Korduma kippuvad küsimused
Kõik alltoodud küsimused ja vastused puudutavad teenuseid, mida saab NissanConnecti info- ja meelelahutussüsteemi ning NissanConnect Services rakenduse kaudu kasutada
Konto
Kasutajakonto registreerimine
Kuidas registreerida kasutajakonto NissanConnecti rakenduse kaudu?
Saate registreerida kasutajakonto otse NissanConnect Services rakenduses
Laadige rakendus alla App Store’ist või Google Play Store’ist. Kasutajakonto registreerimiseks järgige ekraanijuhiseid.
Mida saan teha, kui mul kasutajakonto registreerimine ebaõnnestub?
Kui teil tekib kasutajakonto registreerimisel probleeme, vaadake allolevat nimekirja.
- Kas olete juba rakenduse NissanConnect Services kasutajakonto registreerinud? Sellisel juhul ei saa te sama e-posti aadressiga uut kasutajakontot registreerida. Uue salasõna saamiseks klikkige nupul „Forgot your password” (Unustasin oma salasõna?), ja logige uuesti sisse.
- Kas kirjutasite oma e-posti aadressi õigesti? (Veenduge, et selles pole tühikuid ja mõni täht ei jäänud vahele.)
- Kas kõik väljad on täidetud?
- Kas teie salasõna on õige?
Miks süsteem minu sõiduki tehasetähist (VIN-koodi) ei aktsepteeri?
Palun kontrollige sisestatud tehasetähise (VIN-koodi) suurtähestust ja veenduge, et „O” tähe asemel pole sisestatud number „0” või vastupidi.
Palun veenduge, et see ei sisalda tühikuid ega sümboleid, sest süsteem ei tunne neid ära.
Kust ma leian rakenduse NissanConnect Services kasutusjuhendi?
Lisateavet võrguteenuste kohta leiate:
- Kiirjuhendist, mis kaasnes teie sõidukiga.
- Üldteavet rakenduse NissanConnect Services kohta leiate järgmiselt veebilehelt „link rakenduse NissanConnect Services lehele“.
Kuidas teenused aktiveerida?
Teenuste aktiveerimiseks peate oma sõiduki siduma NissanConnect Services rakendusega.
- Alustamiseks installige rakendus NissanConnect Services oma nutitelefoni ja registreerige endale kasutajakonto.
- Seejärel peate sisestama oma sõiduki tehasetähise (VIN-koodi).
Pärast tehasetähise VIN-koodi sisestamist lülitage oma info- ja meelelahutussüsteem sisse ning valige avalehelt:
- Info (Teave) >
- NissanConnect Services >
- Information Channels (Teabekanalid) >
- Account Information (Kasutajakonto andmed) >
- Car Pairing Code (Auto sidumiskood).
Palun sisestage see kood oma nutitelefoni rakendusse. Kui olete seda teinud, ongi kõik valmis.
Ma pole kinnitusmeili saanud. Mida saan teha?
Kinnitusmeil peaks saabuma teie e-mailile mõned minutid pärast kasutajakonto registreerimist.
Veenduge, et sisestasite oma e-posti aadressi õigesti.
Kui seda teie Inboxis pole, vt oma postkasti ülejäänud kaustu (nt rämpspost).
Kui sellest pole abi, võtke ühendust meie klienditeenindusega numbril +372 606 4070 või külastage järgmist linki, et täita kontaktvorm või astuda otsevestlusse „link veebisaidi kontaktvormile“.
Mida peaksin tegema, kui kasutajakonto registreerimine ei toimi?
Kui teil tekib kasutajakonto registreerimisel probleeme, vaadake üle:
- Kas NissanConnecti kasutajakonto on juba registreeritud? Sellisel juhul ei saa te sama e-posti aadressiga uut kasutajakontot registreerida. Uue salasõna saamiseks klikkige nupul „Forgot password” (Ununenud salasõna),ja logige uuesti sisse.
- Kas kirjutasite oma e-posti aadressi õigesti? Kontrollige tühikuid ja suuri tähti, sest need on tõstutundlikud.
- Kas kõik väljad on täidetud?
- Kas teie salasõna on õige?
Kui sellest pole abi, võtke ühendust meie klienditeenindusega numbril +372 606 4070 või külastage järgmist linki, et täita kontaktvorm või astuda otsevestlusse „link veebisaidi kontaktvormile“.
Kas pean teenuste aktiveerimiseks viibima oma sõidukis?
Jah, sidumisprotseduuri lõpuleviimiseks peate olema oma sõidukis.
Kust leian oma „sidumiskoodi”?
Enda „sidumiskoodi“ saamiseks lülitage sisse oma info- ja meelelahutussüsteem ja valige ekraanilt:
- Info (Teave) >
- NissanConnect Services >
- Information Channels (Teabekanalid) >
- Account Information (Kasutajakonto andmed) >
- Car Pairing Code (Auto sidumiskood).
Ekraanil ei kuvata minu „sidumiskoodi”. Mida saan teha?
Kui kaust „Account Information” (Kontoteave) pole teie sõidukis nähtav, peate kasutama funktsiooni „Update Channel List” (Kanalite loetelu uuendamine).
Selleks valige oma navigatsioonisüsteemi menüüst:
- Settings (Seaded) >
- NissanConnect Services >
- Information Channel (Teabekanal) >
- Edit Channel List (Kanalite loetelu redigeerimine) >
- Update Channel List (Kanalite loetelu uuendamine) >
- Jah.
Teie sidumiskood peaks nüüd ekraanile ilmuma.
