendust klienditeenindusega.
Kas teenused saab uuesti aktiveerida, kui need on kunagi deaktiveeritud?
Teenused saab taasaktiveerida ka pärast deaktiveerimist.
Võrguteenused saate aktiveerida profiili lehelt, valides aktiveeritava sõiduki nime ja seejärel käsu „Activate” (Aktiveeri).
Kui teil kasutajakontot pole: peate järgima kuuesammulist registreerumisprotseduuri, et auto oma kasutajakontoga siduda.
Kui teil on juba konto olemas: saate uuesti aktiveerida, kui olete oma kontoga sisse logitud.
Soovin andmeedastuse funktsiooni ajutiselt deaktiveerida. Kas see on võimalik?
Saate igal ajal andmete jagamise peatada.
Auto küsib igal süütetsüklil juhilt luba andmete jagamiseks. Vajutage lihtsalt nuppu „Decline” (Keeldun) ja teie andmeid ei jagata rakendusega NissanConnect Services.
Andmete jagamise saate peatada igal ajal ka info- ja meelelahutussüsteemi menüüst, valides:
- Settings (Sätted) >
- NissanConnect Services >
- Privacy Mode Setting (Privaatsusrežiim) >
- Decline (Keeldun).
Seejärel teie rakendusse NissanConnect Services enam andmeid ei saadeta.
ÜLDINE
Üldine
Andmed, mis kuvatakse rakenduses NissanConnect Services minu personaalsel avakuval sõiduki kõrval, on aegunud või neid ei kuvata üldse. Mis võib olla põhjuseks?
Teie sõidukil peab olema hea internetiühendus, et saata andmeid rakendusse NissanConnect Services.
Veenduge, et teie sõiduk on hea mobiilileviga asukohas ja värskendage oma avalehte, et laadida alla uusimad andmed.
Soovin oma sõiduki müüa. Kuidas saan oma andmed kustutada?
Soovi korral saate andmed kustutada otse rakendusest. Selleks toimige järgmiselt:
- Klõpsake avalehel asuval profiili nupul.
- Klõpsake sõidukil (nt JUKE, LEAF, …).
- Kerige allapoole ja klõpsake ikoonil „Remove Vehicle Data” (Eemalda sõiduki andmed).
Pärast kinnitamist kustutatakse kõik teie sõiduki kohta säilitatud andmed. See hõlmab andmeid nagu varasemad sihtkohad, raadiomäärangud jms.
Ärge unustage oma teenuseid deaktiveerida, vajutades käsku Deactivate (deaktiveeri) ja seejärel eemaldage sõiduk oma rakendusest.
Uus omanik peab lisama sõiduki oma kasutajakontole ning ei näe seal teie sõitudega seotud andmeid.
Milliste nutitelefonidega saab rakendust NissanConnect Services kasutada?
Rakendus NissanConnect Services ühildub enamiku iOS- ja Android-nutitelefonidega.
- Iga iPhone, iPad või iPod Touch, millel iOS 11.0 või uuem.
- Android-seadmete puhul vt nõudeid Google Play Store’is.
Veenduge enne rakenduse NissanConnect Services allalaadimist, et teie seadmel on uusim tarkvara.
Kuidas saan taastada oma sõiduki info- ja meelelahutussüsteemi tehaseseaded?
Auto tehaseseadete lähtestamiseks valige:
- Settings (Sätted) >
- NissanConnect Services >
- Reset All NissanConnect Svcs. Settings to Default (Lähtesta rakendus NissanConnect Scvc. vaikesätetele)
Mida rakendus NissanConnect Services endast kujutab?
NissanConnect Services võimaldab teil nutitelefoniga oma sõiduki teatud funktsioone kaugjuhtida.
MILLISTES RIIKIDES SAAN RAKENDUST NISSANCONNECT SERVICES KASUTADA?
NissanConnect Services on saadaval järgmistes riikides: Saksamaa, Šveits, Tšehhi Vabariik, Ühendkuningriik, Portugal, Hispaania, Iirimaa, Itaalia, Belgia, Prantsusmaa, Luksemburg, Holland, Ungari, Poola, Slovakkia, Austria, Küpros, Taani, Eesti, Soome, Läti, Leedu, Norra, Rootsi, Venemaa, Albaania, Bosnia ja Hertsegoviina, Bulgaaria, Horvaatia, Kreeka, Island, Makedoonia, Malta, Moldova, Montenegro, Rumeenia, Serbia, Sloveenia.
Milliste sõidukitega NissanConnect Services ühildub?
Kui soovite näha, millised Nissani sõidukid rakendusega NissanConnect Services ühilduvad, klõpsake siin.
Ma ei saa oma teenuseid kasutada. Mis võib olla põhjuseks?
Üheks levinud probleemiks on kehv mobiililevi. Rakendus NissanConnect vajab tööks stabiilset internetiühendust.
Võib juhtuda, et sõidate läbi piirkonna, kus teie mobiilioperaatoril pole piisavalt hea levi. Kui levi on kehv, võib internetiühendus katkeda ja mõned NissanConnecti rakenduse funktsioonid ei pruugi täielikult toimida.
