Nissan X-Trail koos e-POWER tehnoloogiaga - muutke sõidud põnevamaks!

Kes küll oleks arvanud, et elektriline sõit on nii põnev? Nissan X-Trailis on kombineeritud ainulaadsed tehnoloogiad, et saavutada erksam minek ja vaiksem sõit ning tavalisest bensiinimootoriga autost oluliselt väiksem kütusekulu [1][2]. X-Traili unikaalsed tehnoloogiad on võrreldes teiste hübriididega erinevad. Kuna akut laeb bensiinimootor, pole autot tarvis kunagi laadijaga ühendada. Saadaval on ka Nissani nelikveotehnoloogia e-4ORCE, mis tagab veelgi parema juhitavuse ja stabiilsuse [3].

Nissan X-TRAIL teel sõitmas ja Nissani intelligentse mobiilsuse tehnoloogial toimiva mootori illustratsioon

  

  

  

  

Meie elektrifitseeritud mudelite valiku ülevaade

Meie elektrifitseeritud mudelite valiku ülevaade

Meie elektrifitseeritud mudelite valiku ülevaade

  KERGHÜBRIID HÜBRIID e‑POWER 100% ELEKTRILINE
KUIDAS SEE TÖÖTAB? Elektrimootor töötab paralleelselt bensiinimootoriga ning toetab seda kiirendamisel ja kiiruse hoidmisel. Bensiinimootor ja elektrimootor veavad koos edasi Bensiinimootor laeb akut ja elektrimootor paneb rattad pöörlema. Täielikult elektriline sõiduk, millel on elektrimootor ja aku.
MIS RATTAID EDASI VEAB? Bensiinimootor Mõlemad, nii elektri- kui bensiinimootor Elektrimootor Elektrimootor
KUIDAS AKUT LAETAKSE? Akut laetakse sõidu ajal rekuperatiivpidurdamise abil. Akut laetakse sõidu ajal sisepõlemismootoriga ja rekuperatiivpidurdamisega Akut laetakse sisepõlemismootoriga ja rekuperatiivpidurdamisega. Tuleb laadimiseks elektrivõrku ühendada. Sõitmise ajal tekib energia pidurdamisel.
KAS SEE VAJAB BENSIINI? Jah Jah Jah Ei
MILLINE ON SÕIDUKOGEMUS? Suurem pöördemoment ja parem kiirendus. Silmapilkne pöördemoment ja vaiksem sõit Silmapilkne pöördemoment ja vaikne sõit Silmapilkne pöördemoment ja vaikne sõit
CO₂ EMISSIOON Väiksem emissioon Oluliselt vähem heitmeid Minimaalne emissioon Nullemissioon
KUI PALJU AEGA SÕIDAB AUTO 100% ELEKTRIGA? 0% 67%* 100%  100%