• Liigu põhisisu juurde

COVID-19 TEAVE

"Username"
Open Menu
  • SÕIDUKID
  • OSTMA
    • PAKKUMISED
    • HINNAKIRJAD JA BROŠÜÜRID
    • FINANTSEERIMINE
    • ÄRIKLIENDILE
    • BRONEERI PROOVISÕIT
    • OTSI EDASIMÜÜJAT
  • ELEKTRIFITSEERIMINE
    • ELEKTRIFITSEERITUD SÕIDUKID
    • 100% ELEKTRILISED
    • e-POWER
    • HÜBRIIDAUTOD
    • KERGHÜBRIID
    • e-4ORCE
    • SÕIDUULATUS JA LAADIMINE
    • KODULAADIMINE
    • ELEKTRIFITSEERITUD SÕIDUKID - KKK
  • OMAMINE
    • ERIPAKKUMISED NISSANI OMANIKELE
    • NISSANCONNECT SERVICES RAKENDUS
    • BRONEERI TEENINDUS
    • KÕIK TEENUSED
    • LISAVARUSTUS
    • NISSANI GARANTII
    • SÕIDUKI HOOLDUS
    • NISSANI KINDLUSTUS
    • NISSAN ASSISTANCE AUTOABI
    • NUTITELEFONI ÜHENDAMINE AUTOGA
    • NISSANI OMANIKU KÄSIRAAMATUD
    • KAARTIDE UUENDAMINE
    • ÖKOSÕIT
    • OTSI EDASIMÜÜJAT
  • AVASTA NISSAN
    • ELEKTRIFITSEERITUD SÕIDUKID
    • JUHIABITEHNOLOOGIAD
    • NISSANI RAKENDUSED
    • AUTOSISESED SÜSTEEMID
    • KESTLIKKUS
    • IDEEAUTOD
    • KLIENDILUBADUS
    • UUDISED
    • NISSANI 90. AASTAPÄEV
  • OTSI EDASIMÜÜJAT
  • BRONEERI PROOVISÕIT
  • BRONEERI TEENINDUS
  • ÄRIKLIENDILE
  • KONTAKTID
  • TELLI UUDISKIRI
  • NISSAN ASSISTANCE AUTOABI
  • KÕIK SÕIDUKID
  • 100% ELEKTRILISED
  • HÜBRIID JA E-POWER
  • BENSIIN
Täiesti uus Nissan MICRA.
Uus Nissan Juke
Nissan X-Trail
Nissan Ariya
Täiesti uus Nissan MICRA.
Nissan Ariya
Uus Nissan Juke
Nissan X-Trail
Uus Nissan Juke
Nissan X-Trail

Covid-19 taastumine

Meie edasimüüjad ootavad teid. Leia infot, kuidas me muudame teie auto ostmise kogemuse ohutuks.

Liigume koos edasi

Head kliendid, meie edasimüüjad ootavad teid. Teie turvalisuse tagamiseks järgime Terviseameti nõudeid ning oleme kasutusele võtnud mitmeid meetmeid, et saaksite osta või hooldada autot rahuliku meelega. Täpsema info saamiseks jätka lugemist. Loodame sind varsti jälle näha. Sinu Nissani meeskond.

Edasimüüjate info. Müügisalongid on avatud
Lahtiolekuaegade kohta täpsema info saamiseks, palun võta ühendust enda Nissani edasimüüjaga.

Ohutu külastuse tagamine*
Meie edasimüüjad on kasutusele võtnud kõik vajalikud meetmed tagamaks teile ohutu ja meeldiva külastuse. Meetmed võivad olla:
- Inimeste arvu piiramine müügisalongides
- Töötajate, klientide ja tarnijate sotsiaalse distantseerumise jälgimine
- Regulaarne pindade, seadmete ja autode disinfitseerimine
- Sanitaar- ja kaitsevahendite kasutamine nii töötajate kui klientide poolt ( kindad, desinfitseerimisvahend, mask)
- Autonoomsed proovisõidud juhiste ja kirjeldustega
- Põhjalik desinfitseerimine enne ja pärast proovisõitu

*Infot täpsete meetmete kohta küsige enda Nissani edasimüüjalt

Teie auto ohutu hooldus
Kõik ülalmainitud meetmed kehtivad ka meie hooldusmeeskonnale, et teie auto saaks ohutult vastu võetud, hooldatud ja tagastatud.

