Mis on NissanConnect?

NissanConnect on Nissani ühendatud teenustel põhinev lahendus. See kasutab juhi mobiiltelefoni, et ühenduda pilveteenustega, mis parandavad kasutajakogemust ja aitavad juhil tähelepanu kõrvalejuhtimist minimeerida.
NissanConnect ja navigatsioonifunktsiooniga NissanConnect annavad juurdepääsu erinevatele ühendatud teenustele, sealhulgas reaalajas liiklusinfole ja ilmateatele, muusikakanalitele, kõnetuvastusega sõnumsidele ja pilvepõhisele huvipunktide otsingule.

Millistes riikides on NissanConnect saadaval?

NissanConnect on saadaval järgmistes riikides: Austria, Belgia, Taani, Soome, Prantsusmaa, Saksamaa, Iirimaa, Itaalia, Luksemburg, Holland, Norra, Poola, Portugal, Vene Föderatsioon, Hispaania, Rootsi, Šveits, Ühendkuningriik.

Millised telefoni ühilduvad minu NissanConnecti toega helisüsteemi juhtseadmega?

Bluetoothiga käed-vabad süsteem, Bluetoothi voogaudio, Google™-i huvipunktide andmebaas ja Google™-i sõidujuhiste autole saatmise funktsioon ning muud teenused nõuavad lihtsalt ühilduvat* Bluetoothiga telefoni. Vaadake Bluetooth-ühenduse juhendit.

Kuidas saan NissanConnecti kasutajaks registreeruda?

NissanConnecti kasutajaks saate registreeruda You+Nissani veebilehel või otse NissanConnecti portaalis.

Kas NissanConnecti kasutamiseks on vajalik tasuline tellimus?

Mõnede NissanConnecti teenuste aktiveerimine võib nõuda tasulist tellimust ja omaniku nõusolekut.

Kui palju NissanConnect maksab? Millal need aeguvad?

Google™-i huvipunktide andmebaas ja Google™-i sõidujuhiste autole saatmise funktsioon on esimesed kolm aastat tasuta, kuid pärast seda nõuab nende kasutamine tasulist tellimust. Valikulised teenused nõuavad pärast prooviperioodi läbisaamist tasulise tellimuse kasutajaks hakkamist. Hinnakirja leiate tellimuste lehelt.
Nende teenuste kasutamisel ühilduvast telefonist võivad lisanduda tavapärased sõnumside, kõneminutite, rändluse ja/või andmeside hinnad. Mõned funktsioonid sõltuvad kolmandate osapoolte rakendustest ja Nissaniga mitte seotud teenusepakkujatest.
Sellised rakendused võivad muutuda/lõppeda või nõuda tasulise teenuse kasutajaks hakkamist. Google™-i huvipunktide andmebaasi ja Google™-i sõidujuhiste autole saatmise funktsiooni aktiveerimine võib nõuda tasulist tellimust ja omaniku nõusolekut. Kui teenusepakkuja peaks teenuse lõpetama või seda piirama, võidakse teenuse pakkumine peatada või lõpetada ilma etteteatamiseta ja ilma, et Nissanile ja/või tema esindajatele tekiks sellest mis tahes kohustusi. Nissan ei vastuta ühegi seadme asendamise ega uuendamise ega mis tahes kulude eest, mis on vajalikud teenuse kasutamise jätkamiseks, kui teenust muudetakse.

Kas teenustel on garantii?

NissanConnecti riistvarale laieneb teie Nissani sõiduki garantii.

Mis on saadaval NissanConnecti veebilehel?

NissanConnecti veebisait võimaldab teil teenuseid tellida või tellimusi uuendada ning oma tehinguid ja kontoteavet vaadata. Seal on toodud ka teenuste kasutustingimused ja meie privaatsuspoliitika.


Miks ma pean registreerima You+Nissani veebilehel?

You+Nissan veebilehel annab mugava juurdepääsu NissanConnecti portaalile ning erinevatele Nissani omanikele mõeldud teenustele ja funktsioonidele.

Kuidas saan oma sõiduki registreerida ja hakata kasutama NissanConnecti Google™-i teenuseid?

Kui olete sõiduki NissanConnecti portaalis registreerinud ning kasutustingimustega nõustunud, vajate teenuste sõidukis aktiveerimise juhiste saamiseks oma NissanConnecti kasutajatunnust ja salasõna.

Milleks NissanConnecti kasutajatunnust ja salasõna kasutatakse?

Seda identimisteavet kasutatakse NissanConnecti süsteemis sõiduki autentimiseks, et lubada juurdepääs Google™-i teenustele.

Sisestasin oma NissanConnecti kasutajatunnuse/salasõna, kuid helisüsteemi juhtseadme registreerimine ei õnnestu.

Veenduge, et telefon on helisüsteemi juhtseadmega Bluetoothi kaudu seotud ning pole valjuhääldirežiimis ja proovige uuesti. Võisite oma NissanConnecti kasutajatunnuse/salasõna sisestamisel teha vea. Palun proovige uuesti.

Sisestasin oma NissanConnecti kasutajatunnuse/salasõna, kuid ekraanile ilmub veateade, mis ütleb, et kasutajatunnust ja salasõna ei saa enam kasutada. Mida ma peaksin tegema?