Kas saan registreerida kasutajakonto, kasutades sõiduki info- ja meelelahutussüsteemi?
Ei, te ei saa registreerida kasutajakontot otse sõiduki info- ja meelelahutussüsteemist?
Olen üritanud korduvalt registreeruda, kuid mulle kuvatakse iga kord veateade. Mis võib olla põhjuseks?
Võib-olla on teie e-posti aadress juba mõne rakenduse NissanConnect Services kasutajakontoga seotud.
Kui kaua kasutajakonto registreerimine peaks võtma?
Registreerumine ja sidumine peaks kokku võtma alla 15 minuti.
Kas kasutajakonto registreerimiseks tuleb luua Bluetooth-ühendus?
Te ei pea oma sõiduki registreerimiseks Bluetooth-ühendust looma.
Kasutajakonto registreerimiseks ja sõiduki sidumiseks vajate järgmist.
- Teil peab olema nutitelefon, mis on hea mobiilileviga kohas.
- Peate olema sõidukis ja sõiduk peab olema hea mobiilileviga kohas.
Mida peaksin tegema, kui ma kinnitusmeili ei saanud?
Kinnitusmeil peaks saabuma teie postkasti mõned minutid pärast kasutajakonto registreerimist.
Veenduge, et sisestasite oma e-posti aadressi õigesti.
Kui seda teie inboxis pole, vt oma postkasti ülejäänud kaustu (nt rämpspost).
Kui sellest pole abi, võtke ühendust meie klienditeenindusega numbril +372 606 4070 või külastage järgmist linki, et täita kontaktvorm või astuda otsevestlusse „link veebisaidi kontaktvormile“.
Kas minu You+Nissani kasutajaandmed toimivad ka rakenduses?
You+Nissani kasutajakontot ei saa rakenduses NissanConnect Services kasutada. Registreerige kasutajakonto kindlasti otse rakendusest, et saaksite seda ühendatud teenustega kasutada.
Teenuste aktiveerimine
Kui kaua pean ootama, enne kui mu teenused aktiveeritakse?
Kõigi teenuste aktiveerimiseks võib kuluda kuni 24 tundi. Veenduge, et teie auto on hea mobiilileviga asukohas ja uuendage oma rakendust. Vajadusel saate rakenduse tegumihaldurist sulgeda ja seejärel uuesti avada.
Kust leian oma teenuse kasutamistingimused?
Kui juba kasutate meie teenuseid, leiate kasutamistingimused kasutajakonto registreerimise järel saadetud e-kirjast. Vaadake kindlasti kasutamistingimusi, mis on teile saadetud e-kirjas.
Kui teil on juurdepääs oma mobiilirakendusele, saate vaadata oma profiili ja valida suvandi „Terms " Conditions” (Kasutamistingimused) jaotises „About” (Teave).
Ostsin kasutatud Nissani, kuidas saan teenused aktiveerida?
Kui ostsite kasutatud Nissani, veenduge, et teie sõiduk ühildub rakendusega NissanConnect Services. Kui jah, saate järgida samu sidumisjuhiseid kui uue auto puhul. Üksikasjalikku juhendit vt sellel lehelt „link asjakohasele KKK lehele“.
Kui teile jätkatakse veateate kuvamist, on teie sõiduk tõenäoliselt endiselt seotud eelmise omaniku kasutajakontoga. Probleemi lahendamiseks võite teha järgmist.
- Võtke ühendust eelmise omanikuga ja paluge tal auto oma kasutajakontolt eemaldada.
- Võtke ühendust klienditoega numbril +372 606 4070.
Ostsin kasutatud Nissani ja mul ei õnnestu teenuseid aktiveerida. Saan aina veateateid.
Kui teile jätkatakse veateate kuvamist, on teie sõiduk tõenäoliselt endiselt seotud auto eelmise omaniku kasutajakontoga. Probleemi lahendamiseks võite teha järgmist.
- Võtke ühendust eelmise omanikuga ja paluge tal teenused deaktiveerida ja auto oma kasutajakontolt eemaldada.
- Võtke ühendust klienditoega numbril +372 606 4070.
Sõiduki lisamine
Kuidas saan rakendusse NissanConnect Services sõidukeid lisada?
Oma Nissani saate rakendusse NissanConnect Services lisada kahe sammuga.
- Sisestage oma sõiduki tehasetähis (VIN-kood). Tehasetähise (VIN-koodi) leiate auto registreerimisdokumentidest, garantiiraamatust või auto armatuurlaualt.
- Sisestage „sidumiskood“, mille leiate, valides menüüst:
- Info (Teave) >
- NissanConnect Services >
- Information Channels (Teabekanalid) >
- Account Information (Kasutajakonto andmed) >
- Car Pairing Code (Auto sidumiskood).
Kui palju sõidukeid saan NissanConnecti rakendusse lisada?
Rakendusse NissanConnect Services saate lisada piiramatu arvu sõidukeid.
Kuidas saan sõidukeid vahetada, kui mul on neid NissanConnecti rakenduses rohkem kui üks?
Sõidukeid saate vahetada rakenduse NissanConnect Services veebilehelt.
Klõpsake rakenduse ülemises vasakus nurgas sõiduki nimel (nt JUKE, LEAF, NAVARA, ...). Ekraanile ilmub loetelu teie kasutajakontoga seotud autodest.
Kuidas saan sõiduki eemaldada?
Kui soovite oma Nissani rakendusest eemaldada, avage oma profiil, klõpsake sõidukil, mille soovite deaktiveerida, ja seejärel nupul „Remove this Vehicle from the App” (Eemalda sõiduk rakendusest).