Nissani tehniline tugi - Nissan Assistance tasuta teenus
Soovime, et Teil oleks Nissani roolis tõeline meelerahu, seega pakub Nissan tehnilist kasutajatuge – Nissan Assistance tasuta teenuseid, mis kehtivad Teie Nissani tootja garantii ajal ja pärast seda pikendatakse seda automaatselt üheks aastaks iga kord, kui teete oma auto plaanilise tehnilise hoolduse Nissani ametliku edasimüüja juures. Nissani maanteeabi on teie jaoks olemas ööpäevaringselt, olenemata sellest, mis juhtub! Lihtsalt helistage ja me aitame teid!

Alusta külastust enda kodust
Oleme välja töötanud digitaalsed lahendused, mis võimaldavad meil teie külastust ette valmistada ja optimeerida. Alates virtuaalse müügisalongi külastusega, kus saate ehitada endale meelepärase sõiduki ja võrrelda mudeleid ja tasemeid. Teie teekond meie juurde saab alguse teie kodu mugavusest.

 


KORDUMA KIPPUVAD KÜSIMUSED

Edasimüüjate lahtiolekuajad

Kas minu riigis on Nissani müügisalongid avatud? Kõik Nissani müügisalongid on avatud.
Kas on mingeid muutusi minu lähima Nissani müügisalongi lahtiolekuaegades? Suuri muudatusi ei ole, kuid palun küsige enda Nissani edasimüüjalt.

Edasimüüjate hügieenimeetmed

Kuidas toimub Nissani edasimüüja juures sotsiaalne distantseeumine? Edasimüüjad järgivad Terviseameti soovitusi.
Mis meetmeid/ protsesse on kasutusele võetud, et tagada Nissani edasimüüja ohutu külastamine? Edasimüüjad järgivad kohaliku Terviseameti soovitusi. Lisaks on kasutusele  võetud veelgi sagedasem pindade ja vahendite desinfitseerimine, klientidele on olemas desinfitseerimisvahend ning tagatakse sõiduki desinfitseerimine enne ja pärast hooldust või proovisõitu.

Digitaalsed vahendid

Millised digitaalsed võimalused on olemas minu külastuse ettevalmistamiseks? Küsimuste korral saab Nissani klienditeenindusega ühendust läbi kodulehe otsevestluse kaudu. Edasimüüjatega saab samuti ühendust nii telefoni, kontaktvormi kui otsevestluse teel.
Kas on mingeid spetsiifilisi samme, mida saab teha veebi kaudu ilma kohale tulemata? Kodulehe kaudu saab broneerida proovisõidu ja enamus edasimüüjaid pakub võimalust broneerida hooldus veebi teel. Uurige lähemalt enda Nissani edasimüüjalt.

Kontaktivaba kohaletoomine ja järelteenindus

Kas on võimalik kontaktivabalt enda äsja ostetud auto kätte saada? Jah, enne üleandmist desinfitseeritakse auto võtmed ja auto.
Kas on ohutu anda enda auto hooldusesse eelistatud edasimüüja juurde? Jah, edasimüüja tagab võtmete ja auto desinfitseerimise enne ja pärast hooldust
  • OTSI EDASIMÜÜJAT
  • KONTAKTID
  • ERIPAKKUMISED

  1. Esileht
  2. COVID-19 TEAVE

Toggle KLIENDITEENINDUS menu KLIENDITEENINDUS

  • Sõnastik
  • Kontaktid
  • Контакты
  • WLTP - Uus heitekatse meetod
  • GDPR: teie isikuandmete kaitsmine
  • Teave rehvimärgisel
  • Päästeteenistuse leht

Toggle Mudelivalik menu Mudelivalik

  • Crossoverid
  • 100% elektriline
  • e-POWER
  • e-4ORCE
  • Hübriid
  • Kerghübriid

Toggle VÕRGUSTIK menu VÕRGUSTIK

  • Edasimüüja otsimine
  • Intelligentne mobiilsus

Toggle Nissani sotsiaalvõrgustik menu Nissani sotsiaalvõrgustik

  • facebook
  • instagram
  • youtube
  • Sisukaart
  • Uudised
  • Privaatsus
  • Küpsised
  • Tingimused

© Nissan 2025

  • ERIPAKKUMISED
  • PROOVISÕIT
  • LÄHIM EDASIMÜÜJA
  • TELLIGE BROŠÜÜR