Kas NissanConnecti rakenduse kasutamiseks tuleb registreerida kasutajakonto?
Jah, rakenduse NissanConnect Services kasutamiseks tuleb registreerida kasutajakonto.
Oma kasutajakonto saate registreerida otse rakendusest.
Kas NissanConnecti teenused on tasulised või tasuta?
Mõned NissanConnecti teenused on igavesti tasuta ja mõned on tasulised. Lisateabe saamiseks klõpsake siin.
Rakendus NissanConnect Services
Kust saan rakenduse alla laadida?
Rakenduse NissanConnect Services saate alla laadida App Store’ist.
Vajuta siia lingile mis viib teid otse rakenduse juurde.
Milliseid andmeid on kasutajakonto registreerimiseks tarvis?
Kasutajakonto registreerimiseks peate sisestama ainult oma nime, e-posti aadressi ja elukohariigi. Seejärel peate oma e-posti aadressi kinnitama, klõpsates selleks teie e-posti aadressile saadetud lingil.
Kontrollige kindlasti ka rämpsposti kausta.
Kui kaua aega kulub, enne kui saan hakata rakendust kasutama?
Rakenduse NissanConnect Services allalaadimine ja kasutajakonto registreerimine peaks võtma alla 10 minuti, sõltuvalt teie seadme allalaadimiskiirusest.
Kui olete oma auto sidunud, võib teenuste täielik aktiveerimine võtta kuni 24 tundi. Veenduge, et auto püsib hea mobiilileviga piirkonnas.
Rakendus ei aktsepteeri minu kasutajanime ja salasõna. Mida peaksin tegema?
KONTROLLIGE OMA E-POSTI AADRESSI JA SALASÕNA
Palun kontrollige uuesti, et kasutate õiget kasutajanime ja salasõna. Kui olete teinud vea, võidakse kuvada veateade.
KONTROLLIGE OMA INTERNETIÜHENDUST
Veenduge, et teie seadmel on hea internetiühendus. Kui mobiililevi on kehv, üritage kasutada Wi-Fi võrku.
LÄHTESTAGE OMA SALASÕNA
Katsetage oma salasõna lähtestamist, klõpsates selleks nupul „Forget Password” (Ununenud salasõna).
Miks ma ei saa NissanConnecti rakendusse sisse logida?
Alustuseks kontrollige Wi-Fi ühenduse või mobiilse andmeside toimimist, sest rakenduse töötamiseks peab seadmel olema internetiühendus.
Veenduge ka selles, et olete läbinud kõik registreerumisprotseduuri toimingud, sest mõne sammu vahelejätmine võib sisselogimist takistada.
Milliseid andmeid rakenduse NissanConnect Services aktiveerimiseks vajan?
Kui olete oma kasutajakonto registreerinud, vajate „sidumiskoodi” saamiseks ainult sõiduki tehasetähist (VIN-koodi) ning peate viibima sel ajal sõidukis.
Milline on minimaalne tarkvaraversioon, mis Androidi/Apple’i telefonil peab rakenduse korrektseks toimimiseks olema?
NissanConnect Services toimib:
- Iga iPhone, iPad või iPod Touch, millel iOS 11.0 või uuem.
- Iga Android-seade, millel Android 4.3 või uuem.
Mõningaid rakenduse funktsioone ei kuvata ja neid ei saa kasutada. Miks ja mida saan teha?
Kui olete oma auto sidunud, võib teenuste täielik aktiveerimine võtta kuni 24 tundi. Veenduge, et auto püsib hea mobiilileviga piirkonnas.
Olen sidumiskoodi sisestanud ja kasutamistingimused aktsepteerinud, kuid ei saa sõidukit lisada, et protseduur lõpule viia. Mida saan teha, et see probleem lahendada?
Toimige järgmiselt, kui teil esineb sõiduki rakendusse lisamisel probleeme.
- Veenduge, et olete kuuesammulise sidumisprotseduuri lõpule viinud.
- Veenduge, et te pole oma sõiduki tehasetähises (VIN-kood) viga teinud.
- Veenduge, et teie sõiduk on hea mobiilileviga piirkonnas.
Kui probleem ei lahene, võtke ühendust klienditoega.
Andmekaitse
Milline on minu isikuandmete säilitamise turvalisus ja kui kaua neid säilitatakse?
Euroopa Liidu elanike isikuandmete töötlemist reguleerib isikuandmete kaitse üldmäärus. Rakendus NissanConnect Services ja sellega seotud andmekasutus on täielikult kooskõlas isikuandmete kaitse üldmäärusega.
Minu nutitelefon varastati. Kuidas saan tagada, et mu isikuandmed on kaitstud?
Kui teie nutitelefon varastatakse, võtke ühendust klienditoega.
Nad eemaldavad auto teie kasutajakontolt. Teie sõiduki andmed pole seejärel enam rakenduse kaudu saadaval.
Kuidas saan kustutada kõik isikuandmed, mis minu sõidukisse on salvestatud?
Saate kustutada kõik isikuandmed (sh teie varasemaid sõite puudutavad andmed), klõpsates selleks oma profiilil ja valides oma sõiduki allmenüüst suvandi „Vehicle Data” (Sõiduki andmed). Seejärel tuleb valida „Delete vehicle data” (Kustuta sõiduki andmed) ning järgida rakenduses ekraanijuhiseid.