Teenuste deaktiveerimine
Milliseid teenuseid saan deaktiveerida ja kuidas?
Võrguteenused saate deaktiveerida profiili lehelt, valides deaktiveeritava sõiduki nime ja seejärel käsu „Deactivate” (Deaktiveeri).
Juhime tähelepanu sellele, et teenuseid pole võimalik üksikult deaktiveerida, selle funktsiooni kasutamisel deaktiveeritakse kõik NissanConnecti teenused.
Kuidas saan kontrollida, kas teenus on deaktiveeritud?
Sõiduki deaktiveerimist kinnitab see, et te ei näe rakenduse avakuval sõiduki andmeid.
Kui näete oma Nissani andmeid (läbisõit, lukustuse olek jms), on teie sõiduk endiselt aktiivne.
Kui teil ei õnnestu sõidukit deaktiveerida, võtke rakenduse kaudu ühendust klienditoega.
Ostsin kasutatud Nissani. Kas pean teenused deaktiveerima või toimub see automaatselt?
Kui ostsite kasutatud Nissani, on eelmine omanik tõenäoliselt auto oma rakendusest juba eemaldanud.
Selle kontrollimiseks peate auto lisama, järgides kuuesammulist aktiveerimisprotseduuri, mille juhised leiate siit „link sidumisprotseduuri lehele“. Probleemi ilmnemisel võtke ühendust klienditeenindusega.
Kas teenused saab uuesti aktiveerida, kui need on kunagi deaktiveeritud?
Teenused saab taasaktiveerida ka pärast deaktiveerimist.
Kui teil kasutajakontot pole: peate järgima kuuesammulist registreerumisprotseduuri, et auto oma kasutajakontoga siduda.
Kui teil on juba kasutajakonto olemas: saate teenused taasaktiveerida, kui olete oma kasutajakontole sisse loginud.
Soovin andmeedastuse funktsiooni ajutiselt deaktiveerida. Kas see on võimalik?
Saate igal ajal andmete jagamise peatada.
Auto küsib igal süütetsüklil juhilt luba andmete jagamiseks. Lihtsalt keelduge andmete jagamisest ja teie andmeid ei jagata rakendusega NissanConnect Services.
Andmete jagamise saate peatada igal ajal ka info- ja meelelahutussüsteemi menüüst, valides suvandid:
- Settings (Seaded) >
- NissanConnect Services >
- Privacy mode (Privaatsusrežiim) >
- Turn on privacy mode (Lülita privaatsusrežiim sisse).
Seejärel teie NissanConnecti rakendusse enam andmeid ei saadeta.
ÜLDINE
Üldine
Andmed, mida kuvatakse rakenduses NissanConnect Services minu personaalsel avakuval sõiduki kõrval, on aegunud või neid ei kuvata üldse. Mis võib olla põhjuseks?
Teie sõidukil peab olema hea internetiühendus, et saata andmeid rakendusse NissanConnect Services.
Veenduge, et teie sõiduk on hea mobiilileviga asukohas ja värsendage oma avalehte, et laadida alla uusimaid andmeid.
Soovin oma sõiduki müüa. Kuidas saan oma andmed kustutada?
Soovi korral saate andmed kustutada otse rakendusest. Selleks toimige järgmiselt.
- Klõpsake avalehel asuval profiili nupul.
- Klõpsake sõidukil (nt JUKE, LEAF, …).
- Kerige allapoole ja klõpsake ikoonil „Remove Vehicle Data” (Eemalda sõiduki andmed).
Pärast kinnitamist kustutatakse kõik teie sõiduki kohta säilitatud andmed. See hõlmab selliseid andmeid nagu varasemad sihtkohad, raadiomäärangud jms.
Ärge unustage oma teenuseid deaktiveerida, vajutades käsku Deactivate (deaktiveeri) ja seejärel eemaldage sõiduk oma rakendusest.
MILLISTEL NUTITELEFONIDEGA SAAB NISSANCONNECTI RAKENDUST KASUTADA?
Rakendus NissanConnect Services ühildub enamiku iOS- ja Android-nutitelefonidega.
- Iga iPhone, iPad või iPod Touch, millel iOS 11.0 või uuem.
- Iga Android-seade, millel Android 4.3 või uuem.
Veenduge enne rakenduse NissanConnect Services allalaadimist, et teie seadmel on uusim tarkvara.
Kuidas saan taastada oma sõiduki info- ja meelelahutussüsteemi tehaseseaded?
Auto tehaseseadete lähtestamiseks valige:
- Settings (Seaded) >
- More Settings (Rohkem seadeid) >
- Reset (Lähtesta).
Millised on rakenduse NissanConnect Services tehnilised nõuded?
Rakenduse NissanConnect Services kasutamiseks peab teie sõidukil olema ühilduv info- ja meelelahutussüsteem. Raadio ühildumise kohta leiate lisateavet oma sõiduki kasutusjuhendist või kohalikust müügiesindusest.
MILLISTES RIIKIDES SAAN RAKENDUST NISSANCONNECT SERVICES KASUTADA?
NissanConnect Services on saadaval järgmistes riikides: Saksamaa, Šveits, Tšehhi Vabariik, Ühendkuningriik, Portugal, Hispaania, Iirimaa, Itaalia, Belgia, Prantsusmaa, Luksemburg, Holland, Ungari, Poola, Slovakkia, Austria, Küpros, Taani, Eesti, Soome, Läti, Leedu, Norra, Rootsi, Venemaa, Albaania, Bosnia ja Hertsegoviina, Bulgaaria, Horvaatia, Kreeka, Island, Makedoonia, Malta, Moldova, Montenegro, Rumeenia, Serbia, Sloveenia.
