NISSANI AUTOABI NISSAN ASSISTANCE ON TEIE KÄSUTUSES UUE SÕIDUKI KOGU GARANTIIPERIOODI VÄLTEL

Me tahame, et saaksite sõita alati täielikus meelerahus.

 

Niisiis, mis iganes juhtub, helistage meile ja me teeme kõik endast oleneva, et saaksite teekonda võimalikult kiiresti ja sujuvalt jätkata – 24 tundi ööpäevas, seitse päeva nädalas!

MIS IGANES JUHTUB, HELISTAGE KÕIGEPEALT MEILE

Kui ka mõni tõrge või avarii peaks juhtuma, siis Nissan Assistance tõttab teile kohe appi.

 

Nissan Assistance autoabi saadetakse teie juurde esimesel võimalusel. Nissan Assistance mehaanikud suudavad paljud probleemid kohapeal lahendada, misjärel te saate kohe teekonda jätkata.

 

Kui sõidukit ei ole võimalik kohapeal remontida, toimetab meie autoabi puksiirauto teie sõiduki lähimasse Nissani esindusse kogenud mehaanikute hoole alla.

ENT SELLEGA MEIE ABI EI PIIRDU ...

Kui teie sõidukit ei ole võimalik samal päeval parandada, pakume teile reisi jätkamiseks mõne alternatiivse transpordivõimaluse. Kui te aga eelistate oodata, kuni sõiduki remont lõpeb, siis korraldame teile majutuse kuni kolmeks päevaks.

... VEELGI ENAM

Pikendage veel üheks aastaks Nissan Assistance!

Nissani autoabi plussid ei piirdu eelnevaga. Nimelt, kui toote oma Nissani meie juurde hooldusse, pikeneb Nissani autoabi Nissan Assistance sõiduki järgmise korralise hoolduseni teie autole 12 järgnevaks kuuks – ja seda isegi pärast garantiiaja lõppu.

KUIDAS ON LUGU ELEKTRISÕIDUKITEGA?

Nissani Assistance autoabi on teie teenistuses!

Helistage: 800 6667

RAHVUSVAHELINE AUTOABI: +372 6979 153

 

Tasuta abi esimese 3 aasta jooksul juhul, kui jääte täielikult või peaaegu tühjenenud liitium-ioonaku tõttu teele.

MUL JUHTUS JUST ÄSJA AVARII VÕI SÕIDUKIL TEKKIS TÕRGE. MIDA PEAKSIN TEGEMA?

 

  1. Jääge rahulikuks, turvake ala ohukolmnurgaga ja pange selga helkurvest.
  2. Püüdke tagada õnnetuspaigal kõigi inimeste (kaassõitjate, möödakäijate jt) ohutus.
  3. Helistage vajaduse korral hädaabinumbril.
  4. Hoidke oma sõiduki andmeid (VIN-kood ja numbrimärk) käepärast.
  5. Helistage Nissan Assistance numbril: skaneerige ruutkoodi või valige kleebisel olev telefoninumber.
  6. Teatage oma sõiduki asukoht (võimaluse korral lähim ristmik).
  7. Kirjeldage üksikasjalikult probleemi ja andke enda telefoninumber.