Soovi korral saate lähtestada info- ja meelelahutussüsteemi tehaseseaded, valides menüüst suvandid:
- Settings (Sätted) >
- NissanConnect Services >
- Reset All NissanConnect Svcs. Settings to Default (Lähtesta rakendus NissanConnect Scvc. vaikesätetele)
Kust leian üldised kasutamistingimused ja privaatsuspoliitika?
Soovi korral saate lugeda kasutustingimusi otse rakendusest, avades oma profiili. Saate need alla laadida Nissani veebisaidi rakenduse NissanConnect Services lehelt.
Mis juhtub, kui privaatsuse hüpikteates andmete (mis kuvatakse pärast sõiduki süüte sisselülitamist) jagamisest keeldun?
Kui vajutate nuppu „Decline” (Keeldun), aktiveeritakse privaatsusrežiim automaatselt. See tähendab, et lõpetate oma sõidukist nende andmete jagamise, mida kasutatakse rakenduse NissanConnect Services jaoks. Juhime tähelepanu sellele, et nt hädaabikõne jt sarnaste funktsioonide andmed jäävad aktiivseks.
Märkus. Rakenduses NissanConnect Services kuvatakse teade „privacy mode” (privaatsusrežiim) ja sõiduki andmeid ei värskendata
Kas pean sisestama oma salasõna iga kord, kui sisse login?
Kui olete välja loginud, peate sisselogimisel oma salasõna uuesti sisestama, kuid rakendus hoiab teid sisselogituna mõned nädalad. Kui teil esineb rakenduse kasutamisel probleeme, siis võidakse teid samuti välja logida.
Turvalisus
Miks minu salasõna ei aktsepteerita?
Veenduge, et te pole oma salasõna valesti sisestanud või suur- ja väiketähti segi ajanud. Kui probleemi pole võimalik lahendada, saate oma salasõna lähtestada, klõpsates linki „Forget Password” (Ununenud salasõna) rakenduses NissanConnect Services. Salasõna lähtestamise e-kiri peaks jõudma teie postkasti mõned minutid pärast uue salasõna taotlemist.
Kui te seda postkastist ei leia, vt oma ülejäänud kaustu (nt rämpspost).
Unustasin oma 4-kohalise PIN-koodi. Mida saan teha?
Kui olete oma 4-kohalise PIN-koodi unustanud, valige otse rakenduses suvand „Create/reset security code” (Turvakoodi loomine/lähtestamine). Seejärel järgige ekraanijuhiseid, et seada uus kood. Veenduge, et teil on nende toimingute ajal juurdepääs oma autole.
Kas kellelgi teisel on juurdepääs minu rakendusse salvestatud andmetele?
Ei, teie kasutajakontoga seotud andmed on privaatsed. Kui olete neid jaganud kellegi teisega, pidage meeles, et ka see isik näeb neid andmeid rakenduses.
Kui kahtlustate, et kellelgi on juurdepääs teie rakendusele, muutke oma salasõna, järgides rakenduse ekraanijuhiseid.
Mis on 4-kohaline PIN-kood?
4-kohaline PIN-kood aitab teil kaitsta oma autot võimaliku väärkasutuse eest. See ei lase näiteks ühelgi soovimatul isikul teie autot lukust avada, kui ta peaks saama juurdepääsu teie telefonile.
Rakendus küsib 4-kohalist PIN-koodi iga kord, kui keegi tahab teie auto lukustada või lukust avada.
Kuidas saan rakenduse blokeerida, kui oma telefoni kaotan või see varastatakse?
Kui teie nutitelefon varastatakse, aktiveerige oma sõidukis privaatsusrežiim, toimides järgmiselt
- Auto küsib igal süütetsüklil juhilt luba andmete jagamiseks. Lihtsalt keelduge andmete jagamisest ja teie andmeid ei jagata rakendusega NissanConnect Services.
- Andmete jagamise saate peatada igal ajal ka info- ja meelelahutussüsteemi menüüst, valides:
- Settings (Sätted) >
- NissanConnect Services >
- Privacy Mode Setting (Privaatsusrežiim) >
- Decline (Keeldun)
Privaatsusrežiimi lahtiütlusest keeldumise korral ei saa rakendus NissanConnect Services autost mingisuguseid andmeid.
Seejärel võtke ühendust klienditeenindusega numbril +372 606 4070. Nad aitavad auto teie kasutajakontolt eemaldada.
Muud kasutajad
Kas saan siduda rakenduse NissanConnect Services sõidukiga, mida ma ei oma?
Oma rakenduse sõidukiga sidumiseks peab teil olema sõiduki võti ja peate viibima sõidukis.
Seejärel saate alustada sidumisprotseduuri. Palun küsige sõiduki omaniku nõusolekut.
Kas rakendust NissanConnect Services saab kasutada korraga rohkem kui ühe sõidukiga?
Jah, saate siduda rakenduse NissanConnect Services kontoga piiramatul arvul sõidukeid.