Kas NissanConnect Services on saadaval kõigil mudelitel?
Rakenduse NissanConnect Services kasutamiseks peab teie sõidukil olema ühilduv info- ja meelelahutussüsteem. Raadio ühildumise kohta leiate lisateavet oma sõiduki kasutusjuhendist või kohalikust müügiesindusest.
Ma ei saa oma teenuseid kasutada. Mis võib olla põhjuseks?
Üheks levinud probleemiks on kehv mobiililevi. NissanConnecti rakendus vajab tööks stabiilset internetiühendust.
Võib juhtuda, et sõidate läbi piirkonna, kus teie mobiilioperaatoril pole levi andmeside jaoks piisavalt hea. Kui levi on kehv, võib internetiühendus katkeda ja mõned NissanConnecti rakenduse funktsioonid ei pruugi täielikult toimida.
Kas NissanConnecti rakenduse kasutamiseks tuleb registreerida kasutajakonto?
Jah, rakenduse NissanConnect Services kasutamiseks tuleb registreerida kasutajakonto.
Saate registreerida oma kasutajakonto otse rakendusest.
Rakendus NissanConnect Services
Kust saan rakenduse alla laadida?
Rakenduse NissanConnect Services saate alla laadida App Store’ist.
‘Vajuta siia lingile’, mis viib teid otse rakenduse juurde.
Milliseid andmeid on kasutajakonto registreerimiseks tarvis?
Kasutajakonto registreerimiseks peate sisestama ainult oma nime, e-posti aadressi ja elukohariigi. Seejärel peate oma e-posti aadressi kinnitama, klõpsates selleks teie e-posti aadressile saadetud lingil.
Kui kaua aega kulub, enne kui saan hakata rakendust kasutama?
Rakenduse NissanConnect Services allalaadimine ja kasutajakonto registreerimine peaks võtma alla 10 minuti, sõltuvalt teie seadme allalaadimiskiirusest.
Kui olete oma auto sidunud, võib teenuste täielik aktiveerimine võtta kuni 24 tundi. Veenduge, et auto püsib hea mobiilileviga piirkonnas.
Rakendus ei aktsepteeri minu kasutajanime ja salasõna. Mida peaksin tegema?
KONTROLLIGE OMA E-POSTI AADRESSI JA SALASÕNA
Palun kontrollige uuesti, et kasutate õiget kasutajanime ja salasõna. Kui olete teinud vea, võidakse kuvada veateade.
KONTROLLIGE OMA INTERNETIÜHENDUST
Veenduge, et teie seadmel on hea internetiühendus. Kui mobiililevi on kehv, üritage kasutada Wi-Fi võrku.
LÄHTESTAGE OMA SALASÕNA
Katsetage oma salasõna lähtestamist, klõpsates selleks nupul „Forgot Password” (Ununenud salasõna).
Miks ma ei saa NissanConnecti rakendusse sisse logida?
Alustuseks kontrollige Wi-Fi ühenduse või mobiilse andmeside toimimist, sest rakenduse töötamiseks peab seadmel olema internetiühendus.
Veenduge ka selles, et olete läbinud kõik registreerumisprotseduuri toimingud, sest mõne sammu vahelejätmine võib sisselogimist takistada.
Milliseid andmeid rakenduse NissanConnect Services aktiveerimiseks vajan?
Kui olete oma kasutajakonto registreerinud, vajate „sidumiskoodi“ saamiseks ainult sõiduki tehasetähist (VIN-koodi) ning peate istuma sel ajal sõidukis.
Milline on minimaalne tarkvaraversioon, mis Androidi/Apple’i telefonil peab rakenduse korrektseks toimimiseks olema?
NissanConnect Services toimib:
- Iga iPhone, iPad või iPod Touch, millel iOS 11.0 või uuem.
- Iga Android-seade, millel Android 4.3 või uuem.
Mõningaid rakenduse funktsioone ei kuvata ja neid ei saa kasutada. Miks ja mida saan teha?
Kui olete oma auto sidunud, võib teenuste täielik aktiveerimine võtta kuni 24 tundi. Veenduge, et auto püsib hea mobiilileviga piirkonnas.
Olen sidumiskoodi sisestanud ja kasutamistingimused aktsepteerinud, kuid ei saa sõidukit lisada, et protseduur lõpule viia. Mida saan teha, et see probleem lahendada?
Toimige järgmiselt, kui teil esineb sõiduki rakendusse lisamisel probleeme.
- Veenduge, et olete kuuesammulise sidumisprotseduuri lõpule viinud.
- Veenduge, et te pole oma sõiduki tehasetähises (VIN-kood) viga teinud.
- Veenduge, et teie sõiduk on hea mobiilileviga piirkonnas.
Kui probleem ei lahene, võtke ühendust „link klienditeeninduse lehele“.
Andmekaitse
Milline on minu isikuandmete säilitamise turvalisus ja kui kaua neid säilitatakse?
Euroopa Liidu elanike isikuandmete töötlemist reguleerib „link isikuandmete kaitse üldmääruse lehele“ (isikuandmete kaitse üldmäärus). Rakendus NissanConnect Services ja sellega seotud andmekasutus on täielikult kooskõlas „link isikuandmete kaitse üldmääruse lehele“ määrusega.
Minu nutitelefon varastati. Kuidas saan tagada, et mu isikuandmed on kaitstud?
Kui teie nutitelefon varastatakse, võtke ühendust klienditoega.
