Mul on navigatsioonisüsteemiga Nissan. Kas ma kvalifitseerun Nissan MapCare™-i programmi?

Tasuta kaardiuuenduse programmi alla kuuluvad sõidukid, mille garantii peale algas 16.06.2016. Programmi alla kuuluvad alljärgnevad mudelid: J11(Qashqai) / T32 (X-Trail) / F15 (Juke) / C13 (Pulsar)/ D23 (Navara) / K14 (Micra) / K13 (Micra) / E12 (Note) 

Ma ei kvalifitseeru Nissan MapCare™-i programmi. Kuidas saan tellida kaardivärskenduse?

Võite külastada meie Nissani veebipoodi, kuid sellisel juhul tuleb teil kaart ise oma navigatsioonisüsteemi installida. See toiming on lihtne ja iga tootega kaasneb installimisjuhend.
Võite selle teenuse tellida ka otse kohalikust müügiesindusest, kus tehakse see toiming teie eest ära.

Kas ma saan värskendada Nissan MapCare™-i süsteemi ise?

Nissan MapCare™-i programmi raames teostab kaardi värskendamise müügiesindus. Kõigepealt peab müügiesindus kontrollima, kas sõidukile kehtib programmi pakkumine ja seejärel tegema vastavad toimingud. Kogu protsess on teile täiesti tasuta.

Mitu korda ma Nissan MapCare™-i programmi raames oma Nissani navigatsioonisüsteemi tasuta värskendada saan?

Nissan MapCare™-i programm annab teile maksimaalselt 3 tasuta kaardivärskendust (üks aastas), kuni sõiduki 4-aastaseks saamiseni.

Kes annab mulle teada, kui Nissan MapCare™-i programmi raames on uus värskendus saadaval?

Kui uus värskendus on saadaval, võtab kohalik müügiesindus teiega ühendust. Veenduge, et olete YOU+ portaalis (Nissani kliendiportaal) registreeritud ja seal on kõik teie kontaktandmed olemas. Samuti saate alati kohalikust müügiesindusest küsida, kas uus värskendus on teie sõidukile saadaval.

Kas Nissan MapCare™-i programmist on reaalselt kasu?

Iga aasta muutub keskmiselt 15% teedest ja huvipunktidest. Üksikud kaardivärskendused on tavaliselt üsna kallid ja tänu Nissanile ei pea te 3 aastat selle pärast muretsema.

Mis juhtub, kui ma oma auto edasi müün?

Programm on seotud sõiduki VIN-koodiga. Seega läheb programm automaatselt üle uuele omanikule, mis suurendab omakorda teie auto väärtust (tasuta värskenduste piirang on siiski endine – 3 kaardivärskendust sõiduki 3. kasutusaastani).

Soetasin kasutatud auto, mille varustuses on NissanConnect. Kuidas saan kontrollida, kas mu sõiduk kvalifitseerub Nissan MapCare™-i programmi?

Peate küsima kohalikust müügiesindusest, kas teie sõiduki VIN-kood kvalifitseerub ja mitu värskendust teile on antud. Kohalik müügiesindus  tagab, et teid lisatakse tarkvaravärskendusi saavate klientide nimekirja.

Mul jäi üks Nissan MapCare™-i programmi kaardivärskendus vahele. Kas sellega pikeneb programm mulle ühe aasta võrra?

Ei, kui ühel aastal jäi kaardivärskendus tegemata, ei pikene programm seetõttu ühe aasta võrra.