Sõidukite lisamiseks klõpsake ekraani vasakus ülanurgas oma praeguse sõiduki nimel („JUKE”, „LEAF”, ...) ja seejärel käsul „Add a vehicle” (Sõiduki lisamine).
Üks sõiduk saab olla korraga seotud ainult ühe kontoga.
Kõnetuvastus
Kas saan kasutada oma telefoni häälassistenti otse oma auto info- ja meelelahutussüsteemist?
Jah, peate lihtsalt oma telefonis Siri või Google Assistanti lubama.
Veenduge, et need on teie telefoni seadetes lubatud. Aktiveerimiseks peate pikalt vajutama roolil olevat häälkäskluse nuppu.
Kuidas kasutada kõnetuvastuse nuppu?
Kõnetuvastuse nupu aktiveerimiseks vajutage lühidalt roolil olevat nuppu.
Pärast nupu vajutamist annab süsteem soovitused, kuidas tuleks oma häälkäsklus esitada, et saavutada parimad tulemused.
Kindlale aadressile navigeerimiseks kasutage täpset aadressi koos linna nimega, et saavutada parimad tulemused. Näide: „Go to 10 Downing Street, London” (Sõida aadressile Downing Street 10, London).
Huvipunkti puhul mainige oma häälkäskluses linna nime, et saavutada parimad tulemused. Näide: „Find Twickenham Stadium in London” (Leia Twickenhami staadion Londonis).
ÜHENDUVUS
Apple CarPlay
Apple CarPlay ei tööta. Mida saan teha?
Kui Apple CarPlay ei tööta, veenduge järgmises.
- Kasutage ühilduvat sertifitseeritud kaablit.
- Aktiveerige Siri oma iPhone’i seadetes.
- Aktsepteerige hüpikteade, mis ilmub iPhone’i ekraanile, kui selle USB-porti ühendate.
- Veenduge, et kasutatav kaabel on puhas.
- Veenduge, et teie telefoni ümbris (kui seda kasutate), võimaldab sisestada konnektori täielikult.
- Veenduge, et laadimisport on puhas ja tolm ei takista kaabli ühendamist.
Kuidas saan oma sõidukis Apple CarPlay aktiveerida?
Kui ühendate telefoni oma sõidukiga esimest korda (kui sõiduk seisab) kuvatakse hüpikteade, kus küsitakse, kas soovite oma telefoni sõidukiga ühendada.
Roolil olevad helitugevuse nupud ei tööta koos telefoniga. Kuidas seda probleemi lahendada?
Roolil olevate suunanuppudega ei saa iPhone’i juhtida. Kui peegeldate nutitelefoni kuva info- ja meelelahutussüsteemi ekraanile, saate oma rakendusi ja menüüd juhtida auto puuteekraanilt samal viisil kui telefoni puuteekraanilt.
Apple CarPlay ühendus kipub kasutamise ajal katkema. Mida peaksin tegema?
Kontrollige USB-kaablit ja veenduge, et see on ühilduv ning puhas. Veenduge, et laadimisport on puhas ning mustus ei takista kaabli sisestamist – see võib mõjutada Apple CarPlay ühendust.
Veenduge, et kasutate tootja originaalkaablit.
Kas Apple CarPlay kasutamiseks tuleb Siri lubada?
Jah, Apple CarPlay kõigi funktsioonide kasutamiseks peate Siri oma iOS-seadme seadetes lubama. Kuid see peaks toimuma automaatselt, kui telefoni Apple Carplay kaudu ühendate.
Ühendasin oma telefoni Apple CarPlay funktsiooni abil, kuid ma ei näe auto puuteekraanil kõiki rakendusi. Mõned mu rakendused puuduvad.
Kõik teie rakendused ei ühildu Apple CarPlay'ga. Teie sõiduk kuvab ainult Apple CarPlay'ga ühilduvaid rakendusi. Loetelu kõigist Apple CarPlay'ga ühilduvatest rakendustest leiate siit.
Kas saan valida telefoni funktsioonid, mida soovin oma sõiduki puuteekraanil kuvada?
Teie sõiduki puuteekraanil kuvatakse kõik Apple CarPlay'ga ühilduvad rakendused. Saate valida nende hulgast sobivad ja kasutada neid vastavalt vajadustele.
Teil pole võimalik määrata, millised konkreetsed rakendused auto puuteekraanil kuvatakse. Kuvatakse kõik rakendused.
Kas saan kasutada Sirit otse oma autost?
Jah, peate lihtsalt Siri oma telefoni seadetes lubama. Seejärel vajutage pikalt oma sõiduki häälkäskluse nuppu.
Kuidas Siri aktiveerida?
CarPlay toega sõidukis Siri aktiveerimiseks peate pikalt vajutama roolil olevat häälkäskluse nuppu.
Android Auto
Kas saan kasutada Apple CarPlayd Android-telefoniga?
Kui omate Android-seadet, saate kasutada Android Auto funktsioone. Apple CarPlay ühildub ainult iOS-seadmetega.
Android Auto ei tööta. Mis ma teha saan?
Kui Android Auto ei tööta, katsetage mõnda alltoodud meetoditest:
- Veenduge, et olete alla laadinud Android Auto rakenduse, kui kasutate Android 9 või sellest varasemat versiooni. Kui olete uuendanud vanema Android-seadme versioonile Android 10, peate alla laadima ka Android Auto rakenduse.