Nad eemaldavad auto teie kasutajakontolt. Teie sõiduki andmed pole seejärel enam saadaval.
Kuidas saan tagada, et mu andmed on pärast sõiduki müümist kaitstud?
Ärge unustage pärast sõiduki müümist teenuseid deaktiveerida, auto oma kasutajakontolt eemaldada, et uuel omanikul oleks võimalik sõiduk oma kasutajakontoga siduda. Seejärel eemaldatakse kõik teie autoga seotud andmed.
Uus omanik peab lisama sõiduki oma kasutajakontole ning ei näe seal teie sõitudega seotud andmeid.
Kuidas saan kustutada kõik isikuandmed, mis minu sõidukisse on salvestatud?
Saate kustutada kõik teie sõidukit ja varasemaid sõite puudutavad andmed, klõpsates oma profiilil ja valides oma sõiduki allmenüüst suvandi „Vehicle Data” (Sõiduki andmed). Klõpsake seejärel käsku „Delete Vehicle Data” (Kustuta sõiduki andmed), et kõik salvestatud andmed eemaldada.
Kust leian üldised kasutamistingimused ja privaatsuspoliitika?
Soovi korral saate lugeda kasutamistingimusi otse rakendusest, avades oma profiili. Saate need alla laadida Nissani veebilehelt „link rakenduse NissanConnect Services lehele“.
Kuidas saan kustutada kõik isikuandmed, mis minu sõidukisse on salvestatud?
Saate kustutada kõik isikuandmed (sh teie varasemaid sõite puudutavad andmed), klõpsates selleks oma profiilil ja valides oma sõiduki allmenüüst suvandi „Vehicle Data” (Sõiduki andmed).
Soovi korral saate lähtestada info- ja meelelahutussüsteemi tehaseseaded, valides menüüst suvandid:
- Settings (Seaded) >
- NissanConnect Services >
- Reset All NissanConnect Svcs. Settings to Default (Lähtesta rakenduse NissanConnect Services kõik vaikemäärangud).
Mis juhtub, kui privaatsuse hüpikteates andmete (mis kuvatakse pärast sõiduki süüte sisselülitamist) jagamisest keeldun?
Keeldumisel aktiveeritakse privaatsusrežiim automaatselt. See tähendab, et teie sõiduki andmeid ei jagata rakendusega NissanConnect Services.
See keelab juurdepääsu sõiduki andmetele (asukoht, juhtfunktsioonid, ...) või piirab seda.
Turvalisus
Miks minu salasõna ei aktsepteerita?
Veenduge, et te ei teinud salasõna sisestamisel viga ega kasutanud suur- ja väiketähti valesti.
Kui veateade püsib, saate oma salasõna lähtestada, klõpsates rakenduses NissanConnect Services linki „Forgot Password” (Ununenud salasõna).
Unustasin oma 4-kohalise PIN-koodi. Mida saan teha?
Kui olete oma 4-kohalise PIN-koodi unustanud, valige rakenduses suvand „Can't find my security code” (Ma ei leia oma turvakoodi).
Teile kuvatakse juhised uue koodi seadmiseks. Veenduge, et teil on nende toimingute ajal juurdepääs oma autole.
Kas kellelgi teisel on juurdepääs minu rakendusse salvestatud andmetele?
Ei, teie kasutajakontoga seotud andmed on privaatsed. Kui kahtlustate, et kellelgi on juurdepääs teie rakendusele, muutke oma salasõna, järgides rakenduse ekraanijuhiseid.
Kas pean sisestama oma salasõna iga kord, kui sisse login?
Te ei pea salasõna iga kord sisestama, kui sisse logite. Kui olete salasõna sisestanud, jätab rakendus selle meelde.
Mis on 4-kohaline PIN-kood?
4-kohaline PIN-kood aitab teil kaitsta oma autot võimaliku väärkasutuse eest. See ei lase näiteks ühelgi soovimatul isikul teie autot lukust avada, kui ta peaks saama juurdepääsu teie telefonile.
Rakendus küsib 4-kohalist PIN-koodi iga kord, kui keegi tahab teie auto lukustada või lukust avada.
Kuidas saan rakenduse blokeerida, kui oma telefoni kaotan või see varastatakse?
Kui teie nutitelefon varastatakse, aktiveerige oma sõidukis privaatsusrežiim, toimides järgmiselt.
- Auto küsib igal süütetsüklil juhilt luba andmete jagamiseks. Lihtsalt keelduge andmete jagamisest ja teie andmeid ei jagata rakendusega NissanConnect Services.
- Andmete jagamise saate peatada igal ajal ka info- ja meelelahutussüsteemi menüüst, valides suvandid:
- Settings (Seaded) >
- NissanConnect Services >
- Privacy mode (Privaatsusrežiim) >
- Turn on privacy mode (Lülita privaatsusrežiim sisse).
Privaatsusrežiimi korral keelatakse andmete edastamine sõidukist NissanConnecti rakendusse.
Seejärel võtke ühendust klienditeenindusega numbril +372 606 4070. Nad aitavad auto teie kasutajakontolt eemaldada.
Muud kasutajad
Kas saan siduda rakenduse NissanConnect Services sõidukiga, mida ma ei oma?
Oma rakenduse sõidukiga sidumiseks peab teil olema sõiduki võti ja peate istuma sõidukis.
Seejärel saate alustada sidumisprotseduuri. Palun küsige sõiduki omaniku nõusolekut.
Kas NissanConnecti rakendust saab kasutada korraga rohkem kui ühe sõidukiga?
