NISSAN GT-R (R35)
LEGENDI LUGU
Seal, kus mõned näevad finišijoont, näeb see vaid järgmise ringi algust. Nissan GT-R jääb ikooniks ja superautode etaloniks.
NISSAN GT-R (R35)
Seal, kus mõned näevad finišijoont, näeb see vaid järgmise ringi algust. Nissan GT-R jääb ikooniks ja superautode etaloniks.
NISSAN GT-R (R35)
Seal, kus mõned näevad finišijoont, näeb see vaid järgmise ringi algust. Nissan GT-R jääb ikooniks ja superautode etaloniks.
NISSAN GT-R (R35)
Seal, kus mõned näevad finišijoont, näeb see vaid järgmise ringi algust. Nissan GT-R jääb ikooniks ja superautode etaloniks.
NISSAN GT-R (R35)
NISSAN GT-R (R35)
NISSAN GT-R (R35)
Kas soovite jõudluse piire veelgi kaugemale nihutada? Nissani motospordi osakond on just seda teinud. GT-R-i ülim versioon kannab nime NISMO. 600 hj ja maksimaalse pöördemomendiga 652 Nm on see eksklusiivne versioon seigelnud täiuslikkuse piiridele nii lähedale kui võimalik.
LEGENDI KUJUNEMINE
Legend sai alguse enam kui 50 aastat tagasi esimese Skyline'iga ja seejärel esimese Skyline GT-R-iga. Pool sajandit jõudlust, ajalugu ja legendi, mis kulmineerus ülima saavutusega – GT-R R35-ga. Ikooniline mudel nii brändile kui ka mootrispordimaailmale.
LEGENDI KUJUNEMINE
Legend sai alguse enam kui 50 aastat tagasi esimese Skyline'iga ja seejärel esimese Skyline GT-R-iga. Pool sajandit jõudlust, ajalugu ja legendi, mis kulmineerus ülima saavutusega – GT-R R35-ga. Ikooniline mudel nii brändile kui ka mootrispordimaailmale.
LEGENDI KUJUNEMINE
Legend sai alguse enam kui 50 aastat tagasi esimese Skyline'iga ja seejärel esimese Skyline GT-R-iga. Pool sajandit jõudlust, ajalugu ja legendi, mis kulmineerus ülima saavutusega – GT-R R35-ga. Ikooniline mudel nii brändile kui ka mootrispordimaailmale.
Legend sai alguse üle 50 aasta tagasi esimese Skyline'iga, millele järgnes esimene Skyline GT-R. Pool sajandit jõudlust, ajalugu ja legendi on viinud ülima saavutuseni: GT-R R35. Ikooniline mudel nii brändile kui ka motospordimaailmas.
Tänu hoolikalt disainitud aerodünaamikale saavutab Nissan GT-R võidusõidurajal maksimaalse kiiruse 270 km/h. 1997. aastal tutvustati V-Spec erimudelit nelikvedu aktiivse lukustuvdiferentsiaaliga (ATTESA E-TS) ja püstitati legendaarse Nürburgringi ringraja rajarekord – alla 8 minuti!
Taas kord uhkeldab GT-R silmapaistva tehnoloogiaga – selle 2,6-liitrine ridakuuesilindriline topeltturboga RB26DETT mootor toodab 280 hj ning on varustatud nelikveo ja nelikroolisüsteemiga. 1993. aastal tähistas erimudel V-Spec (V nagu võit) selle legendaarseid meistrivõistluste võite.
Sellel oli vapustav kuuesilindriline kahe nukkvõlliga mootor (S20) fastback-kupee kerega. See Nissan GT-R oli esimene auto Jaapanis, millel olid eesmised ja tagumised ketaspidurid.
Esimene Nissan GT-R oli neljaukseline sedaan silmapaistva mootoriga – 2,0-liitrine ridakuuesilindriline mootor, mis arendas 160 hj 7000 p/min juures. See võitis vähem kui kahe aastaga 36 võidusõitu.
Nissan Skyline GT-R legend sündis pärast ägedat võitlust Porsche 904-ga Jaapani Grand Prix'l.
UUDISKIRI
Ärge jääge ilma viimastest uudistest ja olge esimene, kes saab infot eelseisvatest tooteuuendustest ja eripakkumistest, registreerudes uudiskirja saajaks!
100% ELEKTRILINE CROSSOVER
Avasta Nissan ARIYA NISMO – 100% elektriline crossover e-4ORCE nelikveoga, 320 kW võimsusega ja kiirendusega 0–100 km/h vaid 5 sekundiga!
SÕIDUKID JA TEENINDUS
Kasutage meie eripakkumisi nii uue Nissani ostuks kui ka praegustele Nissani omanikele – nautige lisahüvesid, säästke ja saage täielikku meelerahu!