- Kasutage oma nutitelefoniga ühildumiseks originaalkaablit.
- Veenduge, et kasutatav kaabel on puhas.
- Veenduge, et teie telefoni ümbris (kui seda kasutate), võimaldab sisestada konnektori täielikult.
- Veenduge, et laadimisport on puhas ja tolm ei takista kaabli ühendamist.
Android Auto ühendus kipub kasutamise ajal katkema. Mida peaksin tegema?
Kontrollige USB-kaablit ja veenduge, et see on ühilduv ning puhas. Veenduge, et laadimisport on puhas ning mustus ei takista kaabli sisestamist – see võib mõjutada Android Auto ühenduvust.
Veenduge, et kasutate tootja originaalkaablit.
Kas saan kasutada Android Autot ilma USB-kaablita?
Te ei saa kasutada Android Autot ilma USB-kaablita. Nissan soovitab kasutada tootja originaalkaablit.
Peate ühendama oma nutitelefoni autoga ja veenduma, et teie telefoni on installitud Android Auto rakendus, kui teie telefon kasutab versiooni Android 9 või sellest varasemat. Android Auto rakenduse leiate Google Play Store’ist.
Ühendasin oma telefoni Android Auto funktsiooni abil, kuid ma ei näe auto puuteekraanil kõiki rakendusi. Mõned mu rakendused puuduvad.
Kõik teie rakendused ei ühildu Android Autoga. Teie sõiduki puuteekraanil kuvatakse ainult Android Autoga ühilduvad rakendused. Kõiki Android Autoga ühilduvaid rakendusi näete siin.
Kas saan valida telefoni funktsioonid, mida soovin oma sõiduki puuteekraanil kuvada?
Teie sõiduki puuteekraanil kuvatakse kõik Android Autoga ühilduvad rakendused. Saate valida kuvatavate hulgast sobivad ja kasutada neid vastavalt oma vajadustele. Teil pole võimalik määrata, millised konkreetsed rakendused auto puuteekraanil kuvatakse. Kuvatakse kõik rakendused.
Kas saan kasutada Google Assistanti otse oma autost?
Jah, peate lihtsalt lubama seadetes Google Assistanti ja pikalt vajutama sõiduki roolil olevat häälkäskluse nuppu.
Kuidas Google Assistant aktiveerida?
Selleks, et oma Android Auto toega sõidukis Google Assistant aktiveerida, peate pikalt vajutama roolil olevat häälkäskluse nuppu.
KAARDID JA REAALAJAS LIIKLUSINFO
Reaalajas liiklusinfo
Millised on reaalajas liiklusinfo eelised?
See funktsioon kuvab teile reaalajas liiklusinfot ning kuvab teie mugavuse huvides ekraanil värviliselt liiklusummikuid jm teedega seotud probleeme.
See annab hõlpsalt kiire ülevaate teekonnast ning võimaldab hinnata praegusi tee- ja liiklusolusid. Liiklusolusid võetakse automaatselt arvesse marsruudi loomisel. Pakutud marsruuti optimeeritakse, et jõuaksite oma sihtkohta võimalikult lühikese ajaga.
Kui ajakohane on kuvatav teave?
Liiklusinfo on reaalajas. Marsruuti kohandatakse vastavalt liiklusinfole reaalajas.
Kui aga mobiililevi peaks katkema, jätab kaart meelde viimased andmed, kuni ühenduse taastumiseni.
Huvipunktid
Mis on huvipunkt?
Süsteemi on salvestatud umbes 50 miljonit asukohta, millele on lihtne juurdepääs otse auto puuteekraanilt, ilma et peaksite ise vaatamisväärsusi mujalt välja otsima.
Niimoodi saate kiiresti leida teie asukoha lähedased huvipunktid (nt restoranid, bensiinijaamad, supermarketid) ja lisada need oma teekonnale.
Sellest funktsioonist on kasu nii uue piirkonna tundmaõppimisel kui ka vana taasavastamisel.
Kas saan salvestada oma huvipunkte?
Oma huvipunkte saate info- ja meelelahutussüsteemi salvestada, lisades need oma aadressiraamatusse. Selleks valige menüüst:
- Map (Kaart) >
- Destination (Sihtkoht) >
- Address book (Aadressiraamat) >
- Add New (Lisa uus) >
- Street Address (Aadress) >
- OK.
Aadressiraamatu saate avada ka oma avakuvalt, kus on olemas teie salvestatud huvipunktid.
Kaardi uuendamine
Kuidas saan oma kaarte uuendada?
Kas minu sõidukis olevaid kaarte uuendatakse automaatselt?
Jah, teie kaarti värskendatakse automaatselt, kui suvand „Favourite Region” (Lemmikpiirkond) on valitud. Süsteemi ekraanil kuvatakse teade. Aktsepteerige kindlasti värskendus, et oma kaardiandmed ajakohastena hoida.
Kuidas mind kaardiandmete uuendamisest teavitatakse?
Kui uus kaardiandmete värskendus on saadaval, kuvatakse auto info- ja meelelahutussüsteemi ekraanil selle kohta teate (kui olete oma lemmikpiirkonna seadnud).
