Pildid on illustratiivsed. Fotodel võivad olla ka mudelid, varustusklassid või pakkumised, mis pole Euroopas saadaval. Kujutatud omadused ei tarvitse olla kättesaadavad.

Pildid on illustratiivsed. Mõnede fotodel olevate autode spetsifikatsioonid ei vasta Eesti nõuetele ega kujuta endast konkreetset mudelit, varustustaset ega pakkumist. Fotodel kujutatud funktsioonid ei pruugi olla saadaval või võivad olla saadaval ainult teatud varustustasemete puhul.

 

*Allikas: AAA (Association Auxiliaire de l'Automobile), 2018. mudeliaasta Nissan LEAF oli 2018. a Euroopa Liidus enim registrisse kantud elektrisõiduk.

 

**Sõiduulatuse andmed pärinevad laborikatsetest, mis vastavad Euroopa Liidu normidele ning on mõeldud erinevat tüüpi autode võrdlemiseks. Need andmed ei viita konkreetsele sõidukile ja ei moodusta osa pakkumisest. Need väärtused ei pruugi ühtida igapäevasel sõitmisel saavutatavate tulemustega. Lisavarustus, sõiduki seisukord, sõidustiil ja mittetehnilised tegurid nagu ilmaolud võivad tegelikke tulemusi mõjutada. Väärtused selgitati välja uue väikesõidukite ülemaailmse ühtlustatud katsemenetluse (WLTP) katsetsükliga.

 

***ProPILOT on saadaval ainult piiratud valikus sõidukitel. ProPILOT on täiustatud juhiabisüsteem, kuid ei suuda kokkupõrkeid täielikult ära hoida. ProPILOT on mõeldud kasutamiseks ainult „silmad teel / käed roolil” põhimõttel teedel, kus eri sõidusuunad on eraldatud piirdega. Juht peab säilitama tähelepanu, sõitma ohutult ning olema valmis vajadusel sõiduki juhtimise täielikult enda kontrolli alla võtma.

 

****Võimsustarve (Wh/km): kombineeritud 180…206; kombineeritud CO2-emissioon (g/km): 0. Nullemissiooniga sõit - CO2 emissiooni ei teki.

 

*****Toodud on 40 kWh (Nissan LEAF) ja 62 kWh (Nissan LEAF e+) aku andmed. Laadimisaeg sõltub laadimistingimustest, sh laadija tüübist ja seisukorrast ning laadimiskoha õhutemperatuurist. Toodud kiirlaadimisajad eeldavad CHAdeMO-kiirlaadija kasutamist. Nissan LEAF sobib praktiliselt kõigiks igapäevasõitudeks ja sellel on erinevad kaitsefunktsioonid, et kaitsta akut ülekuumenemise eest, kui seda laetakse kiirlaadijaga lühikese ajavahemiku jooksul palju kordi. Järjestikusel kiirlaadimisel võib kuluda kauem aega, kui aku kõrge temperatuur aktiveerib aku kaitsefunktsiooni.