Jah, saate lisada rakendusse NissanConnect Services piiramatul arvul sõidukeid.
Sõidukite lisamiseks klõpsake ekraani vasakus ülevas nurgas oma praeguse sõiduki nimel („JUKE“,“LEAF“, ...) ja seejärel käsul „Add a vehicle” (Sõiduki lisamine).
Kas saan juurdepääsu rakendusele NissanConnect Services jagada sõprade ja pereliikmetega?
Teie auto on seotud ühe e-posti aadressiga ja seda ei saa siduda teiste kasutajakontodega.
Veenduge, et kasutajakontole on juurdepääs ainult teil.
Kõnetuvastus
Kas saan kasutada oma telefoni häälassistenti otse oma auto info- ja meelelahutussüsteemist?
Jah, peate lihtsalt oma telefonis Siri või Google Assistanti lubama.
Veenduge, et need on teie telefoni seadetes lubatud. Aktiveerimiseks peate vajutama pikalt roolil olevat häälkäskluse nuppu.
Kuidas kasutada kõnetuvastuse nuppu?
Kõnetuvastuse nupu aktiveerimiseks vajutage lühidalt roolil olevat nuppu.
Pärast nupu vajutamist annab süsteem soovitused, kuidas tuleks oma häälkäsklus esitada, et saavutada parimad tulemused.
Kindlale aadressile navigeerimiseks kasutage täisaadressi koos linnaga, et saavutada parimad tulemused. Näide: „Go to 10 Downin Street, London” (Sõida aadressile 10 Downin Street, London).
Huvipunkti puhul mainige oma häälkäskluses linna nime, et saavutada parimad tulemused. Näide: „Find Twickenham Stadium in London” (Leia Twickenhami staadium Londonis).
ÜHENDUVUS
Apple CarPlay
Apple CarPlay ei tööta. Mida saan teha?
Kui Apple CarPlay ei tööta, veenduge järgmises.
- Kasutage ühilduvat sertifitseeritud kaablit.
- Aktiveerige Siri oma iPhone’i seadetes.
- Aktsepteerige hüpikteade, mis ilmub iPhone’i ekraanile, kui selle USB-porti ühendate.
- Veenduge, et kasutatav kaabel on puhas.
- Veenduge, et teie telefoni ümbris (kui seda kasutate), võimaldab sisestada konnektori täielikult.
- Veenduge, et laadimisport on puhas ja tolm ei takista kaabli ühendamist.
Kuidas saan oma sõidukis Apple CarPlay aktiveerida?
Kui ühendate telefoni oma sõidukiga esimest korda ajal, kui sõiduk seisab, kuvatakse hüpikteade. Teilt küsitakse, kas soovite telefoni sõidukiga ühendada.
Roolil olevad juhtseadised ja helitugevuse nupud ei tööta koos telefoniga. Kuidas see probleem lahendada?
Roolil olevate suunanuppudega ei saa iPhone’i juhtida. Kui peegeldate nutitelefoni kuva info- ja meelelahutussüsteemi ekraanile, saate oma rakendusi ja menüüd juhtida auto puuteekraanilt samal viisil kui telefoni puuteekraanilt.
Apple CarPlay ühendus kipub kasutamise ajal katkema. Mida peaksin tegema?
Palun kontrollige USB-kaablit ning veenduge, et see on ühilduv ja puhas. See võib mõjutada Apple CarPlay ühendust.
Veenduge, et kasutate tootja originaalkaablit.
Kas Apple CarPlay kasutamiseks tuleb Siri lubada?
Jah, Apple CarPlay kõigi funktsioonide kasutamiseks peate Siri oma iOS-seadme seadetes lubama. Kuid see peaks toimuma automaatselt, kui telefoni Apple Carplay kaudu ühendate.
Ühendasin oma telefoni Apple CarPlay funktsiooni abil, kuid ma ei näe auto puuteekraanil kõiki rakendusi. Mõned mu rakendused puuduvad.
Kõik teie rakendused ei ühildu Apple CarPlay'ga. Teie sõiduk kuvab ainult Apple CarPlay'ga ühilduvaid rakendusi. Loetelu kõigist Apple CarPlay'ga ühilduvatest rakendustest leiate siit „link Apple CarPlay teabelehele“.
Kas saan valida telefoni funktsioonid, mida soovin oma sõiduki puuteekraanil kuvada?
Teie sõiduki puuteekraanil kuvatakse kõik Apple CarPlay'ga ühilduvad rakendused. Saate valida nende hulgast sobivad ja kasutada neid vastavalt vajadustele.
Teil pole võimalik määrata, millised konkreetsed rakendused auto puuteekraanil kuvatakse. Kuvatakse need kõik.
Kas saan kasutada Sirit otse oma autost?
Jah, peate lihtsalt Siri oma telefoni seadetes lubama. Seejärel vajutage pikalt oma sõiduki häälkäskluse nuppu.
Kuidas Siri aktiveerida?
CarPlay toega sõidukis Siri aktiveerimiseks peate vajutama pikalt roolil olevat häälkäskluse nuppu.
Android Auto
Kas saan kasutada Apple Carplayd Android-telefoniga?
Apple CarPlay ühildub ainult IOS-seadmetega.
Android Auto ei tööta. Mis ma teha saan?
Kui Android Auto ei tööta, katsetage mõnda alltoodud meetoditest.
- Veenduge, et olete alla laadinud Android Auto rakenduse, kui kasutate Android 9 versiooni või varasemat. Kui olete uuendanud vanema Android-seadme versioonile Android 10, peate alla laadima ka Android Auto rakenduse.