Sõidujuhiste autole saatmine
Millised on sõidujuhiste autole saatmise eelised?
Saate kasutada sõidujuhiste autole saatmise funktsiooni iga kord, kui peate oma teekonda ette planeerima.
Avage rakendus NissanConnect Services ja kasutage sihtkoha leidmiseks navigeerimislehte. Saate saata selle aadressi oma Nissanisse igast asukohast. Kui autosse istute, saate marsruudi aktsepteerida või seda muuta ja teekonnapunkte lisada või selle hoopis tühistada, kui otsustasite meelt muuta.
Mida pean edasi tegema, kui sihtkoht kuvatakse mu sõiduki info- ja meelelahutussüsteemi ekraanil?
Kui sihtkoht kuvatakse sõiduki keskmisel puuteekraanil, saate valida järgmisi funktsioone.
- Go Here (Mine siia): et laadida aadress oma autosse.
- Save (Salvesta): et aadress salvestada ja kasutada seda hiljem.
- Discard (Loobu): et saadud andmed tühistada.
Kuidas saan otsida sihtkohta rakendusest NissanConnect Services ja saata selle oma sõidukisse?
Valige rakenduses NissanConnect Services menüüribalt kaardi ikoon. Ekraanil kuvatakse teie sõiduki asukoht ja otsinguriba.
Klõpsake otsinguribal, et otsida sihtkoha aadressi ning valige nupp „Directions” (Juhised). Teile kuvatakse seejärel teekond ja nupp „Send to vehicle” (Saada sõidukisse). Vajutage nuppu „Send to Vehicle” (Saada sõidukisse). Kui sihtkoht on sõidukis seatud, peaks telefoni ekraanile ilmuma kinnitus selle õnnestumise kohta.
Kas vajan selle funktsiooni kasutamiseks rakendust Door-to-Door navigatsioon?
Ei, sihtkoha autosse saatmise funktsiooni saab kasutada ilma rakendust Door-to-Door navigatsioon alla laadimata.
Kui teie sõidukil on rakenduse NissanConnect Services tugi, on see funktsioon integreeritud täielikult rakendusse NissanConnect Services. Palun vt oma auto kasutusjuhendist, kas sellel on rakenduse NissanConnect Services tugi.
Leia auto
Kuidas töötab auto leidmise funktsioon?
Auto leidmise funktsioon võimaldab tuvastada auto asukohta, kui see on hea mobiilileviga asukohas. Asukoha leiate otse rakendusest NissanConnect Services ja saate isegi koostada jalutusteekonna pargitud autoni.
Kuidas auto leidmise funktsioon mu sõiduki üles leiab?
Auto asukohta näete otse rakenduses NissanConnect Services.
Lihtsalt avage rakendus, klõpsake menüüribal kaardi ikoonil ning teie auto asukoht uuendatakse.
Minu sõiduki parkimiskohta ei kuvata või kuvatav asukoht on vale. Mis võib olla põhjuseks?
Kõige tõenäolisem on see, et auto on pargitud parkimismajja või kohta, kus on kehv mobiililevi. See võib põhjustada probleeme andmete jagamisel ja teie autost andmete vastuvõtmisel. Andmete värskendamiseks võite vajutada ka nuppu „Refresh” (Värskenda).
Kas saan auto leidmise teenuse deaktiveerida?
Teie sõiduki asukoht on osa võrguteenustest. Te ei saa seda teenust deaktiveerida ilma kõiki ülejäänud võrguteenuseid deaktiveerimata.
Kui täpne on kuvatav parkimiskoht?
Parkimiskoht määratakse sõiduki GPS-iga. Tagamaks, et sõiduki asukoha määramine on võimalikult täpne, veenduge, et sõiduk on hea mobiilileviga piirkonnas.
Kas see teenus töötab, kui autoga sõidan?
Jah, teenus töötab pidevalt, ka autoga sõitmise ajal.
Kas keegi teine näeb mu parkimiskoha andmeid?
Neile andmetele on juurdepääs igaühel, kes teab teie kasutajaandmeid. Kui kahtlustate, et kellelgi on juurdepääs teie kasutajaandmetele, muutke esimesel võimalusel oma salasõna.
OHUTUS JA AUTO SEISUKORD
Tehnoabi
Mis on tehnoabi funktsioon?
Tehnoabi funktsioon võimaldab teil rikke korral võtta ühendust kohaliku puksiir- ja autoabiteenusega. Selle leiate, valides:
- Info (Teave) >
- NissanConnect Services >
- Call Nissan Assistance (Kutsu Nissani autoabi) või navigatsiooniekraanita sõidukite puhul võite vajutada kaardikuval kõrvaklappide ikoonil.
Nutikad märguanded
Mis on nutikad märguanded?
Märguandeteenus võimaldab teil määrata hoiatusi, mis aktiveeritakse kindlate tingimuste saavutamisel. Eksisteerib kolme tüüpi märguandeid:
- Kiiruseületuse hoiatus: teavitab seatud kiiruspiirangu ületamisest. (Saate seada kuni 3 erinevat kiiruseületuse hoiatust.)