Seda NissanConnecti kasutajatunnuse/salasõna kombinatsiooni võidi kasutada mitmes sõidukis ja vastav kasutajakonto on lukustatud. Probleemi lahendamiseks helistage palun Nissani klienditeenindusse.

Sisestasin oma NissanConnecti kasutajatunnuse/salasõna, kuid ekraanile ilmub veateade, mis ütleb, et sõidukit kasutab juba muu kasutaja. Mida ma peaksin tegema?

Üritate aktiveerida juba varem aktiveeritud raadiot – nt kasutatud auto oma või varem muu kasutaja aktiveeritud raadiot. Probleemi lahendamiseks helistage palun Nissani klienditeenindusse.

Ekraanil kuvatakse veateade, mis ütleb, et andmesideühendust polnud võimalik luua. Mida ma peaksin tegema?

Teie sõiduk ei tuvasta Bluetoothi kaudu seotud telefoni. Palun veenduge, et Bluetoothi tehnoloogia on aktiveeritud nii telefonis kui ka sõidukis ja need on omavahel seotud. Rohkem juhiseid vt oma telefoni ja helisüsteemi juhtseadme kasutusjuhenditest.

Millist tehnoloogiat NissanConnect kasutab, et võimaldada andmeühendust minu mobiiltelefoni kõnepaketi kaudu?

Andmeside-üle-kõne (Data-Over-Voice) tehnoloogia võimaldab NissanConnectil pakkuda Google™-i teenuseid.

Kas NissanConnect kasutab minu telefonipaketi kõneminuteid?

NissanConnect kasutab iga teenuse kohta mõne minuti, et andmeid üle kõnekanali alla laadida.

Kas mu mobiiltelefonil peab olema sõnumside pakett?

Käed-vabad tehnoloogiaga sõnumside assistent võimaldab teil kuulata ja vastata lühisõnumitele, kui kasutate telefoni, millel on Message Access Protocoli (MAP) tugi. Kehtivad tavalised sõnumside hinnad.

Kas NissanConnect nõuab andmesidepaketi olemasolu?

Ei, ükski teenustest ei nõua andmesidepaketti.

Miks ma pean sisestama oma riigi, et hakata kasutama Google™-i huvipunktide andmebaasi ja Google™-i sõidujuhiste autole saatmise funktsiooni?

NissanConnect pakub lokaliseeritud teenuseid ja kasutab ühenduskulude minimeerimiseks kohalikku telefoninumbrit. Vale riigi sisestamisel võivad lisanduda mobiiliside rändlustasud.

Kas mul peab olema PayPal®-i konto, et osta või uuendada oma Google™-i huvipunktide andmebaasi ja Google™-i sõidujuhiste autole saatmise funktsiooni tellimust?

Ei, teil on võimalik tasuda tellimuse eest krediitkaardiga ilma PayPali kontot loomata.

Mida ma peaksin tegema, kui olen registreerunud, kuid Google™-i huvipunktide andmebaas ja Google™-i sõidujuhiste autole saatmise funktsioon pole siiski saadaval?

Põhjuseks võivad olla võrguprobleemid. Kui probleem ei lahene, võtke ühendust Nissani klienditeenindusega.

Miks pole teenused minu asukohas toetatud?

Kõik teenused ei pruugi olla igas asukohas saadaval.

Mida ma peaksin tegema, kui mu teenused on deaktiveeritud?

Palun veenduge, et teie tellimus on endiselt aktiivne. Võib-olla peate juurdepääsu taastamiseks oma teenusetellimust uuendama.

Ma ei saa Google Mapsist huvipunkte autole saata. Mida ma peaksin tegema?

Põhjuseks võivad olla võrguprobleemid. Kui probleem ei lahene, võtke ühendust Nissani klienditeenindusega.

Kas ma saan teha mitu samaaegset päringut Google™-i huvipunktide andmebaasi?

NissanConnect lubab ainult ühte teenusekõnet korraga.

Kas telefonikõne katkestab mu teenusepäringu?

Jah, sissetulev või väljaminev telefonikõne katkestab Google™-i huvipunktide andmebaasi ja Google™-i sõidujuhiste autole saatmise funktsiooni päringu. Kui võtate kõne vastu sõiduki Bluetoothiga käed-vabad süsteemi kaudu, vaigistatakse helisüsteemi muud funktsioonid (Pandora jms) kõne ajaks.

Kas teenuste kasutamiskordadele kehtivad piirangud?

Ei, praegusel hetkel mitte.

Kas ma saan kasutada oma NissanConnecti identimisteavet sõbra või rendiautos?

Ei, oma identimisteavet saate kasutada ainult oma autos.

Müüsin oma sõiduki maha. Mida ma peaksin tegema?

Kuna teenused on seotud sõidukiga, soovitame teil eemaldada sõiduki oma kontolt nii You+Nissani veebilehel kui ka NissanConnecti portaalis.

Kuidas saan kontakteeruda Nissaniga, kui mul tekib veel küsimusi?

Palun minge tagasi oma omaniku portaali ja kasutage seal sobivat klienditoe valikut.