- Kasutage oma nutitelefoniga ühildumiseks originaalkaablit.
- Veenduge, et kasutatav kaabel on puhas.
- Veenduge, et teie telefoni ümbris (kui seda kasutate), võimaldab sisestada konnektori täielikult.
- Veenduge, et laadimisport on puhas ja tolm ei takista kaabli ühendamist.
Kuidas ma tean, kas mu telefon ühildub?
Kui soovite kontrollida oma telefoni ühilduvust, külastage Android Auto veebisaiti „link Androidi teabelehele“.
Android Auto ühendus kipub kasutamise ajal katkema. Mida peaksin tegema?
Palun kontrollige USB-kaablit ning veenduge, et see on ühilduv ja puhas. See võib mõjutada Android Auto ühendust.
Veenduge, et kasutate tootja originaalkaablit.
Kas saan kasutada Android Autot ilma USB-kaablita?
Te ei saa kasutada Android Autot ilma USB-kaablita. Nissan soovitab kasutada tootja originaalkaablit.
Peate ühendama oma nutitelefoni autoga ja veenduma, et teie telefoni on installitud Android Auto rakendus, kui teie telefon kasutab versiooni Android 9 või varasemat. Android Auto rakenduse leiate Google Play Store’ist.
Ühendasin oma telefoni Android Auto funktsiooni abil, kuid ma ei näe auto puuteekraanil kõiki rakendusi. Mõned mu rakendused puuduvad.
Kõik teie rakendused ei ühildu Android Autoga. Teie sõiduki puuteekraanil kuvatakse ainult Android Autoga ühilduvad rakendused. Kõiki Android Autoga ühilduvaid rakendusi näete siin „link Androidi teabelehele“.
Kas saan valida telefoni funktsioonid, mida soovin oma sõiduki puuteekraanil kuvada?
Teie sõiduki puuteekraanil kuvatakse kõik Android Autoga ühilduvad rakendused. Saate valida kuvatavate hulgast sobivad ja kasutada neid vastavalt oma vajadustele. Teil pole võimalik määrata, millised konkreetsed rakendused auto puuteekraanil kuvatakse. Kuvatakse need kõik.
Kas saan kasutada Google Assistanti otse oma autost?
Jah, peate lihtsalt lubama seadetes Google Assistanti ja vajutama pikalt sõiduki roolil olevat häälkäskluse nuppu.
Kuidas Google Assistant aktiveerida?
Selleks, et oma Android Auto toega sõidukis Google Assistant aktiveerida, peate vajutama pikalt roolil olevat hääskäskluse nuppu.
OHUTUS JA AUTO SEISUKORD
Tehnoabi
Mis on tehnoabi funktsioon?
Tehnoabi funktsioon võimaldab teil rikke korral võtta ühendust kohaliku puksiir- ja autoabiteenusega. Selle leiate, valides:
- Info (Teave) >
- NissanConnect Services >
- Call Nissan Assistance (Kutsu Nissani autoabi) või navigatsiooniekraanita sõidukite puhul võite vajutada kaardikuval kõrvaklappide ikoonil.
Nutikad märguanded
Mis on nutikad märguanded?
Märguandeteenus võimaldab teil määrata hoiatusi, mis aktiveeritakse kindlate tingimuste saavutamisel. Eksisteerib kolme tüüpi märguandeid:
- Kiirusehoiatus: aktiveeritakse kiiruspiirangu ületamisel. (Korraga saate häälestada kuni 3 kiirusehoiatust.)
- Kellaaja (keeluaja) hoiatus: aktiveeritakse, kui teie sõidukiga sõidetakse lubatud kellaaegadest erineval ajal. (Korraga saate häälestada 1 kellaaja hoiatuse.)
- Tsoonihoiatus: aktiveeritakse, kui teie sõiduk siseneb kindlasse tsooni või sealt väljub. (Korraga saate häälestada kuni 3 tsoonihoiatust.)
Mis on tsoonihoiatus?
„Tsoonihoiatuse“ funktsioon võimaldab teil häälestada geotarastuse hoiatuse. Geograafilise piirkonna saate defineerida rakenduses NissanConnect Services. Saate valida hoiatuste kuvamise iga kord, kui:
- teie auto piirkonnast väljub
või
- teie auto piirkonda siseneb.
Mis on kiirusehoiatus?
Märguannete vahekaardil olev „kiirusehoiatuse“ funktsioon võimaldab häälestada kuni kolm kiiruspiirangut. Kui auto ületab neid kiirusi, ilmub nutitelefoni ekraanile hoiatav märguanne.
Kas hoiatus (aeg, kiirus jms) mõjutab mis tahes viisil minu sõidukit või sõidustiili?
Need märguanded ei mõjuta sõidukit kuidagi füüsiliselt.
Pärast hoiatuse aktiveerimist kuvatakse märguanne nii sõiduki info- ja meelelahutussüsteemi ekraanil kui ka rakenduses NissanConnect Services.
Kas saan häälestada mitu märguannet?
- Kiirusehoiatus: korraga saate häälestada kuni 3 kiirusehoiatust.
- Kellaaja (keeluaja) hoiatus: korraga saate häälestada 1 kellaaja hoiatuse.
- Tsoonihoiatus: korraga saate häälestada kuni 3 tsoonihoiatust.
Mis on kellaaja (keeluaja) hoiatus?
„Kellaaja hoiatuse“ funktsioon võimaldab seada ajavahemiku, millal on teie autoga lubatud sõita.