- Kellaaja (keeluaja) hoiatus: aktiveeritakse, kui teie sõidukiga sõidetakse lubatud kellaaegadest erineval ajal. (Korraga võib olla aktiivne 1 kellaja hoiatus.)
- Piirkonna hoiatus: Annab teada, kui sõiduk siseneb kindlasse piirkonda või sealt välja liigub. (Saate seada kuni 3 piirkonna hoiatust.)
Mis on piirkonna hoiatus?
Tsoonihoiatuse funktsioon võimaldab teil häälestada geotarastuse hoiatuse.
Geograafilise piirkonna saate defineerida rakenduses NissanConnect Services.
Saate valida hoiatuste kuvamise iga kord, kui:
- teie auto piirkonnast väljub või
- teie auto piirkonda siseneb
Mis on kiirusehoiatus?
Märguannete vahekaardil olev kiirusehoiatuse funktsioon võimaldab häälestada kuni kolm kiiruspiirangut. Kui teie auto neid kiirusi ületab, saate hoiatuse rakendusse NissanConnect Services ning auto info- ja meelelahutussüsteemi ekraanile.
Kas hoiatus (aeg, kiirus jms) mõjutab mis tahes viisil minu sõidukit või sõidustiili?
Need märguanded ei mõjuta sõidukit kuidagi füüsiliselt.
Pärast hoiatuse aktiveerimist kuvatakse märguanne nii sõiduki info- ja meelelahutussüsteemi ekraanil kui ka rakenduses NissanConnect Services.
Kas saan häälestada mitu märguannet?
- Kiiruseületuse hoiatus: korraga saate häälestada kuni 3 kiirusehoiatust.
- Kellaaja (keeluaja) hoiatus: korraga saate häälestada 1 kellaaja hoiatuse.
- Piirkonna hoiatus: korraga saate häälestada kuni 3 tsoonihoiatust.
Mis on kellaaja (keeluaja) hoiatus?
Kellaaja hoiatuse funktsioon võimaldab seada ajavahemiku, millal on teie autoga lubatud sõita.
Kui autoga sõidetakse muul kellajal, kuvatakse märguanne rakenduses NissanConnect Services ning info- ja meelelahutussüsteemi ekraanil, mis teavitab teie seatud keeluaja rikkumisest.
Kuidas hoiatus deaktiveerida?
Kõigile märguannetele saate juurdepääsu oma rakenduse avakuva kaudu.
Näete loetelu kõigist aktiivsetest hoiatustest.
Saate hoiatuse ajutiselt keelata või selle püsivalt kustutada.
Kui kaua võtab aega minu sõiduki aktiveerimine?
Olenevalt mobiililevist võib keeluaja ja kiirusepiirangu hoiatuse aktiveerumine võtta mõned sekundid. Tsoonihoiatuse puhul aktiveerub see siis, kui sõiduk on keelatud piirkonnas 2 minutit.
Kuidas hoiatused rakenduses häälestada?
Hoiatuse häälestamiseks avage NissanConnecti rakendus ja valige suvandid:
- Monitoring (Jälgimine) >
- Add Monitoring (Lisa jälgitav parameeter) >
- Add Alert (Lisa hoiatus) >
- Add name and icon (Lisa nimi ja ikoon) >
- Save (Salvesta).
Sõiduki seisukorra aruanne
Mis on rakenduses NissanConnect Services sõiduki seisukorra aruanne?
Rakendus NissanConnect Services võimaldab teil igal ajal oma auto seisukorda kontrollida. Selle aruande vaatamiseks klõpsake rakenduse avakuval nuppu „Vehicle Health” (Sõiduki seisukord).
See näitab nt sõiduki rehvirõhku ja sõiduki mootori olekut. Probleemi tekkimisel annab rakendus juhtnööre, kust vajalik teave leida.
Rakendus kuvab mulle sõiduki seisukorraga seotud probleemi. Mida saan teha? MITTE ÜHTEGI auto seisukorraga seotud probleemi veel ei kuvata
Kui rakenduses ja sõiduki ekraanil kuvatakse rikketead, järgige pakutud rikkelahenduse protseduuri. Põhjalikuma diagnostika ja abi saamiseks võite alati pöörduda kohaliku Nissani edasimüüja poole.
Kui tihti minu sõiduki seisukorra aruannet uuendatakse?
Teie sõiduki seisukorra aruannet uuendatakse rakenduses sõidu ajal või pärast sõidu lõpetamist.
MUGAVUS JA KÄEPÄRASUS
Signaali ja tulede kaugjuhtimine
Kuidas toimib signaali ja tulede kaugjuhtimine?
Signaali ja tulede kaugjuhtimise funktsioon aktiveerib sõiduki helisignaali ja tuled. Juhime tähelepanu sellele, et selle funktsiooni toimimiseks peab süüde olema välja lülitatud (sellest saab aru kui kõik sõidukis olevad tuled on kustunud) ja teie auto peab olema lukustatud. Samuti veenduge, et sõiduk on piisavalt hea mobiilileviga asukohas.
Kas signaali ja tulede kaugjuhtimine toimib, kui autoga sõidan?
