Nissani sõidukite turvalisuse ja kõrge kvaliteedi tagamiseks võib Nissan vahel klientide sõidukeid tagasi kutsuda, et lasta neid remontida või hoolduskampaaniaga seoses täiendada.

Tagasikutsumiskampaaniad
Tagasikutsumise näol on tegemist ennetava kontrolliga, mille käigus kontrollitakse kindlat sõidukirühma mõne konkreetse defekti osas. Kui teile antakse teada, et mõni kampaania hõlmab teie sõidukit, palume tungivalt ja viivitamatult võtta ühendust kohaliku Nissani edasimüüjaga, et saaksite lasta oma sõidukit tasuta remontida.

Hoolduskampaaniad
Hoolduskampaania näol on tegemist ennetava kontrolliga, mille käigus kontrollitakse kindlat sõidukirühma mõne konkreetse probleemi osas, et tagada klientide rahulolu. See pole seotud turvalisusega. Kui anname teada, et hoolduskampaania puudutab teid, võtke meiega esimesel võimalusel ühendust, et saaksite lasta oma sõidukit tasuta täiendada.

Ma ei saanud Nissanilt kirja, kuidas saan kontrollida, kas mõni tagasikutsumiskampaania puudutab minu sõidukit?
Nissan käivitas Takata tagasikutsumiskampaania jaoks spetsiaalse veebipõhise päringuvormi. Palun klõpsake käesoleva lehe lõpus olevat linki. Mis tahes muude kampaaniate kohta lisateabe saamiseks võtke ühendust lähima Nissani müügiesindusega, kes saab teid kohe aktiivsetest kampaaniatest teavitada.

Mida Nissanilt oodata, kui tagasikutsumis- või hoolduskampaania teid puudutab.

  • Tasuta remondi- või täiendustööd, et miski ei kahjustaks Nissani sõiduki kasutuskogemust.
  • Kasutame ainult Nissani originaalvaruosi ja kõik tööd tehakse Nissani ametliku edasimüüja juures.
  • Kõigile remonditöödele kehtib meie teenuste standardgarantii.
  • Anname endast parima, et broneerida hooldusaeg teile sobivale ajale.
  • Võtame ühendust teie eelistatud sidekanalit kasutades – kirja, e-posti või telefoni teel.
  • Automaatsed uudisteated klientidele, kellel on You+Nissan veebilehe või rakenduse konto.