Kui autoga sõidetakse muul kellajal, kuvatakse märguanne rakenduses NissanConnect Services ning teie info- ja meelelahutussüsteemi ekraanil, mis teavitab teie seatud kellaajast.
Kuidas hoiatus deaktiveerida?
Kõigile märguannetele saate juurdepääsu oma rakenduse avakuva kaudu.
Näete loetelu kõigist aktiivsetest hoiatustest.
Saate hoiatuse ajutiselt keelata või selle püsivalt kustutada.
Kui kaua võtab aega minu sõiduki aktiveerimine?
Hoiatused aktiveeritakse sõiduki järgmise süütetsükli ajal.
Kuidas hoiatused rakenduses häälestada?
Hoiatuse häälestamiseks avage rakendus NissanConnect App ja valige suvandid:
- Monitoring (Jälgimine) >
- Add Monitoring (Lisa jälgitav parameeter) >
- Add Alert (Lisa hoiatus) >
- Add name and icon (Lisa nimi ja ikoon) >
- Save (Salvesta).
MUGAVUS JA KÄEPÄRASUS
Signaali ja tulede kaugjuhtimine
Kuidas toimib signaali ja tulede kaugjuhtimine?
„Signaali ja tulede kaugjuhtimise“ funktsioon aktiveerib sõiduki helisignaali ja tuled. Käskluse toimimiseks peab teie sõiduk olema lukustatud ja hea mobiilileviga piirkonnas.
Kas signaali ja tulede kaugjuhtimine toimib, kui autoga sõidan?
„Signaali ja tulede kaugjuhtimine“ ei toimi sõidu ajal
Kas saan aktiveerida helisignaali ja tuled eraldi?
„Signaali ja tulede kaugjuhtimine“ võimaldab teil teha järgmist.
- Sõltumatult tulesid aktiveerida.
- Signaali ja tulesid koos aktiveerida.
Signaali ei saa üksinda aktiveerida.
Kui kaua võtab aega signaali ja tulede kaugjuhtimise aktiveerimine?
Juhime tähelepanu sellele, et selle funktsiooni toimimiseks peab süüde olema välja lülitatud (sellest saab aru kui kõik sõidukis olevad tuled on kustunud) ja teie auto peab olema lukustatud.
Kui olete kindel, et teie sõiduki süüde on välja lülitatud, peaks „signaali ja tulede kaugjuhtimise“ funktsioon aktiveeruma lühikese aja jooksul. Funktsiooni toimimiseks peab auto olema hea mobiilileviga piirkonnas.
Uste kaugjuhtimine
Kuidas toimib uste kaugjuhtimise teenus?
See funktsioon võimaldab teil oma auto lukustada ja lukust avada ning annab teada, kas teie sõiduk on lukus või lukust avatud.
Miks kuvatakse veateade, kui üritan oma sõidukit lukustada või lukust avada?
Teie sõiduk võib olla kehva leviga piirkonnas. Funktsiooni toimimiseks peab sõiduk olema hea mobiilileviga piirkonnas.
Kui lähedal pean sõidukile olema, et uste kaugjuhtimise funktsiooni kasutada?
Saate kasutada „uste kaugjuhtimise“ funktsiooni igast kohast. Funktsiooni optimaalseks toimimiseks peab teie auto olema hea mobiilileviga piirkonnas.
Kui kaua aega auto uste lukustamiseks kulub?
„Uste lukustamise / lukust avamise“ funktsioon peaks lühikese aja pärast aktiveeruma. Funktsiooni toimimiseks peab auto olema hea mobiilileviga piirkonnas.
Kliimaseadme kaugjuhtimine
Kas saan kasutada oma sõidukil kliimaseadme kaugjuhtimise võimalust?
See funktsioon on võimalik ainult elektrisõidukitel (nt LEAF).
Kuidas kliimaseadme kaugjuhtimine toimib?
„Kliimaseadme kaugjuhtimise“ funktsioon võimaldab teil oma autot eelsoojendada või -jahutada.
Kui kaua see võtab?
„Kliimaseadme kaugjuhtimise“ funktsioon peaks lühikese aja jooksul tööle hakkama. Funktsiooni toimimiseks peab auto olema hea mobiilileviga piirkonnas.
Kui kaugelt saab kasutada kliimaseadme kaugjuhtimise funktsiooni Remote Climate Control?
Saate kasutada kliimaseadme kaugjuhtimise funktsiooni „Remote Climate Control“ igast kohast. Funktsiooni optimaalseks toimimiseks peab teie auto olema hea mobiilileviga piirkonnas.
Miks kuvatakse veateada iga kord, kui kasutan temperatuuri kaugjuhtimise funktsiooni?
Teie sõiduk võib olla kehva leviga piirkonnas. Funktsiooni toimimiseks peab auto olema hea mobiilileviga piirkonnas.
Veenduge, et teie sõidukit parajasti ei kasutata, sest teenust saab kasutada ainult siis, kui sõiduk on pargitud.
LAADIMINE
AKUHALDUR
Mis on akuhaldur?
„Akuhaldur“ kuvab aku laetuse taseme ja võimaldab teil oma Nissani elektrisõiduki laadimist kaugjuhtida.
Veenduge, et teie elektrisõiduk ühildub NissanConnecti navigatsioonisüsteemiga rakenduses NissanConnect Services.
AVASTAGE NISSANI SÕIDUKEID,
MILLEL ON RAKENDUSE NISSANCONNECT SERVICES TUGI
AVASTAGE NISSANI SÕIDUKEID,
MILLEL ON RAKENDUSE NISSANCONNECT SERVICES TUGI