Signaali ja tulede kaugjuhtimine ei toimi sõidu ajal.
Kas saan aktiveerida helisignaali ja tuled eraldi?
Signaali ja tulede kaugjuhtimise funktsioon võimaldab teil teha järgmist.
- Sõltumatult tulesid aktiveerida.
- Signaali ja tulesid koos aktiveerida.
Ainult signaali üksi ei ole võimalik aktiveerida.
Kui kaua võtab aega signaali ja tulede kaugjuhtimise aktiveerimine?
Signaali ja tulede aktiveerimisele kuluv aeg sõltub sõiduki mobiililevist, kuid tüüpiliselt peaks toimuma see 30 sekundi jooksul.
Uste lukustamine ja lukust avamine
Kuidas toimib uste kauglukustamise ja -avamise teenus?
See funktsioon võimaldab teil oma auto lukustada ja lukust avada ning annab teada, kas teie sõiduk on lukus või lukust avatud.
Kuidas häälestada 4-kohaline turvakood?
Turvakoodi seadmiseks valige rakenduses Profile > Vehicle Data > New Security Code (Profiil > Sõiduki andmed > Uus turvakood) ning järgige ekraanijuhiseid. Selle protseduuri ajal peate viibima autos.
Alternatiivselt saate valida lukustamise või avamise nupu avakuval ning seejärel valides nupu Create/reset security code (Turvakoodi loomine/lähtestamine) ja järgida ekraanijuhiseid. Selle protseduuri ajal peate viibima autos.
Kui lähedal pean sõidukile olema, et uste kauglukustamise ja -avamise funktsiooni kasutada?
Saate kasutada uste kauglukustamise ja -avamise funktsiooni igalt poolt. Funktsiooni optimaalseks toimimiseks peab teie auto olema hea mobiilileviga piirkonnas.
Kui kaua kulub aega auto uste lukustamiseks?
Uste kauglukustamise ja -avamise funktsioon peaks töötama 30 sekundi jooksul. Funktsiooni toimimiseks peab auto olema hea mobiilileviga piirkonnas.
Miks kuvatakse veateade, kui üritan oma sõidukit lukustada või lukust avada?
Esmalt veenduge, et olete seadnud häälestusprotseduuri ajal turvakoodi. Veenduge, et sõiduk on hea mobiilileviga kohas. Veenduge, et sõiduk pole juba lukustatud / lukust avatud. Kui sõiduk on lukust avatud ja ust ei avata 30 sekundi jooksul, lukustab auto uksed automaatselt uuesti.
Kontrollige kindlasti, et kedagi pole autos ning kõik uksed, kapott ja tagaluuk on suletud.
Kliimaseadme kaugjuhtimine
Kuidas häälestada kliimaseadme taimerit?
Kliimaseadme taimeri häälestamise juhiseid vt kasutusjuhendist ja lühijuhendist.
Juhime tähelepanu sellele, et see funktsioon on saadaval Nissan LEAFIDEL alates 2019. a maist ning seda saab kasutada ainult autos, mitte rakenduses NissanConnect Services.
Kuidas kliimaseadme kaugjuhtimine toimib?
Kliimaseadme kaugjuhtimise funktsioon võimaldab teil oma Nissani elektrisõidukit järgmiseks sõiduks eelsoojendada või -jahutada.
Kui kaua see võtab?
Kliimaseadme kaugjuhtimise reageerimisele kuluv aeg sõltub sõiduki mobiililevist, kuid tüüpiliselt peaks toimuma see minuti jooksul.
Kui kaugelt saab kasutada kliimaseadme kaugjuhtimise funktsiooni?
Saate kasutada kliimaseadme kaugjuhtimise funktsiooni igalt poolt. Funktsiooni optimaalseks toimimiseks peab teie auto olema hea mobiilileviga piirkonnas.
Miks kuvatakse veateada iga kord, kui kasutan temperatuuri kaugjuhtimise funktsiooni?
Alustuseks veenduge, et kliimaseade juba ei tööta. Teie sõiduk võib olla kehva leviga piirkonnas. Funktsiooni toimimiseks peab auto olema hea mobiilileviga piirkonnas.
Veenduge, et sõiduk pole praegu kasutusel, sest siis pole võimalik teenust kasutada.
LAADIMINE
AKUHALDUR
Mis on akuhaldur?
Akuhaldur kuvab teile teabe aku laetuse taseme, arvestusliku sõiduulatuse ja laadimiskiiruse kohta ning võimaldab teil käivitada oma Nissani elektrisõiduki laadimise distantsilt.
Kuidas laadimistaimer häälestada?
Laadimistaimeri häälestamiseks tuleb järgida juhiseid kasutusjuhendis ja lühijuhendis. Juhime tähelepanu sellele, et see funktsioon on saadaval Nissan LEAFIDEL alates 2019. a maist ning seda saab kasutada ainult autos, mitte rakenduses NissanConnect Services.
AVASTAGE NISSANI SÕIDUKEID,
MILLEL ON RAKENDUSE NISSANCONNECT SERVICES TUGI
AVASTAGE NISSANI SÕIDUKEID,
MILLEL ON RAKENDUSE NISSANCONNECT SERVICES TUGI


